Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7231 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

האם ניתן למצוא Z4 או Z3 במחיר עד 110 אלף שקלים משנתון 2000 ומעלה?

אם כן, יש מודועת איפה שהוא ברשת? אשמח לקבל.

כמו כן אשמח לשמוע אם ישנם אלטרנטיבות כמו מרצדס וגם מכוניות יוקרתיות פחות, חובה ספורט ובתקציב.

 

תודה מראש !!!

 

[=

פורסם

תן לי לסדר לך את השאלה.

 

 

אתה מחפש רכב ספורט, יוקרתי, משנת 2000 ומעלה, והתקציב שלך הוא 110 אלף שקל.

 

זה לא הרבה יותר פשוט ונעים לקרוא את זה ככה?

 

ובקשר לאתרי מודעות - יש לך בראשית הדף לוחות מכירה ופרסום

תסתכל שם.

פורסם
שלום,

האם ניתן למצוא Z4 או Z3 במחיר עד 110 אלף שקלים משנתון 2000 ומעלה?

אם כן, יש מודועת איפה שהוא ברשת? אשמח לקבל.

כמו כן אשמח לשמוע אם ישנם אלטרנטיבות כמו מרצדס וגם מכוניות יוקרתיות פחות, חובה ספורט ובתקציב.

 

תודה מראש !!!

לגבי Z4 לא מאמין שתמצא בתקציב של עד 110 אלף.

 

אולי תוכל למצוא Z3 בשנתון 98 99, אולי אפילו 2000

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

המחירון של הZ3 נמוך בהרבה ממש שהיא נמכרת במציאות.. במיוחד אם אתה רוצה אחת נורמלית (לא שמורה במיוחד.. סתם נורמלית) ולא שחוטה.

 

Z4 הכי זקנה שיש עולה לפחות פי 2 מהתקציב שלך.

 

האפשרות היחיד שאני רואה שעומדת בפניך היא קניית אודי TT מודל 2000.

 

בהצלחה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

מבחינת המחירון לא צריכה להיות בעיה למצוא Z3 שנת 00' בעלת מנוע 1.8/1.9 בתקציב המדובר ואני מאמין שגם בשוק תוכל למצוא אחת בתקציבך, שכן גם אם ידרשו מעל למחירון, רוב הסיכויים שזה יכנס במסגרת התקציב שלך (לפחות כשמדובר ב1.8 ). עם זאת, לא הייתי מגדיר את הZ3 1.8 כ"ספורט" (וגם ה1.9 לא ממש ספורט, אך אם כבר רוכשים Z3 אז רצוי שלא להתפשר על פחות מה-1.8...אלא אם כל מה שאתה מחפש זה פוזה).

 

לגבי ה"ספורט", אזי S2000 תכנס לתקציבך במידה ובכלל תמצא אחת ובמידה והמחיר שידרש לא יהיה בסכום מופרז מעל למחירון (והוא יהיה מעל למחירון). עם זאת, מדבריך אני מתרשם שהיא לא תתאים לך (מי שמציין מרצדס וספורט באותו המשפט ועוד בתקציב המדובר, כנראה מחפש רכב עם לוק ספורטיבי). למרות הרושם שלי שאתה מחפש רק רכב פוזה, אמליץ לך על מאזדה מיאטה, המהווה אופציה חביבה ושעונה על פרמטר הספורט הרבה יותר מאשר ה-Z3 שתוכל למצוא בתקציבך (תוכל לרכוש אחת משנתון 03/4' ועלויות האחזקה יהיו נוחות מאשר בZ3).

פורסם

תודה רבה לכולכם.

סבבה Z3 נשמע טוב, רק לא הצלחתי למצוא למכירה משנת 00+ ... ]=

"מצמץ" , המיאטה רחוקה מאוד מיוקרה, אמרתי אפשר גם פחות יוקרתי אבל התכוונתי יותר לTT וגם פחות מזה, אבל לא מאזדה.

 

אשמח לשמוע עוד תגובות ולקבל עוד עזרה בנוגע למודעות מכירה.

 

[=

פורסם
המחירון של הZ3 נמוך בהרבה ממש שהיא נמכרת במציאות.. במיוחד אם אתה רוצה אחת נורמלית (לא שמורה במיוחד.. סתם נורמלית) ולא שחוטה.

 

Z4 הכי זקנה שיש עולה לפחות פי 2 מהתקציב שלך.

 

האפשרות היחיד שאני רואה שעומדת בפניך היא קניית אודי TT מודל 2000.

 

בהצלחה.

TT=איכסה

בתקציב שלך אולי תוכל לגרד MR2 שנת 2001(מחירון 98 אבל נימכרות ברכ מעל)

האידיאל מכל הבחינות-עלות קנייה,עלות אחזקה,עלות שיפורים אם תרצה...תחשוב על זה שוב

פורסם

נכון לא חשבתי על זה...

אני מת על המראה שלה.

רק לא נראה לי שיש סיכוי שאני אמצא אחת למכירה...יש מצב שתעזרו לי?

ועדיין לא ירדנו מאופציית הZ3.

תודה רבה אתם עוזרים לי מאוד.

 

[=

פורסם
נכון לא חשבתי על זה...

אני מת על המראה שלה.

רק לא נראה לי שיש סיכוי שאני אמצא אחת למכירה...יש מצב שתעזרו לי?

ועדיין לא ירדנו מאופציית הZ3.

תודה רבה אתם עוזרים לי מאוד.

עדיין לא ירדת אבל לחפש אחת 00+ זה יהיה קצת מוגזם , תוכל לקנות אחת במחיר הזה בקושי מודל 2000 ולא יותר

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
נכון לא חשבתי על זה...

אני מת על המראה שלה.

רק לא נראה לי שיש סיכוי שאני אמצא אחת למכירה...יש מצב שתעזרו לי?

ועדיין לא ירדנו מאופציית הZ3.

תודה רבה אתם עוזרים לי מאוד.

תשוטט בין לוחות רכב אולי תמצא :-)

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

כבר ראיתי הרבה מודעות של שנת 99 שהם פחות מהתקציב, אני מניח שאני יכול לגרד 2000 וזה מה שאני רוצה, לגביי ה-Z3.

 

MR2 גם אחלה, חישפתי בהרבה לוחות רכב ולא מצאתי. מישהו יכול לחדש לי?

עיקר החיפ]ושים שלי היו ב-YAD2, STRIKER.CO.IL ...

 

תודה!!!

 

[=

פורסם
כבר ראיתי הרבה מודעות של שנת 99 שהם פחות מהתקציב, אני מניח שאני יכול לגרד 2000 וזה מה שאני רוצה, לגביי ה-Z3.

 

MR2 גם אחלה, חישפתי בהרבה לוחות רכב ולא מצאתי. מישהו יכול לחדש לי?

עיקר החיפ]ושים שלי היו ב-YAD2, STRIKER.CO.IL ...

 

תודה!!!

יש אחת בחברת "פרי" ברחוב המסגר בתל אביב. כחולה. אין לי יותר מדי פרטים עליה-לא התעניינתי.

במבט כללי נראית טוב ללא שריטות או דפיקות נראות לעין. סע לשם ובדוק אותה (אם היא רלוונטית עבורך)

Lexus CT200H

פורסם

חבריי פורום יקרים אני לא מצליח למצוא הודעות נוספות של Z3 ובכלל לא שלMR2.

אשמח אם תביאו לי אתרים שיש סיכוי שאמצא שם משהו.

תודה.

 

[=

×
×
  • תוכן חדש...