Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8381 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שוב נתפסתי - אבל הפעם לא עשיתי כלום !!

נשבע !!!!

השעה שמונה וחמישה ... אני מאחר גם ככה לעבודה ... עובר רמזור כשניידת מאחוריי - פתאום שומע ברקע "קששש קששש ... סוזוקי ירוקה - עצור בצד !"

לתומי חשבתי ... לא עשיתי כלום - בטח סתם בדיקה שגרתית ...

השוטר ביקש רשיונות - הריץ בדיקה - ראה שהכל תקין ... בקש ממני לצאת מהרכב ולעמוד מאחוריו ...

נכנס בעצמו למושב הנהג שלי - ולחץ על הגז ...

אח"כ אמר לי - אתה רואה כמה עשן לבן יוצא לך ??

על כזו כמות של עשן אני אמור להוריד אותך מהכביש ... אתה מבטיח לסדר 'תבעיה אז נסתפק בדוח של 250 שקל ...

 

עכשיו השאלה היא - מהם סיכויי לערער על החלטתו של השוטר ...

הרי איך השוטר החליט על פי מראית עין בלבד מהו עשן מטריד ציבור ?

ואם על פי מראית בלבד העשן שלי מטריד - על פי שמיעה אוזן שלי האוטו שלו מרעיש בצורה מטרידה ...

אם מראית עין מספיקה ... למה צריך לייזר ?! הלא מספיק שהשוטר יראה מישהו נוסע במהירות גבוהה מאוד על פי מראית העין בשביל לקבל דו"ח לא ?!?

 

חוצמיזה שהאוטו אכן פולט עשן - מדובר בסוזוקי סוויפט ישנה ... אוכלת שמן - ואם מנוע שהולך לשפוך כל רגע .... אבל עדיין - ראיתי משאיות ומוניות דיזל שמוציאות פי כמה עשן ממני ... מה גם שהיתה שעת בוקר - בה הלחות משפיעה על כמות העשן והאוטו עוד היה קר ...

 

האם כדאי לי ללכת אם זה למשפט ?!

מה יש לי להפסיד ???

האם ישנה עלות מסוימת על שפיטה ... אם כן כמה ?!?

האם השופט יכול להחליט על עונש יותר כבד מהעונש שהוחלט ?? כמו הורדה ?!

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

פורסם

באמת מוזר -

מה זה "תבטיח לי לסדר את הבעיה?" או שהוא מוריד אותך מהכביש ובכך מחייב אותך לסדר או שלא עושה כלום. הדוח זהו בעצם העונש שלך ואם אתה משלם - אז אתה בעצם נענשת וזהו - אתה נקי. אבל מזה שתשלם את הדוח האוטו לא יפסיק לעשן! אז מה הטעם?

 

ד''א, הבטחת לו שתסדר?

חכמת פורד אסקורט: עדיף 60 סוסים שעובדים בשבילך מאשר 120 שאתה עובד בשבילהם.

חכמת מרצדס W116: אין דבר כזה "شيخ לשעבר".

פורסם

1קודם כל, השוטר יכל להוריד אותך מהכביש,אז תגיד תודה שהוא יצא גבר ולא נתן לך הורדה.

2 ע"מ לגשת למשפט,אתה חייב שיהיה איזשהוא בסיס מוצק לטענה שלך.מה בדיוק אתה הולך לטעון? שאין חוק נגד זיהום? צר לי לאכזב,אבל בהחלט יש חוק כזה. אם מדובר במיטרד ויזואלי - עדין-גם נגד זה קיימים חוקים. אם מדובר בזיהום - עוד יכולים להפיל עליך את המשטרה הירוקה ובוחני משרד התחבורה -הם ייזמנו אותך לבדיקה,יכניסו לך חיישן באגזוז ויבדקו זיהום.אם אתה אומר שהרינגים גם ככה מתים,אני מאמין ששאר הרכב גם לא במצב מזהיר-משמע,אתה עומד להיכשל.

 

בקיצור- אין לך קייס ולא משנה איך תסתכל על זה - אתה יוצא קירח מכאן ומכאן.

 

תגיד תודה שהשוטר לא נתן לך הורדה מהכביש.

 

 

ד"א -

 

אני היחיד ששם לב כמה ת'רדים יש כאן בזמן האחרון על מפגשים עם משטרה?

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
אני היחיד ששם לב כמה ת'רדים יש כאן בזמן האחרון על מפגשים עם משטרה?

אתה לא היחיד.

המצב באמת בלתי נסבל.

 

כל יום אני רואה לפחות שני מארבים של מתנ"א.

דוגמת אמש: 23:30 כביש 5 לכיוון מערב, ניידת לגאסי בפאתי מחלף קאסם.

בצידו השני של הגשר, ניידת חונה באיזור הטרמפיאדה עם אורות מהבהבים.

 

הרי איזו תשובה טובה יש להם לקטל הגובר ועולה לאחרונה בדרכים,

אם לא ב"נוכחות משטרתית מוגברת לשם הרתעת עברייני התנועה"?

 

הרי כולנו יודעים איך יתרמו 20 דו"חות מהירות בלילה מניידת כזו לכך שמר

ישראלי לא יירדם על ההגה בחוזרו מבילוי, או לילדה הקטנה שתעבור את הכביש

ותדרס בעשותה כך.

הם לא.

אני לא יכול לבטא את שאט הנפש שחשתי אתמול כשקראתי את הכתבה במעריב

על ההצעה להחרמת מכוניות לעברייני תנועה, כאשר "נסיעה מעל 120 קמ"ש " היא

אחת מהעבירות החמורות ביותר... :x

 

פופוליזם? חיפוש המטבע מתחת לפנס? אי-צדק?

הכל נכון.

MCS 2008

פורסם

אם היה בודק - דוחף חיישן לאגזוז ואכן מוכיח כי כמות העשן היוצאת היא מטרד = הייתי מסכים ...

אבל השוטר החליט זאת ויזואליט בלבד - מהי הכמות המותרת של עשן ?!

איך מדד השוטר את כמות העשן והחליט שאכן זוהי כמות מוגזמת ???

ואם יכול שוטר פשוט על פי מראית עין להחליט מהי כמות העשן המותרת ועל פי כך לתת דו"ח מתאים , למה לא יכול שוטר פשוט לראות מכונית נוסעת מהר מאוד ולהחליט לקנוס אותה על פי מראית עין ?

 

אני די חושב שיש לי פה קייס ...

גם אין לשוטר יחידות מידה מסויימות על פיהן החליט כי העשן מטרד

וגם הוא החליט זאת על פי החלטתו בלבד - שכן אותו הטריד העשן שלי כאשר נסע מאחורי ומבחינתו זה מספיק - אם כך למה לא קונסים אוטובוסים משאיות ומוניות דיזל שעל פי החלטת שוטרים מסויימים יכולים להווה מטרד - הן מבחינת הרעש שהם עושים והן מבחינת העשן ...

 

לגבי המנוע הגמור = האוטו עבר טסט לפני 3 חודשים ... עד כמה בעיית העשן יכלה להחמיר ?!

אם הטסטר מצא ת'אוטו כשיר לנסיעה ולא מהווה מטרד - למה השוטר לא רואה זאת !?

משפט סיני עתיק :"כשאין לך משהו חכם לומר ,תאמר משפט סיני עתיק "

פורסם
אני די חושב שיש לי פה קייס ...

גם אין לשוטר יחידות מידה מסויימות על פיהן החליט כי העשן מטרד

 

הכל תלוי במה אומר החוק במקרה הזה. אם החוק אומר שזה נקבע לפי ראות העין של השוטר אז אין לך מה לעשות.

תחכה לתותחים שיענו פה ותקבל את התשובה שלך...

פורסם

זיהום אויר בלתי סביר

 

תקנה מס' 2

פליטת זוהמה נראית לעין, כשהיא ברשות הרבים, היא זיהום-אויר בלתי-סביר זולת אם מי שגרם לפליטת זוהמה כאמור הוכיח אחת מאלה:

(1)הזוהמה נפלטה בשעת חימום המנוע, כדי להביאו לטמפ'-עבודה.

(2)הזוהמה נפלטה בשעת התנעת המנוע ולא יותר מחמש שניות.

(3)פליטת הזוהמה לא היתה תוצאת תהליך של שריפה.

 

*התנעה-הפעלת המנוע ברכב לאחר שהפסיק את פעולתו 15 דקות לפחות.

*טמפ'-עבודה-מעלת-חם הדרושה לצורך הפעולה התקינה של המנוע בהתאם להוראות היצרן.

*זוהמה-עשן,גזים,אבק וחלקיקים אחרים מפחיתי ראות,הנפלטים ממפלט של רכב.

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

חיפשתי ומצאתי לך אור בקצה המנהרה :infinity:

 

מתוך:גלובס 03/06/2003 יצחק דנון

 

בית המשפט: לא ניתן להרשיע נהג בעבירות של זיהום אוויר עקב פליטת עשן מרכב, אם לא הוכח, כי הנהג ידע או יכול היה לדעת על העבירה; נהג לא צריך ולא יכול לעשות יותר מהטסט השנתי.

 

אך שים-לב לקטע המודגש :nono:

 

עמית

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...