Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שאלה מעניינתאני יצטרך קבל של 3F.

 

אופציה. לקנות שנים נוספים כמו שיש לי היום (קדנס)

או

 

לקנות אחד גדול. (לא פוור אקוסטיק)

 

מה עדיף מבחינת צריכת חשמל. !! ויכולת טובה יותר למענה לצריכת חשמל.!

 

מערכת החשמל תשודרג.

אלטרנטור של כ 200A. + מצבר ג'ל.

מה יהיה עדיף.. קבל אחד של 3F או 5F

או כמה. של 1F מחוברים אחד לשני.

 

אלי

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני לא בטוח שאתה צריך קבל עם כזאת מערכת חשמל

 

עם כבל 0 גייג' אני חושב שאתה מסודר

 

תחשוב אולי על העברת המצבר אחורה ואז בכלל לא יהו לך נפילות מתח והזמינות כוח תהיה מופלאה (למרות שחיווט מאוד עבה מבטל את הצורך בהעברה)

פורסם

הוא הולך לפי החוק היבש כל 1000 אר אמ אס 1 פאראד (משהו כזה אם אני לא טועה)

 

חוצמזה שיהיה לו סאב מטורף אז בשביל לפצות על הצריכה הרבה במאמץ לדעתי הוא יצטרך קבל...

 

 

לדעתי תקנה 1 גדול

גם יחסוך לך במקום וגם יחסוך לך בעיות

הסבירות שיתקלקל לך 1 מתוך ה-3 יותר גדול...ואז אם תרצה לנתק יהיה לך עבודה יותר קשה...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

מבחינת נכונות בדרך כלל כמה קבלים יעשו עבודה יותר טובה מאשר יחיד גדול מבחינת מענה מהיר של חשמל

חתימה עד שלוש שורות. כולל שורות רווח.

פורסם

למה ההתנגדות לפאוור אקוסטיקס דרך אגב?

 

אני מעוניין בקניית קבל פשוט וחשבתי על האופציה של החברה הזאת.

פורסם

אם כבר העלו את השאלה אל קבלים אז יש לי שאלה קטנה,

 

למה השימוש של קבל אני יודע שהוא מייצב מתח אבל בתכלס למה צריך אותו?

 

 

תודה

ליאור

פורסם

הנושא כבר דובר.

 

קבל צריך רק לעזור בעניין של עמעום אורות .

קבל לא מסייע למצבר או שומר על המצבר אלה להפך הוא לוקח חשמל מהמצבר.

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

קבל צריך רק לעזור בעניין של עמעום אורות .

טעות נפוצה מאוד, ריצ'רד קלארק מצא והוכיח שקבל מגביר את הבעיה של עמעום אורות ולא פותר אותה.

 

אני מקווה שאמצא את הקישור מאוחר יותר ואעלה אותו לאתר.

 

בברכה, שי.

פורסם

מבחינת ביצועים אני לא חושב שיש הבדל ממשי אבל אני לא מומחה גדול בחשמל.

מבחינת מחיר ואסטטיות, אני חושב שעדיף קבל אחד.

 

ד.א.

גם אני שואל למה לא פאאור אקוסטיק?

 

לבחור ששאל למה צריך קבל, יש המון חומר בפורום הזה. בכלליות ובפשטות: הזרם שמגיע מהאלטרנטור נחשב לזרם "איטי" ואינו יכול לספק צריכה רגעית של באס עמוק ומאסיבי. בעוד שקבל "אוגר" זרם ויכול לספק אותו למגבר במהירות לצורך הפקה של באס רגעי עמוק ומאסיבי.

אל תאמינו לאוזן שלכם כ"כ מהר, לסאונד איכותי צריך ללמוד להקשיב...

מחשב לרכב, פוקל אוטופיה + סאב פוקל 33K כפול ועוד

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=152828

פורסם
הזרם שמגיע מהאלטרנטור נחשב לזרם "איטי" ואינו יכול לספק צריכה רגעית של באס עמוק ומאסיבי. בעוד שקבל "אוגר" זרם ויכול לספק אותו למגבר במהירות לצורך הפקה של באס רגעי עמוק ומאסיבי.
תיקון טעות: לא זרם "איטי" אלא זרם מוגבל בכמות שלו.

כלומר אינו יכול לספק כמות גדולה של זרם רגעי.

 

בברכה, שי.

פורסם
מבחינת ביצועים אני לא חושב שיש הבדל ממשי אבל אני לא מומחה גדול בחשמל.

מבחינת מחיר ואסטטיות, אני חושב שעדיף קבל אחד.

 

ד.א.

גם אני שואל למה לא פאאור אקוסטיק?

 

לבחור ששאל למה צריך קבל, יש המון חומר בפורום הזה. בכלליות ובפשטות: הזרם שמגיע מהאלטרנטור נחשב לזרם "איטי" ואינו יכול לספק צריכה רגעית של באס עמוק ומאסיבי. בעוד שקבל "אוגר" זרם ויכול לספק אותו למגבר במהירות לצורך הפקה של באס רגעי עמוק ומאסיבי.

אתה רוצה להגיד לי שאם אני שם קבל הבאס שלי ישמע יותר טוב?

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם
אתה רוצה להגיד לי שאם אני שם קבל הבאס שלי ישמע יותר טוב?

במידה והסאבוופר שלך מסוגל לכך...

הקבל פשוט נותן מענה לצריכת הזרם הגדולה של הסאב ברגע נתון ולא פותרת את הבעיה של החשמל באוטו...

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם
.... ריצ'רד קלארק מצא והוכיח שקבל מגביר את הבעיה של עמעום אורות ולא פותר אותה.

 

בברכה, שי.

סתם חשבתי להוסיף עוד קיסם למדורה..

P8140041.JPG

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

×
×
  • תוכן חדש...