Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7252 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זה לא ריצ'ארד קלארק הזה... זה סתם מתחזה.

 

אלי, אם יהיה לך אלטרנטור מספיק גדול וחזק עם חיווט איכותי ועבה שיענה על כל צרכני החשמל של הרכב גם תחת עומס מלא - באמת שאין לך מה להוסיף קבל. אלטרנטור 200 אמפר (יש חיה כזאת?! קנית סמיטריילר??) אני מאמין שיענה על דרישות המערכת שלך.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

עם כתבה כזאת קצת קשה להתווכח....אנחנו יכולים להתנגח על הנושא שבועות!

 

מה שכן זה קצת מעלה תהיות לגבי rc,התאוריות שלו ובכלל האמינות שלו.

מצד אחד הוא מייצר קבל ומוכר אותו בתור מועיל,ומד שני הוא אומר שהמוצר לא יעיל-->לאיזה חלק להאמין? לראשון או לשני?אז אני פשוט יסתמך על שאר הייצרנים-הגדולים והקטנים, ולא על דעה של אחד שעוד לא החליט באיזה צד הוא->גדול ככל שיהיה.

 

מניסיוני האישי הוא מועיל!

 

אני בכ"א ממשיך לנסוע עם קבל! מיליון סינים לא טועים!:-)

ואגב אם כבר הזכרנו את הדעות ההפכפכות שלו אז את אותו הדבר הוא עשה ביחד עם דיויד נבון בנוגע למשתיקי רעשים (rca),מוכר אותם אבל מצד שני טוען שהם לא יעילים.

"תחי מדינת ישראל- וכל הכבוד לצה"ל....."

פורסם
עם כתבה כזאת קצת קשה להתווכח....אנחנו יכולים להתנגח על הנושא שבועות!

 

מה שכן זה קצת מעלה תהיות לגבי rc,התאוריות שלו ובכלל האמינות שלו.

מצד אחד הוא מייצר קבל ומוכר אותו בתור מועיל,ומד שני הוא אומר שהמוצר לא יעיל-->לאיזה חלק להאמין? לראשון או לשני?אז אני פשוט יסתמך על שאר הייצרנים-הגדולים והקטנים, ולא על דעה של אחד שעוד לא החליט באיזה צד הוא->גדול ככל שיהיה.

 

מניסיוני האישי הוא מועיל!

 

אני בכ"א ממשיך לנסוע עם קבל! מיליון סינים לא טועים!:-)

ואגב אם כבר הזכרנו את הדעות ההפכפכות שלו אז את אותו הדבר הוא עשה ביחד עם דיויד נבון בנוגע למשתיקי רעשים (rca),מוכר אותם אבל מצד שני טוען שהם לא יעילים.

עם כל הכבוד ובאמת שיש כבוד, והרבה ממנו- מה שעוזר לך לישון בלילה.
פורסם

אם כבר לחתום את הנושא, אז צריך להתייחס לזה כך:

קבל מועיל בצורה אחת בלבד- כאשר המערכת חשמל תקינה ומסוגלת לספק את צריכת החשמל הפנימית של הרכב וגם את מערכת הסטריאו.

אם למישהו יש ספק בנוגע לכך שקבל ישפר לו את מערכת החשמל אז הוא טועה- ובגדול!

קבל הוא צרכן, כי זה שהוא פורק עצמו ברגע של משיכה הוא גם אמור להטען, ושהוא נטען הוא שואב מהאלטרנטור ולא משום מקום אחר.

אז כן, למערכת חשמל תקינה אפשר להוסיף קבל ורצוי גם קבל גדול, זה לא יכול להזיק.

 

אבל....

 

 

אם היו לכם 1000 ש"ח מיותרים(מחיר של קבל 3-5 פאראד) למה לעז#$%$ לא לחזק אלטרנטור ושלושת נקודות החיבור!.

יותר זול ויותר מועיל.

under construction..

פורסם

אני מנסה להוציא תשובה פשוטה.

ואתם הולכים מסביב.

 

האלטרנטור ישופץ.!

המצבר ישודרג.

החוטים החשובים (3 ישודרגו בגדול. ויוזקו)

 

והשאלה היא.

3 קבלים של 1F. מול קבל אחד של 3F.

מה יעיל יותר. זאת השאלה....

(השאלה הלא נכונה עם צריך וכו. . זה פחות מעניין אותי כרגע. )

 

 

תודה אלי.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

אני שואל. כי היום יש לי קבל אחד של קדנס.

ואני יכול לקנות עוד שנים זהים. ואז יש לי 3F.

 

אני לא התלהבתי מהפוואר קוסטיק.

 

אגב משהוא שמע על הקבלים של צונמי?

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

×
×
  • תוכן חדש...