Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכולם ,

הסיפור (הקצר) הוא כזה. המזגן ברכב שלי עבר תיקון רדיאטור חדש (עוד שהיה בידיו של אחי שהעביר אותה לי לפני מספר ימים). התיקון עלה 1400 שקל.

המזגן לעומת זאת קירר אבל לא יותר מידי. פניתי אל הבחור שתיקן ואמר שצריך להוסיף גז כדי לאזן לחצים ברדיאטור וכך עשה. ובאמת השתפר במעט (אך עדיין לא נוצר לי קרח בגג אבל חייתי עם זה).

לאחר עוד כמה תקלות שחויבו ממני לחזור אלייו (4 פעמים במספר) התגלה לי באחרונה שפתאום המזגן כלל לא מתחיל להתאמץ בזמן שאני מפעיל את הקירור. הלכתי שוב אל הבחור ואמר כי התרמוסטט כנראה הלך. הוא החליף את התרמוסטט ולא לקח שקל על העבודה והזמיםן את החלק מקורי ואף הביא לי קבלה שלו. באמת אישית נראה כי הוא אדם הגון ולא ניסה לרמות ותמיד היה בסדר וניסה לעזור. (וכל פעם שבאתי מילא עוד גז כדי לראות אם יש דליפה ולא לקח שקל אחד ) . פניתי אליו שוב לפני יומיים לאחר שהגעתי למסקנה שהמזגן מקרר אבל בימים החמים אני באמת מתבשל ברכב ושאני מזיע לא רק שהוא לא עוזר, הוא אפילו מעצבן. הוא שוב בדק ואמר שהוא אכן בקושי מוציא קור אך לטענתו הכל עובד כשורה וזה כבר המזגן שעשה את שלו.

אני שוב אומר שהבחור שטיפל ברכב באמת היה הגון ותמיד בדק והשאיר את הרכב אצלו לבדוק אותו ולא לקח כסף בסוף יום (נכון, אומנם השקענו 1400 שקל בטיפול על הרדיאטור אך בכל זאת..)

 

רציתי לדעת את תגובתכם לעניין, אני יכול להבין שאולי המזגן אכן עשה את שלו ומה שהוא מוציא זה המיטב, אך איך ניתן ומה ניתן לעשות כדי לשפר את המצב, לגרום לו אולי לקרר יותר או שישנם אופציות נוספות כדי לגרום לו לקרר.

הרכב הוא אופל קורסה שנת 94 כאמור.

 

תודה על העזרה ושיהיה שבוע טוב ושקט,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

מה זאת אומרת "המזגן עשה את שלו" ?

האם הכוונה למדחס שכבר אינו דוחס כראוי ? כי כשמדובר במכונות - תמיד יש את אופציית החלפת החלק וחזרה לימים עברו...

פורסם

הכוונה שהוא אמר בשמן ששאלתי אותו " אוקיי מה עכשיו אם אני רוצה שהמזגן יקפיא לי את ה****? " בתגובה הוא אמר שהאפשרות היחידה היא להחליף את כל ה**** (לא זוכר מה הוא אמר :)) וזה יעלה בין 2000 ל - 2500 שקל.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

אם מדובר על מדחס , משופץ אמור לעלות פחות ,אבל עם עבודה וכו' , ובהנחה שמדובר בעוד חלקים על הדרך - יש מצב להגיע לסכום הנ"ל.

לפני כן - יש לבדוק לחצים במערכת בעזרת שעונים ייעודיים.

 

מצד שני - אם ביקשת שהמזגן יקפיא לך את התחת , והוא מדבר על החלפת התחת כולו , העסק עשוי לעלות הרבה יותר.

פורסם

לדעתי לך קבל חוות דעת אצל מזגניסט אחר.

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

פורסם

אז מה שאתה אומר ידידי זהשקודם כל המצב הגיוני ושאם אין לי בין הסכומים שציינתי סביר להניח שהתחת (אם כי בהודעה המקורית יתכוונתי לצד השני בגוף ) שלי לא יקפא הקיץ הזה... :)

 

(נ.ב אשמח אם תענה לי לה.פ ששלחתי לך, תודה :))

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

הגיוני או לא - שווה להבין קודם על מה מדובר ואולי לקבל חוות דעת ממזגניסט נוסף.

לגבי הביצים - זה יעלה יותר, אך מצד שני ניתן להשאיר ביצים ללא קירור במשך זמן רב יחסית.

פורסם
לדעתי לך קבל חוות דעת אצל מזגניסט אחר.

יש לך מישהו להמליץ ידידי?

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם
תאמר מאיפה אתה, וחכה להמלצה מרפי לין, ה"דפי זהב" של הפורום. :)

 

או שתכנס לאתר שלו: www.musach.co.il .

 

בהצלחה.

אני מחולון (מה שלא חסר פה כאלה שעוסקים בעניין..)

אמתין לרפי לין בעניין לגבי המלצתו :)

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם
נסה כאן.
ההמתנה שלי היתה עלצה בלבד ידידי, אין צורך בציניות יתרה בעניין :wink:

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם
אין לך מה לעלוץ כל כך - במיוחד עם ידידים כמונו.

לא נראה לי שהקהילה כאן רעה כל כך ובטח שלא כזאת המוכנה לעלוץ מפעם לפעם.

אבל מי אני בעל ה20 הודעות שלי בפורום שארשה לעצמי להגיב בצורה זו מול כרישי פורום שכמוך...

 

על כל מקרה תודה על העזרה למי שעזר וכן אעשה ואתייעץ עם מומחה נוסף בעניין בכדי לקבל חוות דעת נוספת.

 

שבוע טוב לכולם,

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

אני לא כריש. למען האמת - לפי הכרס חושבים שאני לוויתן. אתה רשאי להגיב בכל צורה שתמצא לנכון בתנאי שתענה על כללי הפורום ולאחר שהשתמשת באופציית החיפוש.

×
×
  • תוכן חדש...