Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7254 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני לא כריש. למען האמת - לפי הכרס חושבים שאני לוויתן. אתה רשאי להגיב בכל צורה שתמצא לנכון בתנאי שתענה על כללי הפורום ולאחר שהשתמשת באופציית החיפוש.
וכך אעשה כמו שעשיתי עד אותו השלב. אך עלצה מפעם לפעם לא הרגה אף אדם ובטח שלא פורום.

אך כמובן שאיני רוצה שזה יהפוך לויכוח מפאת חוסר הבנה.

כמו שאמרתי אעשה אבחון נוסף לדבר אצל מומחה אחר לאחר שאחפש מומחה אמין ומתאים לדבר ללא המלצה או המתנה לתגובתו של רפי ילין המכונה "דפי הזהב" של הפורום :)

 

שוב תודה על העזרה.

 

נ.ב אפשר לעדכן את ס"כ ההודעות שלי בהודעה למעלה כבר ל21 :)

 

עידן.

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

פורסם

"פנה אל מזגניסט מומחה, מקצוען ואמין :"מוסך מילניום" שברח' משה שרת 2 א.ת חדש ראשל"צ,

טל' 03-9614393 ובקש את אהוד."

 

זוהי המלצתו המצוטטת של רפי לין לאחר שביקשתי עזרה בבעיה דומה

 

 

בברכה

מוטי.

פורסם

האם המזגן ברכב זה, איפה שהוא תקופת חייו, הקפיא עכוזים ?

אל תשכח שיש מערכות מיזוג שמטבען לא עומדות באקלים הקיץ שלנו גם כשהן חדשות מהניילון. אני נוסע במיצובישי מהשנתון שלך, המזגן עבר טיפול ושיפוץ מקצועי בקיץ שעבר ועכשיו הוא יודע למנוע התבשלות בקוקפיט בשעות הצהריים בואך הרגשת קרירות קלה ונעימה - את התחת הוא לא מקפיא, זה מה הוא יודע לתת... יותר מזה- ברכב אחר. כנ"ל מזדות מהשנתונים שלך.

פורסם

אסא, לשאלתך ולמיטב ידיעתי בשלב כל שהוא בשנותיו הרבות המזגן כן הקפפיא. אם כי אני מוכרח לציין זה שמזגן מקרר אומנם אך מעט מאוד. וידוע כי לא חזר גז . אני מובכרח לציין אף שתעלות המעבר של המזגן ליד פתח כניסת הגז במילוי הברזל קר מאוד אם כי המזגן עצמו מוצתיא קור אך לא בכדי לקרר (שלא לדבר על להקפיא).

HU : Pioneer 770, AMP : Hifonics Titan TX4405

F.Comp : Morel Dotek Ovation+MT22, R.Speaker : Pioneer 450w, Sub : P.Gold ZR12

×
×
  • תוכן חדש...