Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7260 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

 

אני חולה מוזיקה ורוצה לקנות רדיו דיסק לרכב ורמקולים טובים.

חשוב לי שיהיה סאונד נקי ואיכותי אך אין לי צורך בהגברה, סאב וכו'..

 

אני מעונין לדעת מה לקנות - אני מרגיש אבוד.

טווח מחירים - 3000 שח (אפשר פחות..)

 

אני שומע מוזיקה בעיקר ממכשיר ה I RIVER שלי כך שאני צריך רדיו דיסק שיש לו חיבור RCA

או שישי לו חיבור USB למכשיר כזה..

 

חוצמזה כמה רמקולים אני צריך? איזה? איזה גודל? (יונדאי אקסנט)

 

בקיצור, אם משהו יוכל לעזור לי להרכיב מערכת פשוטה ואיכותית אני מאוד יודה לו

 

יומטוב בינתיים

 

ערן

פורסם

תתחיל מרדיו דיסק בסביבות ה1200 שח קומפוננט ב600 (אין צורך ביותר מאחר ואין לך מגבר) ו6X9 על מנת שיהיו קצת באסים בסביבות ה450 ש"ח .....זה הבסיסי ביותר במה שנותר אתה יכול לקנות מגבר קטן של 2 יציאות על מנת לשפר את איכות הקומפוננט

ליום יום קליאו 1400

לבילויים בורה 2.0

פורסם

תשמע מבחינת תקציב יש לך תקציב יחסית גבוה למערכת ללא הגברה.

לדעתי רצוי שתוסיף מגבר משהו פשוט שיעשה אתצ העבודה כדי לקבל קצת יותר איכות כשתגביר קצת את הווליום.

אני מציע ללכת על:

קומפוננט קדימה מורל פולס - 500 שקל

אם אתה לא מעוניין בסאב אז 6X9 מורל פולס - 450 שקל

רדיו דיסק כל דבר שלבך יחפוץ של פירמה מוכרת 1000-1500 שקל

מגבר פשוט שיתן לך קצת יותר אפשרות משחק בווליום נגיד ב600-800 שקל

 

אם אתה נעול על מערכת ללא מגבר הייתי הולך על 6X9 יותר חלשים נגיד קנווד 260 וואט אבל לא של פיוניר!

פורסם
תשמע מבחינת תקציב יש לך תקציב יחסית גבוה למערכת ללא הגברה.

לדעתי רצוי שתוסיף מגבר משהו פשוט שיעשה אתצ העבודה כדי לקבל קצת יותר איכות כשתגביר קצת את הווליום.

אני מציע ללכת על:

קומפוננט קדימה מורל פולס - 500 שקל

אם אתה לא מעוניין בסאב אז 6X9 מורל פולס - 450 שקל

רדיו דיסק כל דבר שלבך יחפוץ של פירמה מוכרת 1000-1500 שקל

מגבר פשוט שיתן לך קצת יותר אפשרות משחק בווליום נגיד ב600-800 שקל

 

אם אתה נעול על מערכת ללא מגבר הייתי הולך על 6X9 יותר חלשים נגיד קנווד 260 וואט אבל לא של פיוניר!

 

 

חזרת בידיוק על ההמלצה שלי רק שיש טעות אצלך כיוון שמורל פולס חדש עם אחריות עולה 580 ושקל לא פחות

ליום יום קליאו 1400

לבילויים בורה 2.0

פורסם

אממ אני לא רוצה להתווכח סתם כי זה לא עוזר לבחור.

אבל הוא ביקש המלצות לרכיבים ולא להמלצות כיצד לחלק את התקציב בגלל זה נתתי לו המלצות לרכיבים עם מחירים טובים.

 

המחיר של פולס שונה בכל מקום בארץ.. אולי אצלך המחיר עומד על 580 אבל אצלנו הוא עומד על 500

ואם קשה לך להאמין לזה אתה מוזמן אלי לפרטי.

פורסם

פותח התרד'.

 

אם אתה מגדיר עצמך כחולה מוזיקה, ועוד מבקש למצוא סאונד איכותי ונקי.

 

אתה צריך להתחיל לחשוב על הגברה.

סה"כ, אפשר להכניס בתקציב מגבר 4 ערוצים, אפילו משומש + HU+סאב+קומפוננט.

under construction..

פורסם

אם הינך מעוניין במכשיר עם USB - אתה יכול ללכת על הCLARION DB365USB - הינו מכשיר שהולה בערך 1500 ש"ח (בערך!) בעל כניסת USB - ומכשיר איכותי ואמין מאוד! (טיפה לא נוח לשימוש - על טעם וריח),

 

משם מתשיך עם משהציעו לך... יש לך כאן הצעות טובות ונכונות...

תהנה

:)

אל תתווכח עם טיפש אחרת הוא יוריד אותך לרמה שלו, ועם הניסיון שלו שם ינצח!

×
×
  • תוכן חדש...