Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7250 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום, אני מחפש קומפוננט עד סכום של 2000 +- ש"ח, הרעיון הוא KAPPA PERFECT 6.1 - אבל זה בגדר "רעיון" כי עוד לא הספקתי לשמוע (רק לקרוא שבחים מעולים בחו"ל) - מישהו שמע? יכול לתת חו"ד?

 

 

מלבדהקומפוננט הזה איזה עוד יש?

עד סכום כזה (עדיף שלא יהיה מורל - שמעתי את הדוטק וההיבריד ולא ממש אהבתי).

אין לי בעיה עם טוויטרים טיפה צורמים, לא יותר מטיפה.

 

אני שומע בעיקר אלקטרונית (טראנס האוס וכו') אבל גם הרבה ישראלי, צ'ילאאוט ועוד.

 

אחרי שאני ארכוש את הקומפוננט המיועד אני אבצע אטימה לדלתות (לא לפני) וארכוש לו מגבר בהתאם (בינתיים יש לי VIBE 410 של לאנזר השחור הישן 4 ערוצים)

 

שאר פריטי המערכת :

 

HU : Alpine 9855

Front - ?

Amp 1 : Vibe 410

Amp 2 - Hifonics Tx1505D

Sub - Kappa perfect 12.1

לא חותם

פורסם

תנסה את הפוקל יכול ליהיות שהם יתאימו לך אם אתה לא מתחבר לצליל של המורל כי זה סיגנון ממש מנוגד

ליום יום קליאו 1400

לבילויים בורה 2.0

פורסם

אני ממליץ לך על הסט שיש לי של החברה הבריטית VIBE לא לנזר רק VIBE

 

הטוויטר כל כך מדיוק שגורם לך לעצום את העיינים

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

לעצום את העיינים ?(הכוונה להרדם?) .

 

 

אני ממליץ לך לשמוע מורל היבירד אובישין מקווה שרשמתי נכון .

 

ומצד שני לשמוע קומפוננט של פוקל ,עוד מעט מישהו ירשום פה מה נכנס ב2000 שקל פלוס.

 

המורל נשמעים מאוד נעימים ,בסוג מסוים של מוזיקה הם אפילו נשמעים קצת בשוק לא יודע איך להסביר.

 

לעומת המיד של פוקל שלדעתי נשמע פשוט פצצה בכול מצב ,לעומת זות הטוויטר שלו לא כול כך נעים .

===================================

---- ---- ---- ---- ---- ---- ----

===================================

פורסם
שלום, אני מחפש קומפוננט עד סכום של 2000 +- ש"ח, ......(עדיף שלא יהיה מורל - שמעתי את הדוטק וההיבריד ולא ממש אהבתי).

 

אני ממליץ לך לשמוע מורל היבירד אובישין מקווה שרשמתי נכון .

 

amit20,

 

מה לא ברור בדברים ש - nivo כתב?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

מצטער! אם לא מורל אין לי מה להציע לך...:wink:

 

תנסה לשמוע את האינפיניטי קאפה ואת הפוקל k2p שאומנם עולה יותר אם אני לא טועה לדעתי הם צריכים די לקלוע לטעמך.

יותר מזה אי אפשר לרשום על האינפיניטי כי לדעתי ההיבריד יותר טוב וזו שאלה של טעם כמובן,תיצמד למה שקראת עליו בחו"ל בארץ הביקורות לא יהיו שונות.

פורסם

מורל הייבריד אוביישן 6

פוקאל K2P משומש.(אם זה בכלל בא בחשבון).

פוקאל פוליגלאס V2.

JL AUDIO XR.

אטון PRO 160.

הרץ היי אנרג'י.

 

בקיצור יש מבחר, צא להאזין לסטים השונים.

 

 

ניר

under construction..

פורסם

כמו ש-GREEN MONSTER

 

אמר צא תשמע תתרשם ותעשה חושבים עם עצמך מה הכי אהבת מכל הסטים שהוצעו כאן

חשוב לציין שכל אחד עם אופי שונה מהשני והבחירה לא תהיה כל כך קלה

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם

ניר, יד שניה לא בא בחשבון (לפחות לא ברמקולים).

 

הקושי העיקרי הוא שאין כ"כ איפה לשמוע את כל סוגי הרמקולים האלו . לא לכל חנות יש את הציוד הזה, ולכן צריך לעשות סבב גדול - מה שלא כ"כ מתאפשר לי.

 

עקב זאת אני רוצה "לסנן" את הפריטים ואז אוכל ללכת ולשמוע.

 

אז אני אתמקד ב3 הדגמים הללו : למי שיש ניסיון בשמיעה עם כל אחד מהדגמים הללו - אבקש את חוות דעתו. ואם אפשר כמה שיותר לפרט.

 

אינפיניטי קאפה פרפקט

K2 POWER 165KF

JL AUDIO XR.

 

ועוד שאלה קטנה - איך הסטים של MB-QUART ? בטווח 2000-2500

לא חותם

פורסם

לגבי הסטים של MB בטווח המחירים האלו אני לא כל כך מכיר אבל בגדול היא נחשבת חברה טובה.

 

עוד דבר שחשוב לציין אתה תצטרך איטום כדאי לקבל תוצאות כמה שיותר טובות מדובר כאן בסטים ברמה גבוהה אחי שיהיה בהצלחה

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם
הקושי העיקרי הוא שאין כ"כ איפה לשמוע את כל סוגי הרמקולים האלו . לא לכל חנות יש את הציוד הזה, ולכן צריך לעשות סבב גדול - מה שלא כ"כ מתאפשר לי.

nivo,

 

במפגש החודשי של הפורום בר"ג, מגיעם הרבה רכבים עם מערכות מגוונות. שם תוכל לשמוע מיבחר גדול של רמקולים ולקבל החלטה.

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם

בתקציב הנל':

 

morel hybrid ovation

 

אין יותר טובים בתקציב הזה. וזה לדעתי, ברמה האובייקטיבית ביותר.

המורל נותנים סאונד נאמן למקור, ולא מוסיפים/גורעים היי או באס.

אם רוצים עוד באס, אז אפשר להתקין סאב חזק. הקומפ' צריך לשקף את המוסיקה איך שהיא.

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

זה שמעלי...

 

אני מסכים איתך חלקית בעניין המוראל יש לו גם אפשרויות שונות זה תלוי בטעם שלו במוזיקה ואיזה צלילים הוא יותר מחפש אני אישית מאוד אוהב את מוראל אבל הכל תלוי בבחור מה הוא יותר אוהב מוראל או JL או אינפיניטי לכל סט יש צליל יחודי משלו

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

×
×
  • תוכן חדש...