Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7272 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

ברשותי במצב מעולה:

 

רדיו דיסק פיוניר MP7750 (עם הכפתור העגול באמצע)

מגבר V12 פלטיניום

רמקולים אחורייים JBL CS369

קומפ' רוקפורד P162S

סאב פיוניר 800 ותיבה...

 

כמה לדעתכם יהיה מחיר סביר שאקבל במידה וארצה למכור?

 

 

 

 

אביעד. (לא כותב כאן הרבה).

פורסם

רדיו דיסק פיוניר MP7750 (עם הכפתור העגול באמצע) 1000

היום ה6850 שהוא טוב ממנו -חדש עולה 1.5K ש"ח.

 

מגבר V12 פלטיניום 300

חדש לא עולה יותר מ500-550 ש"ח

 

רמקולים אחורייים JBL CS369 נ 200

חדשים עולים כ400- ש"ח.

 

קומפ' רוקפורד P162S נ700, סט חדש עולה כ1K ש"ח,

ועדיף דוטק.

 

סאב פיוניר 800 ותיבה 400, חדש עולה כ600 ש"ח.

כמה לדעתכם יהיה מחיר סביר שאקבל במידה וארצה למכור?

 

 

 

 

אביעד. (לא כותב כאן הרבה).

2,500 ש"ח נראה סביר .

תעשה חישוב שסט-אפ חדש זהה, לא עולה הרבה יותר .

ZZR

פורסם

מידן ידידי אני חושב שאתה אופטימי.

 

בשוק היד שניה יש מציאות הרבה יותר טובות.

את המחיר שאתה חושב שהוא יקבל הוא יחכה לפחות כמה חודשים עד שמישהו נואש יקנה את זה במחיר כזה.

את הפיוניר הייתי מציע למכירה ב800

המגבר הייתי משאיר את המחיר שרשמת גם את הרמקול האחורי

אבל הקומפוננט הייתי מוריד לפחות ל600

ואת הסאב ל300 ככה יש סיכוי סביר שהוא יפתר מזה מהר.

אבל זה רק אם הוא לחוץ למכור.

אם לא המחירים סבירים רק צריך ליפול על הבן אדם הנכון בזמן הנכון וזה לוקח זמן.

 

אני במקומו הייתי נותן הנחה למי שיקח הכל 2000 שקל וזה מחיר טוב והוא גם לא יתקע עם ציוד מיותר

"ומותר האדם מן הבהמה - אין, כי הכל הבל"

פורסם

אני תומך בדעתו של אריאל שוק היד שנייה נורא אכזרי ולפעמים אתה לא מצליח להחזיר אפילו חצי מהשקעה שהשקעת על הציוד ...

לדוגמא אני מכרתי לפני כמה ימים מגבר של JL 500/1 ב1800 שחדש עולה 3 ומשהו אלף ויש לי עוד הרבה דוגמאות

חוץ מההד יוניט שאולי הוא יצליח למכור בקצת יותר על כל השאר הוא לא יקבל יותר ממה שאריאל רשם אולי גם פחות

×
×
  • תוכן חדש...