Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7292 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב.. אז ככה חברים.. יש לי 2 חברים טובים שביקשו שאני אנסה להרכיב להם SETUP בסיסי אבל בעל התמורה הטובה ביותר למחיר... עכשיו הדגש הוא בהחלט ללכת על יד שנייה, כך שמי שיש לו פריטים למכירה אשמח להצעות בה"פ.

 

טוב אז ככה..

 

1) קומפ' חשבתי כמובן על המורל פולס..

2) מגבר חשבתי על ה Mac audio z4100/4200 (מה ההבדלים ביניהם? האם ה 4100 מספיק לפולס ולגישור של סאב 10" חביב? כי כל שקל פה מתחשבן :roll: )

3) HU - פה אני צריך את עזרתכם.. אני צריך מכשיר זול ואמין אבל הדגש הוא שאני צריך כניסת AUX.. מישהו יכול להמליץ על מכשיר אמין (JVC, Pioneer, clarion, kenwood, alpine וכו'... אני מנסה לא להכניס זבל סיני לשם..)

4) המלצתכם על סאב 10" כולל תיבה שיתן סאונד רך ומדויק...

 

תודה מראש לכל העוזרים...

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

רדיו דיסק

 

http://www.audionet.co.il/details.asp?id=595&lead_id=&look=

 

מגבר המאק האודיו

קומפוננט המורל פולס

סאב 12

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=130349

 

רדיו דיסק 850

מגבר 100

קומפוננט 600

סאב 400

תיבה 150-200

 

יצאה 3 אלף אבל אתה חייב להשיג עוד 500 שקל

כי רכיבים פחות טוב מאלה לא שווה לקנות

 

או שיש את זה פלוס רדיו דיסק אתה תחרוג פחות בתקציב

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=1001&CatCode=104

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם

אנשים.. למישהו יש הצעות ליד שנייה.. לדוגמא ל Kicker CVR עם תיבה? או לרדיו דיסק?

 

תודה...

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

הייתי ממליץ לך ללכת אם כבר להתחיל כבר לחסוך כסף כי ההצעה שלי היא שבנתיים תקנה רדיו דיסק ברמה גבוהה וקומפונט טוב שיעבוד איתו

 

רדיו דיסק-http://www.autos-sound.net/shop/?p=productMore&iProduct=222

 

תקנה את המוראל פולס ב-500-600 שקל

 

ותתחיל לחסוך למגבר וסאבוופר

מגבר-JBL המפורסם+ קיקר קומפ וי אר

 

***אם אתה מתכוון להביא את ה-CVR המלצה שלי תשים אותו על מגבר נפרד כמו איזה מונו חמוד שישב עליו ויפעיל אותו כמו שצריך כי ה-JBL לא נראלי כל כך יוזיז אותו

HU-jvc kdlh810

amp-infinty 475a

comp-infinity refrence 6.5

sw- lanzar vibernat

פורסם
טוב.. אז ככה חברים.. יש לי 2 חברים טובים שביקשו שאני אנסה להרכיב להם SETUP בסיסי אבל בעל התמורה הטובה ביותר למחיר... עכשיו הדגש הוא בהחלט ללכת על יד שנייה, כך שמי שיש לו פריטים למכירה אשמח להצעות בה"פ.

 

 

4) המלצתכם על סאב 10" כולל תיבה שיתן סאונד רך ומדויק...

 

תודה מראש לכל העוזרים...

איך הגעתם מסאב רך ומדוייק 10" לCVR ועוד בתקציב כל כך דל - להגביר CVR לא יספיק 4 ערוצים, דרוש מונו!

 

אני ממליץ (מנסיון אישי מר) לא להיות חפוז עם הקניה של כל החלקים, אלא, להיות סבלני : לרכוש HU + קומפוננט טוב. לחכות קצת, לצבור מזומנים ולהמשיך ברכישה, רק עם סבלנות תוכל לבנות מ"ע שתהיה מרוצה ממנה.

פורסם

טל ,

למערכת בסיסית שתכלול HU+סט קומפוננט+מגבר 4 ערוצים+ סאב+ תיבה+ התקנה+חיווט,.

צריך לתת תקציב של כ3500-3600 ש"ח.

שמתוך זה הרכיבים יהיו עד כ3000 ש"ח.

מגבר=1000 ש"ח.

יחידת ראש = 1000 ש"ח.

קומפוננט סביר = 500-600 ש"ח.

סאב סביר + תיבה כ800 ש"ח.

זה +-

והתקנה כ500-600 ש"ח.

 

שיתאמצו טיפונת ו"יגרדו" עוד כמה זוזים...:).

 

חבל לשים רכיבים פשוטים שיאכזבו בתוצאה...

under construction..

פורסם
טל ,

למערכת בסיסית שתכלול HU+סט קומפוננט+מגבר 4 ערוצים+ סאב+ תיבה+ התקנה+חיווט,.

צריך לתת תקציב של כ3500-3600 ש"ח.

שמתוך זה הרכיבים יהיו עד כ3000 ש"ח.

מגבר=1000 ש"ח.

יחידת ראש = 1000 ש"ח.

קומפוננט סביר = 500-600 ש"ח.

סאב סביר + תיבה כ800 ש"ח.

זה +-

והתקנה כ500-600 ש"ח.

 

שיתאמצו טיפונת ו"יגרדו" עוד כמה זוזים...:).

 

חבל לשים רכיבים פשוטים שיאכזבו בתוצאה...

מה גם שאם תקנה את כל הרכיבים אצל אותו המתקין..

 

סביר להניח שמחיר ההתקנה ירד משמעותית

 

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

אנשים תודה רבה.. קבלתי...

 

תודה לכל המגיבים, אני חושב שאין טעם להמשיך בשרשור מחמת המיאוס וטחינת הנושא הזה בהמון ת'רדים בפורום.. :)

 

מזל שאת שלי אני כבר חסכתי... חחח :)

 

שוב, המון תודה...

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם

אהה.. ואפשר להמשיך לשלוח הצעות בה"פ.. תודה :)

No need for 3way active stereo system.. Driving an Alfa Romeo

:scatter:

When you're crawling along at 15kmh in the morning rush hour somewhere to put you frappacappalattechino would be useful

פורסם
מה גם שאם תקנה את כל הרכיבים אצל אותו המתקין..

 

סביר להניח שמחיר ההתקנה ירד משמעותית

 

התקנה לא תרד בחיים מ500 ש"ח , אלא אם עושים לך עבודה זוועתית...

 

כיסוי פלטת עץ בלבד כדי להתקין עליה מגבר וחיווט כולל מפצלים והכל והתקנה של מערכת קומפלט בחיים לא ירד מהמחיר הנ"ל אלא אם המתקין אוהב לעבוד בחינם.

 

500-600 ש"ח למערכת קומפלט זה מחיר זעום.

ברוב המכונים שמכבדים את עצמם, התקנת מערכת קומפלט תהיה באיזור ה1000-1200 ש"ח וזה ללא איטומים ,מפצלי מתחים ,מפסקי חצי אוטומט וכל העולה על רוחך...

under construction..

פורסם

בגריז מערכות התקנה של מגבר רדיו דיסק קומפוננט וסאב עלתה לי 400 ועשו לי עבודה ממש מעולה

את הRCA קניתי בנפרד כל RCA 150 שקל

(/__\)

( O.o)

( > <)

זהו ארנב.

אנא העתיקו את ארנב אל חתימותייכם על מנת לעזור לו לכבוש את העולם!!!

מחפש סאב קיקר C12 למעוניינים למכור לפנות אלי

פורסם

זה אומר שההתקנה עלתה לך 550 ש"ח...

 

אני לא ממש מבין מה אתה מנסה להגיד פה?

שאני צודק? שהתקנה תעלה במינימום 500 ש"ח?

או שאני טועה?- וההתקנה שלך עלתה 400 ש"ח(ורק הוספת שהכבל עלה לך 150 ש"ח...).=550 ש"ח.

 

לא ממש הבנתי אותך..

under construction..

פורסם
בגריז מערכות התקנה של מגבר רדיו דיסק קומפוננט וסאב עלתה לי 400 ועשו לי עבודה ממש מעולה

את הRCA קניתי בנפרד כל RCA 150 שקל

אני בטוח גם שלא קנית ממנו כלום...

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

×
×
  • תוכן חדש...