Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

שפשוף בחנייה.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כישצאתי מהחניה נגעתי ממש בעדינות ברכב של השכן שלי שחנה לפני.לכאורה לא קרה כלום לטמבון פרט לנקודה קטנה פחות מגודל של ציפורן של קילוף בצבע.עכשיו השכן שלי הוא חתיכת יקה פוץ ,נראה לי שהוא ירצה שאני הצבע לו את כל הטמבון.השאלה שלי היא, מבחינה חוקית אני חייב לשלם והריי ברור לי שלא שווה לערב ביטוח בכזה מקרה אבל גם לא בא לי לשלם 500 שקל על טמבון בגלל נקודה כזו קטנה.

מה ההייתם עושים במקומי?

פורסם

משלם ושותק.

פגעת שילמת.

ואם היית פוגע לי ברכב ועוד קורא לי יקה ופוץ הייתי שובר לך את כל העצמות :wink:

פורסם

אם פגעת אתה באמת מחויב לסדר לו את הבעיה. אם הרכב יחסית חדש והטמבון נקי אז אין לך מה לעשו צריך להחזיר אותו למצב הקודם... אם הטמבון דפוק/משופשף בעוד מקומות אז אני ממש לא יודע...

...Carpe Diem

פורסם

אהלן.

לא אמרת אם זו הסריטה היחידה אצלו בטמבון או שיש לו עוד.

לפידעתי תציאה לו לממן תיקון של האיזור הנזוק ולא לצבוע לו את כל הטמבון.בין תביע וההצאה שלך הוא אמור להעדיף את האפשרות השניה.:evil:

 

בהצלחה.

פורסם

מה זה לצבוע? "טמבון" חדש!!!

:lol:

ופיצוי על עוגמת הנפש.

ועל הירידת ערך.

 

וזה עוד בלי שהוא יודע שקראת לו ככה.

 

פעם הבאה תסתכל לאן שאתה נוסע...

 

ועכשיו ברצינות - דבר איתו, נסה להגיע איתו להבנה. אין מה לעשות - זכותו לדרוש ש-"תתקן" את זה כמו שצריך, ולא איך שיצא לך יותר זול. ומראש אל תבוא בגישה של "יקה פוץ" אלא בגישה של "פגעתי לך ברכוש ואני לוקח אחריות ולא מנסה להתחמק".

ובאמת כדאי שתסתכל לאן אתה נוסע... :-)

 

ניר

פורסם

ניר דווקא ההערות בסיגנון "תיסתכל לאן אתה נוסע" לא מי יודע מה עוזרות, רוב האנשים דופקים את רכבם/רכב של מישהו אחר במהלך חייהם...

אין מה לעשות, דברים קורים.

דווקא בנקודה זו אין מה לבוא אליו בטענות לפי דעתי.

 

 

אופק.

פורסם
אז זה נכון שמפסיקים לז**ן אחרי החתונה? :roflmao:

לצערי זה נכון.

 

לגבי הפגיעה בחנייה, אם מדובר בשיפשוף קל כמו שאתה אומר, אז תתנצל בפניו ותאמר לו שלא שמת לב, תסחב את השיחה לכיוון שונה אשר תיקונה.

לי יש שכן שכל שבוע דופק לי את הרכב בחניה, יש לו תפוח גרירה וכל רוורס שלו וכנס לי בפגוש, מה לעשות? חיים עם זה, לא חונים בקירבתו.

 

ככה אנחנו הישראלים,אין מה לעשות.

פורסם
מבחינה חוקית אני חייב לשלם והריי ברור לי שלא שווה לערב ביטוח בכזה מקרה אבל גם לא בא לי לשלם 500 שקל על טמבון בגלל נקודה כזו קטנה.

מה ההייתם עושים במקומי?

חזור אל זירת הפשע , ותן לו וואחד פיצוץ בטמבון . לפחות תיהנה מה-500 שקל.

פורסם

תנסה להוריד עם פוליש ואז ווקס, אולי זה רק שאריות?

 

ואם זה כ"כ מזערי - תנסה לומר לו שיורידו לו במחירון על פגיעה וזה יראה כאילו הוא עשה תאונה (תנסה ללחוץ עליו) - תגיד לו שזה לא שווה. תנסה לסדר איתו על צביעה מקומית (אולי מכחול או משהו כזה), ותן לו כמה שקלים בנפרד (100-200 ש"ח).

 

אם אתה לא טוב בזה, קח איתך מישהו שיוכל "ללחוץ" עליו. אם תפעל נכון, הוא ירתע.

 

בהצלחה.

×
×
  • תוכן חדש...