Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירופיות מתקלקלות יותר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בהמשך לנתונים שפירסם טל שביט שהופקו על בסיס מאגר המידע של חברת שירותי רכב גרמנית, הפעם המידע הוא לפי מאגר המידע של "שגריר".

 

 

לכתבה ב Walla

 

מתוך הכתבה:

"מכוניות יפאניות הן האמינות ביותר ובפער ניכר מהשאר. רק 32% מהמכוניות היפאניות מקרב מנויי שגריר נזקקות לסיוע בכל שנה, לעומת 47% מהמכוניות הקוריאניות, 55% מהאמריקאיות ו-60% מהאירופיות...

 

 

...בניתוח נתוני 2005 לפי יצרנים עולה כי המכוניות האמינות ביותר מיוצרות על ידי טויוטה - 10.4% תקלות בלבד (כלומר, רק 10.4% ממכוניות טויוטה 2005 נזקקו לשירותי שגריר). במקום השני והשלישי, בפער זעום, נמצאות מיצובישי עם 10.8% קריאות לתקלות וסובארו עם 10.9% (הנתונים מתייחסים למכוניות נוסעים, ללא מסחרית או טנדרים)."

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בכתבה שמופיעה(גם) בדה מרקר, רשום גם ש "יש לכם רכב שחור? הסיכוי למעורבות בתאונת דרכים גבוה ב-35% מזה של בעלי רכב לבן "

אם זה באמת ככה סטטיסטית, למה לא מחייבים יותר את בעלי המכוניות השחורות בפרמיית הביטוח? למה אני צריך לממן את בעלי המכוניות השחורות?

פורסם
בכתבה שמופיעה(גם) בדה מרקר, רשום גם ש "יש לכם רכב שחור? הסיכוי למעורבות בתאונת דרכים גבוה ב-35% מזה של בעלי רכב לבן "

אם זה באמת ככה סטטיסטית, למה לא מחייבים יותר את בעלי המכוניות השחורות בפרמיית הביטוח? למה אני צריך לממן את בעלי המכוניות השחורות?

כי אתה גר בישראל.

ישנן חברות ביטוח בעולם שאם יש לך רכב בצבע צהוב (שמבחינת סטטיסטיקה - יש לו את הסיכויים הכי פחותים להיות מעורב בתאונה) אתה משלם פחות.

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

מה אתה רציני?

גם פה מצאת איפה להאשים את ישראל?

 

אתה רוצה שבביטוח גם יתחשבו בצבע הרכב? אתה רוצה שכל הארץ תיסע על מכוניות לבנות?

 

אם זה היה ככה, גם הייתם בוכים שרק בישראל זה יכול לקרות.

פורסם
בכתבה שמופיעה(גם) בדה מרקר, רשום גם ש "יש לכם רכב שחור? הסיכוי למעורבות בתאונת דרכים גבוה ב-35% מזה של בעלי רכב לבן "

אם זה באמת ככה סטטיסטית, למה לא מחייבים יותר את בעלי המכוניות השחורות בפרמיית הביטוח? למה אני צריך לממן את בעלי המכוניות השחורות?

אין לי נתונים סטטיסטיים שיגבו את זה, אבל רוב המכוניות השחורות הן לא יפנומטיות 1600, אלא מכוניות שגם ככה עלות הביטוח שלהן גבוהה בהרבה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
בכתבה שמופיעה(גם) בדה מרקר, רשום גם ש "יש לכם רכב שחור? הסיכוי למעורבות בתאונת דרכים גבוה ב-35% מזה של בעלי רכב לבן "

אם זה באמת ככה סטטיסטית, למה לא מחייבים יותר את בעלי המכוניות השחורות בפרמיית הביטוח? למה אני צריך לממן את בעלי המכוניות השחורות?

אל תדאג לחברות הביטוח, הם לוקחים מכולם יותר

עד מתי ספטמבר 08.:(

פורסם

כיוון שאין כמות נסועה ממוצעת, אז כמו מירב הסקרים, גם סקר זה אינו שווה יותר מדי..

 

מעבר לזה, בסקר אחד נחשבת הקורולה לרכב אמין ביותר, בסקר אחר היא מגרדת בקושי את המקום ה 91 , אז למי להאמין ???

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
מה אתה רציני?

גם פה מצאת איפה להאשים את ישראל?

 

אתה רוצה שבביטוח גם יתחשבו בצבע הרכב? אתה רוצה שכל הארץ תיסע על מכוניות לבנות?

 

אם זה היה ככה, גם הייתם בוכים שרק בישראל זה יכול לקרות.

ברור שהאשמה היא פה

מי שרוצה לנסוע על מכונית מועדת יותר לפורענות (ברור שזה לא אשמת הצבע/מכונית) שישלם..

להגיד "אז מה אתה רוצה שכולם יסעו על מכוניות לבנות?", זה כמו להגיד שאנשים לא יקנו מכוניות יוקרה ויסעו רק בזולות כי הביטוח על היוקרתיות עולה יותר.

אני לא צריך לממן את בעלי המכוניות השחורות

פורסם
כיוון שאין כמות נסועה ממוצעת, אז כמו מירב הסקרים, גם סקר זה אינו שווה יותר מדי..

 

מעבר לזה, בסקר אחד נחשבת הקורולה לרכב אמין ביותר, בסקר אחר היא מגרדת בקושי את המקום ה 91 , אז למי להאמין ???

אל תאמין. הנתונים האלה הם נתונים יבשים.תקרא ותקבל אותם כאוות נפשך, ותסיק את המסקנות שלך.

פורסם

סליחה איגור, כאשר מוציאים סקר לתפוצת הציבור עם אמירה לגבי אמינות של רכבים מקבוצה מסוימת, צריך להביא גיבוי עובדתי , מה שלא נעשה פה.

 

דוגמא קטנה: כל הטנדרונים שהם יצרני הק"מ הגדולים ביותר כולם מתוצרת אירופאית, ישנם כאלה העושים מעל 50,000 בשנה, סביר להניח שלרכב כזה בין שלוש, סבירות התקלות שלו תהיה גבוה מזו של טויוטה פרטית בת שנה..

כנ"ל לגבי כל צי רכב ההסעות בארץ הנשען על תוצרת אירופה (מרצדס, פורד , VW).

 

אז במחילה מכבודו, יש חשיבות אדירה לדרך חישוב הנתונים !!

פורסם

אם זה באמת ככה סטטיסטית, למה לא מחייבים יותר את בעלי המכוניות השחורות בפרמיית הביטוח?

תתפלא.

 

לפני כ-7 שנים, ביטחתי 2 מכוניות זהות בחברת ביטוח ישיר בארץ.

2 המכוניות היו מאותו דגם, מאותה גרסה.

אחת היתה לבנה, השניה אדומה.

הביטוח עבור האדומה היה גבוה ב-10%, ובחברת הביטוח הסבירו לי בפירוש שזה בגלל שסטטיסטית מכוניות בצבע זה מעורבות יותר בתאונות דרכים.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ומה בדיוק עושים שגריר ברוב הקריאות לגרירה?

באים (אחרי 3 שעות המתנה), מחליפים מצבר או מניעים לך את האוטו.

מכאן ועד מסקנות רציניות על אמינות, הדרך עודנה רחוקה.

האייטם הזה הוא בדיחה גרועה ללא ביסוס עובדתי.

הלאה. :roll:

 

דניאל

MCS 2008


×
×
  • תוכן חדש...