Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אירופיות מתקלקלות יותר


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7301 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

איגור, מה לעשות שהרכבים האירופאים משתמשים ביותר אלקטרוניקה, ורגישים יותר בידי חשמלאי ישראל, זה אומר שבסיס הרכב לא אמין ??

שטויות, כמו נתוני חברת שגריר אשר מתבססים על גרריסט שלא תמיד יודע מה הוא עושה.

אם זה סקר מקצועי..

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

ומה בדיוק קשור הגרריסט?

הוא הגיע לרכב שבחר בדרך באופן אקראי? קראו לו כי הרכב נתקע. הנתונים (ואני ממש לא מבין למה אתה מתעקש לקרוא לזה סקר) מתבססים על קריאות לתיקון, לא על מה שעשה הגרריסט - אלא אם הוא רשם משהו שבעצם לא היה תקלה כתקלה. גם אז, הדעה נותנת שאותו גרריסט יתחלק שווה בשווה בין המותגים, לא? אתה הרי לא מנסה לטעון שדווקא מכוניות אירופיות מקבלות את הגרריסטים הדפוקים, נכון?

ושוב, אין כאן שום ענין של "מקצועיות" בעריכת סקר. יש נ-ת-ו-נ-י-ם. הארד דאטה. בשביל זה לא צריך להיות פרופסור לסטטיסטיקה או למכניקה. אז כן, חלק מהסקרים מחו"ל מתבססים על חוות דעת סובייקטיבית. אז מה? אם הם לא משקפים את האמת, מדוע לעזאזל התוצאות שלהם עקביות? איך זה שפעם אחר פעם מותגים כמו ג'יפ, לנד רובר, פיאט, רנו, אלפא וסיטרואן מסיימים בתחתית הרשימה של סקר ג'. ד. פאוור, ואף פעם לא טויוטה או הונדה? האם יתכן לדעתך שכל פעם, כל הסקרים שוגים באותו כיוון? והאם גם נתוני ADAC הגרמניים הם סובייקטיביים?

מה אני אגיד לך, צריך להיות מוטה ברמה קיצונית כדי להגיע לרמה כזו של התעלמות מהמציאות.

ואת זה הבאת כחיוזק לטענה שאתה אובייקטיבי?

:wink:

ועוד איך. אני זה שמשלם על התיקונים...

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם

כל העיניין שאף אחד לא בדק למה בעצם ניגררת המכונית.

האם המכונאי התעצל לתקן את התקלה,האם בעל הרכב התעקש על גרירה וכלי.

סביר להניח שאחוז גבוה מקריאות לשרותי דרך נובעות מבעיות חשמל וניגזרותיהן-קרי,התקנות מרושלות,תוספות ייחודות לארצנו(אזעקות,קודניות ודיבוריות)שישנן מכוניות רבות שמאד רגישות להתקנות מרושלות ומחופפות.

עבורי סקר האמינות היחיד הוא זה שלא נראה לעולם-נתוני התקלות במחשבי היבואן,ותביעותיו כלפי היצרן.

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
אכן נתונים בעייתיים.

הם נותנים מענה רק לשאלה הישירה, מה הסיכוי המתמטי לעלות על גרר כאשר אתה נוהג ברכב מסוים.

שתי הסיטרואן שלי היו על גרר שלוש פעמים ביחד, וכל פעם היתה קשורה מעט לסוג הרכב אבל לא העידה בכלום על אמינותו:

1. סקסו - מצבר נגמר באחריות אחרי שנה וחצי, והוחלף בחדש על-ידי שנפ. דווקא המקורי החזיק ארבע שנים. גררתי רק כי הייתי צריך גם לעבור טסט באותו יום.

2. סקסו - החלקה בגשם, במהירות אפס, ומכה בגלגל. גררתי כי ירד מבול ואי אפשר היה לבדוק אפילו מה קרה. בדיעבד ניתן היה להחליף גלגל ולנסוע למוסך להחליף מיסבים.

3. סי5 - אשתי נתקעה עם תקר, ושני בחורים ניסו להחליף גלגל. הצליחו להפיל את האוטו מהמגבה כשאין גלגל על הציר. באתי לחלץ, וגיליתי שהוא לא מניע. בסוף הסתבר שנדפקה משאבת הדלק מהמכה. יצאנו בזול יחסית. שאר המכלולים שרדו. אצל הגורר דרך אגב זה סווג כתקלה חשמלית.

 

וביפניות לא נגמרים מצברים? יפניות לא מחליקות ועושות תאונות?

 

give me a break...

פורסם

לא טל , כיוון שאני לא מכיר רכבים יפנים עם מערכת מולטיפלקס סביר להניח שמי שיסבול יותר מבעיות חשמל כנגזרת של התקנות רשלניות הם הרכבים האירופאים ולא היפנים...

עצם העובדה שהרכבים היפנים פשוטים יותר ומצוידים פחות באלקטרוניקה מתקדמת הופכת אותם לאמינים יותר, לעניות דעתי..

 

ועוד משהו, הארד דאטה אומר , הארד דאטה ולא סקרים אשר מושפעים מחוות דעת סוביקטיבית של בעלי הרכב , שלא תמיד הכוונות תמימות, ולעיתים אם השירות של הדילר באנגליה למשל מסריח, כל המותג ירד שאולה..

ממש סקר אמין..

דרך אגב, מענין שהחברה היחידה אשר הסתירה ליקוי בטיחות חמורים היתה יפנית, ורשימת הריקולים של כל החברות כולל היפניות לא קצרה במיוחד, ואינה מבטאת שום יתרון יפני..

 

מעבר לזו אני בהחלט בדעתו של חן, רק מה שרשום במחשבי היצרנים יתן מבט אמת, ולא סקרים ונתונים מעוררי תמיהה.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

כרגיל, עצימת עין, ואם זה לא עובד - אז בואו נכופף את המציאות.

קודם כל, אתה עצמך אומר - הארד דאטה. אז איך אתה מגדיר סטטיסטיקה של קריאות תיקון? חוות דעת סובייקטיבית? בעל הרכב בעצם רק חשב שהוא נתקע, אבל בעצם יכל להמשיך לנסוע? אולי מי שרשם את קריאת התיקון במחשב פירש שיחת טלפון מאשתו בתור קריאת תיקון ולכן זה היה רישום שגוי? אולי יש לו משהו נגד מכוניות צרפתיות אז הוא המציא רישומים כוזבים?

ראבאק, מספיק להדחיק.

אז נכון, תמונה אמיתית מושלמת לא נקבל לעולם. אבל אם יש גורם שמבצע תיקוני דרך, ואם הכמות של תיקוני הדרך מספיקה, זה ודאי נותן תמונה לא רעה בכלל. לא לגבי כל מאפייני האמינות של הרכב, לא לגבי אכילת השמן שלו או כמה פעמים נפלו לו החלונות או שהמזגן הפסיק לעבוד או שהרדיו הפסיק לנגן, אבל בהחלט תמונה לגבי מה הסיכוי שרכב מסוג מסויים יתקע כך שאינו יכול להמשיך לנסוע. אז מה, גם המתקינים הגרמניים לא יודעים את העבודה?

אני מניח שהנתונים היחידים שיספקו אותך הם כאלו שמראים את הצרפתיות למעלה והיפניות למטה. מה לעשות שכבר מזמן אף אחד לא הציג נתונים כאלה.

אגב: ממתי סקרי שביעות רצון הוצגו כמייצגים אמינות? אם הציונים שמרכיבים אותם אינם נמסרים וכל שידוע לנו הוא הציון הסופי, אזי הם מייצגים שביעות רצון כללית. זה הכל. יש רק סקר אחד (שאני מכיר, לפחות), זה של אוטו אקספרס, שמתייחס (בין היתר) ספציפית ובנפרד גם לנושא אמינות. מעניין שלמרות שזה סקר סובייקטיבי, התוצאות שלו מראות עקביות משנה לשנה. ולא, אל תנסה לתלות ציונים כאלו ואחרים בשירות הדילר: לזה יש סעיף נפרד.

ועוד אגב: בסקרי JD POWER, סעיף השירות אחראי למשהו כמו 20% מהציון בלבד. צריך רמה אחידה ונמוכה ביותר של כל הדילרים במדינה כדי שזה ישפיע בצורה דרסטי תעל הציון הסופי.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

פורסם
ומה בדיוק עושים שגריר ברוב הקריאות לגרירה?

באים (אחרי 3 שעות המתנה), מחליפים מצבר או מניעים לך את האוטו.

מכאן ועד מסקנות רציניות על אמינות, הדרך עודנה רחוקה.

האייטם הזה הוא בדיחה גרועה ללא ביסוס עובדתי.

הלאה. :roll:

 

דניאל

אם היו מורידים את תקלות המצבר, אני בטוח שהאירופיות היו נראות יותר גרוע :-D

 

אגב, חבר טוב שלי שהוא בעל חברת גרירה, ציין בפני שמעולם לא גרר טויוטה.

אולי המזל שיחק כך שאף בעל טויוטה לא התקשר אליו , אבל בהנחה שהוא קבלן של שגריר,

אני מאמין שהוא מקבל קריאות מכל הסוגים האפשריים.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

פרובוקציה של אחד ה"מכחישים".

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

דווקא אתמול (לראשונה) ראיתי קורולה בצדי הדרך' date=' עם מכסה מנוע מורם...[/quote']אתה רציני? באמת?

:shock:

לא יכול להיות. אין מצב.

 

בטח התבלבלת וזאת הייתה קארינה מוסוות.

 

 

תודה על המידע.


×
×
  • תוכן חדש...