Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8394 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיריון 1300 ויש כמה ידניות בעלות 103 סוסים ו0-100 ב9.8 שניות :)

אז אל תזלזלו כ"כ ... ( יש לפחות 2-3 ידניות בארץ ... נהגתי על אחת ... )

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם
סיריון 1300 ויש כמה ידניות בעלות 103 סוסים ו0-100 ב9.8 שניות :)

אז אל תזלזלו כ"כ ... ( יש לפחות 2-3 ידניות בארץ ... נהגתי על אחת ... )

 

אפשר לגעת בך?

אתה אחד מברי המזל שזכו לנהוג על היצירה המוטורית הגדולה בכל הזמנים **NOT**

 

:wink:

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
אם מישהו הגיע מאחוריך בתאוצה ונזכרת להאיץ מאוחר יחסית(מכל סיבה שהיא)

אתה עלול למצוא את עצמך במצבים משעשעים בהם רכב שאיטי ממך משמעותית,

או סתם איטי ממך נמצא לידך הרבה יותר זמן ממה שאתה רגיל... מכיוון שה607

שלושה ליטר היא גם ככה לא עגלה רצינית אולי זה היה המצב...

 

או שלבן שלו יש 106 ראלי והוא שכנע את אבא להתקין פילטר, צ'יפ, ואגזוז :hihi:

 

אני הכי אוהב את אלא שמאיטים לפני הרמזור ועושים הכל כדי לא להגיע לעצירה מוחלטת בשביל שיהיה להם איזשהו יתרון... איזו פונטיאק גרנד פרי שיחקה איתי קצת, אז אחרי 2-3 השפלות מהמקום (וממש לא התאמצתי - לא עברתי 4K סל"ד) הגעתי לרמזור ואני רואה אותה גולשת באיטיות במראה... ואני חיכיתי בסבלנות... בקיצור, לא עזר לה והפעם גם לחצתי, ולמרות שהפתיחה שלי זה לא החלק החזק (יחסית - 7.5 שניות כולל השהיה, 7 מרגע שהאוטו זז), הייתה ישורת ארוכה שאיפשרה להגיע לתחומים הטובים יותר.

 

ובכלל... אני הכי אוהב ליסוע ראש בראש ברמזורים, לא להרביץ, תמיד לתת קצת יותר מהרכב שבא, חצי מטר לפניו ולשמור על הפער לתת לו הרגשה שהוא יכול לעשות את זה... והם מנסים... אני שומע את המנועים, ואז לברוח לאופק.

 

ינון.

פורסם
אני הכי אוהב את אלא שמאיטים לפני הרמזור ועושים הכל כדי לא להגיע לעצירה מוחלטת בשביל שיהיה להם איזשהו יתרון... איזו פונטיאק גרנד פרי שיחקה איתי קצת, אז אחרי 2-3 השפלות מהמקום (וממש לא התאמצתי - לא עברתי 4K סל"ד) הגעתי לרמזור ואני רואה אותה גולשת באיטיות במראה... ואני חיכיתי בסבלנות... בקיצור, לא עזר לה והפעם גם לחצתי, ולמרות שהפתיחה שלי זה לא החלק החזק (יחסית - 7.5 שניות כולל השהיה, 7 מרגע שהאוטו זז), הייתה ישורת ארוכה שאיפשרה להגיע לתחומים הטובים יותר.

 

ינון.

 

עלה פעם בדעתך, שעושים את זה לא כדי שלא "תשפיל" אותם מהמקום, אלא כי נוהגים בצורה רגועה, וסתם מעדיפים קצת נהיגה חסכונית?

 

אבי

פורסם
אני הכי אוהב את אלא שמאיטים לפני הרמזור ועושים הכל כדי לא להגיע לעצירה מוחלטת בשביל שיהיה להם איזשהו יתרון... איזו פונטיאק גרנד פרי שיחקה איתי קצת, אז אחרי 2-3 השפלות מהמקום (וממש לא התאמצתי - לא עברתי 4K סל"ד) הגעתי לרמזור ואני רואה אותה גולשת באיטיות במראה... ואני חיכיתי בסבלנות... בקיצור, לא עזר לה והפעם גם לחצתי, ולמרות שהפתיחה שלי זה לא החלק החזק (יחסית - 7.5 שניות כולל השהיה, 7 מרגע שהאוטו זז), הייתה ישורת ארוכה שאיפשרה להגיע לתחומים הטובים יותר.

 

ינון.

 

עלה פעם בדעתך, שעושים את זה לא כדי שלא "תשפיל" אותם מהמקום, אלא כי נוהגים בצורה רגועה, וסתם מעדיפים קצת נהיגה חסכונית?

 

אבי

 

דיברתי על מקרה ספציפי שבו הרכב שוב ושוב ושוב ניסה לפתוח מולי...(3 רמזורים אחד אחרי השני שבהם שנינו נעמדנו) הוא קרע את המנוע שלו, ועובדה שכשהוא גלש לאט וברגע שהיה ירוק (אפילו קצת לפני) הוא זינק קדימה בכל כוחו (הרבה הרבה רעש של טורים גבוהים), מה שנתן לו יתרון גדול אבל לא מספיק... הוא נהג הכי לא חסכוני שיכול להיות וניסה בכל כוחו לפתוח, ללא ספק.

אני בדרך כלל נוסע רגוע, עד שמישהו מתגרה... ואז זה נחמד לשחק קצת בקו ישר.

 

ינון.

 

ינון.

פורסם

אני מת שיום אחד מישהו יכתוב בפורום :

היום איזה מניאק בן 18 בשרייד כסופה עם ג'אנטים שיחק איתי לא הצלחתי להשיג ת'בנזונה.

 

עשיתי משחקון איפשהו ליד חולון לפני כמה שבועות עם גולף היה קטעים הוא ממש התרגז עליי :lol:

 

טוב אולי עוד איזה שנה שנתיים כשחצי מהנהגים בארץ יהיו רשומים כבר בפורום... 8)

פורסם
אני מת שיום אחד מישהו יכתוב בפורום :

היום איזה מניאק בן 18 בשרייד כסופה עם ג'אנטים שיחק איתי לא הצלחתי להשיג ת'בנזונה.

 

עשיתי משחקון איפשהו ליד חולון לפני כמה שבועות עם גולף היה קטעים הוא ממש התרגז עליי :lol:

 

טוב אולי עוד איזה שנה שנתיים כשחצי מהנהגים בארץ יהיו רשומים כבר בפורום... 8)

 

גולף זה לא חוכמה... בטח לא ה-1.6, ה-2.0 שמוסיפים מיליון קישוטים מצחיקים ודווקא בעלי V5 נוסעים רגוע... V6 ו-GTI לא מפסיקים ללחוץ לרגע, אבל אני לא מאשים אותם, הפיתוי לכוח חזק מידי, אני נאבק בזה (בפיתוי) כל פעם שאני ראשון ברמזור, לאחרונה אני מצליח...

 

ינון.

פורסם
אני מת שיום אחד מישהו יכתוב בפורום :

היום איזה מניאק בן 18 בשרייד כסופה עם ג'אנטים שיחק איתי לא הצלחתי להשיג ת'בנזונה.

 

עשיתי משחקון איפשהו ליד חולון לפני כמה שבועות עם גולף היה קטעים הוא ממש התרגז עליי :lol:

 

טוב אולי עוד איזה שנה שנתיים כשחצי מהנהגים בארץ יהיו רשומים כבר בפורום... 8)

 

גולף זה לא חוכמה... בטח לא ה-1.6, ה-2.0 שמוסיפים מיליון קישוטים מצחיקים ודווקא בעלי V5 נוסעים רגוע... V6 ו-GTI לא מפסיקים ללחוץ לרגע, אבל אני לא מאשים אותם, הפיתוי לכוח חזק מידי, אני נאבק בזה (בפיתוי) כל פעם שאני ראשון ברמזור, לאחרונה אני מצליח...

 

ינון.

 

איך אתה מצליח?

אתה לא מת לעוף איזה מאה מטר קדימה ולהתסכל עליהם במראה ? :twisted:

פורסם
אני מת שיום אחד מישהו יכתוב בפורום :

היום איזה מניאק בן 18 בשרייד כסופה עם ג'אנטים שיחק איתי לא הצלחתי להשיג ת'בנזונה.

 

עשיתי משחקון איפשהו ליד חולון לפני כמה שבועות עם גולף היה קטעים הוא ממש התרגז עליי :lol:

 

טוב אולי עוד איזה שנה שנתיים כשחצי מהנהגים בארץ יהיו רשומים כבר בפורום... 8)

 

גולף זה לא חוכמה... בטח לא ה-1.6, ה-2.0 שמוסיפים מיליון קישוטים מצחיקים ודווקא בעלי V5 נוסעים רגוע... V6 ו-GTI לא מפסיקים ללחוץ לרגע, אבל אני לא מאשים אותם, הפיתוי לכוח חזק מידי, אני נאבק בזה (בפיתוי) כל פעם שאני ראשון ברמזור, לאחרונה אני מצליח...

 

ינון.

 

איך אתה מצליח?

אתה לא מת לעוף איזה מאה מטר קדימה ולהתסכל עליהם במראה ? :twisted:

 

אחרי שממלאים כל פעם 300 ש"ח מיכל וזה מספיק ל-300 ק"מ... עם צריכה של 1 ל-6 לומדים להתאפק... :)

וגם החלטתי שאני לא רוצה לקרוע את המנוע יותר מידי... וחוץ מזה, גם בלי לעבור את ה-4000 בסל"ד אני ראשון והבפרש ענק.

 

ינון.

פורסם

אני לא יודע למה אני שואל סתם נראה לי קשור לשרשור ...

יש בסרטים מרדפים עם השברולטים של המשטרה ... מול בוא נגיד סקאיליין (מעניין מאיפה)..

לא, האמת שיש את זה הרבה במרדפים השברולט העגלה הזה מצליח לעמוד בקצב שלהם אז זה בגלל שזה סרט או שיש מצב כזה??

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

ינון, עושה רושם שאני נוהג בערך כמוך (חוץ מכשאתה מנסה לעשות 260 באיילון, לדעתי אתה לא שפוי במיוחד). כלומר, מתחת ל-3000 כל הזמן, עד שמישהו כמו איזה גולף 2.0 חושב שיש לו משהו להראות לי. גם אצלי זה בערך מאותה סיבה (המחיר כבד ... עוד לא הגעתי למיכל של 1:6, אבל 1:8 כבר ראיתי (וגם 1:15, מצד שני)).

 

התענוג הכי גדול שלי זה לתת בראש לאיזה הונדה סיויק לבנה, רצוי חלונות כהים ומדבקה גדולה של HONDA מאחורה, או על הצדדים. זה הרגל מגונה שרכשתי עוד בימי ה-TDI (הוכחה ניצחת שעדיף מומנט מוגדש על VTEC צרחני) כשנהגתי לא מעט בבירת הנגב, שם לא חסרות כאלה הונדות. ככלל אני מתענג על הבהרת כמה מעובדות החיים לכל מיני הונדות. לשמחתי עוד לא פגשתי בטייפ ערס או ב-S2000.

 

 

ודניאל,

לשאלתך, למשטרה בארה"ב יש גרסאות מיוחדות שמייצרות עבורן חברות הרכב האמריקאיות. בד"כ הרכב מגיע במיטב המסורת האמריקאית עם מנוע בערך באותו נפח של מיכל הדלק של יגאל בשרייד :) . המכוניות האלה הן special edition ולכן יכולות להתמודד עם כל מיני משוגעי כביש, שגם מהם לא חסר בארה"ב של אמריקה. אגב, למרבה הצחוק, גם נהג פרטי שמעוניין לרכוש כזה special edition ומוכן להשכיב כמה דולרים בשביל זה, יכול לקנות כזו. ומכיוון שלא חסר משוגעים באמריקה, יש גם כאלה שהקטע שלהם הוא לארגן לעצמם רכב שנראה 'כמו משטרתי'.

בעצם אולי גם אצלנו זה כבר התחיל, עם אלה שמתקינים לעצמם מערכת כריזה על האוונסיס/קרינה הלבנה שלהם.

My responses are limited. You must ask the right questions

×
×
  • תוכן חדש...