Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8393 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

האם קיימת 607 שיכולה להרשים את העצבנית שלי בפתיחות ? וסתם בהאצות לא מהמקום ?

 

לפי הנתונים היבשים נראה לי שלא, ואיזה אחת זריזה יחסית התגרתה בי היום (לא היה מצב), מה שלא היה מובן לי במיוחד.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

לא כל אחד נוסע עם ספר שבו רשומים נתוני ההאצה של כל הרכבים. אולי הוא לא ידע.

 

חוץ מזה, יש נתונים על הנייר, ויש על הכביש.

יש סל"דים שבהם אתה "מת" והוא לעומת זאת יהיה בהילוך עדיף ולכן יקח. יכול להיות גם להפך.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

מסכים עם כל מה שאמרת. השאלה שלי היא תיאורטית, במצב שהתנאים שווים ואופטימליים לשנינו, האם יש לי מה "לחשוש" מ-607 למיניהן.

 

ואגב, לא ציפיתי ממנו לדעת נתונים שלי. הנהג הממוצע לא מבדיל בין הרכב שלי לסתם לאון. זה חלק ממה שאני אוהב בה.

My responses are limited. You must ask the right questions

פורסם

כן

במהירות סופית, האצות מ-200 ל-230 :lol:

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

פורסם

סופית 607 3.0 - 232 קמ"ש.

אפס למאה - 9.9 שניות.

ק"מ אחד - 30.5 שניות.

 

סופית לאון - 229 קמ"ש.

אפס למאה - 7.7 שניות.

ק"מ אחד - לא יודע... אבל פחות מ-30 שניות, זה בטוח :wink:

 

אני מאמין שבגבוהות הוא יוכל להשאר צמוד, חוץ מזה, לא ממש...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם מישהו הגיע מאחוריך בתאוצה ונזכרת להאיץ מאוחר יחסית(מכל סיבה שהיא)

אתה עלול למצוא את עצמך במצבים משעשעים בהם רכב שאיטי ממך משמעותית,

או סתם איטי ממך נמצא לידך הרבה יותר זמן ממה שאתה רגיל... מכיוון שה607

שלושה ליטר היא גם ככה לא עגלה רצינית אולי זה היה המצב...

 

או שלבן שלו יש 106 ראלי והוא שכנע את אבא להתקין פילטר, צ'יפ, ואגזוז :hihi:

פורסם
מה שמוזר הוא שה2.2 מאיץ יותר מהר מהV6 3.0.

 

2.2 עושה0-100 ב9.6 שניות.

 

 

 

ראלימן

 

נראה לי שאתה טועה, ה 2.2 עושה 11.5 לעומת 9.9 של ה 3.0

פורסם
מה שמוזר הוא שה2.2 מאיץ יותר מהר מהV6 3.0.

 

2.2 עושה0-100 ב9.6 שניות.

 

 

 

ראלימן

 

נראה לי שאתה טועה, ה 2.2 עושה 11.5 לעומת 9.9 של ה 3.0

 

בדקתי שוב..

 

2.2 עם 160 סוסונים מגיעה ב9.6 שניות ל100. מה שנמוך יותר זה המהירות הסופית וזו היא 217 קמ"ש.

 

 

http://www.parkers.co.uk/choosing/performance/performance.asp?model_id=13

 

ראלימן

קורס 154 RESTEPA.

פורסם
אם מישהו הגיע מאחוריך בתאוצה ונזכרת להאיץ מאוחר יחסית(מכל סיבה שהיא)

אתה עלול למצוא את עצמך במצבים משעשעים בהם רכב שאיטי ממך משמעותית,

או סתם איטי ממך נמצא לידך הרבה יותר זמן ממה שאתה רגיל...

כן.

זה קרה לי עם דייהטסו סיריון :oops:

 

יצאתי מרמזור בנסיעה ממש מנהלתית, חולם לי. הייתי על הילוך שני עם פחות מ-2000 סל"ד ופתאום איזה סיריון עם תנופה טסה לה וכמעט העיפה אותי מהכביש. וכמה שדרכתי על הדוושה, לקח לי לא מעט זמן להדביק אותה. הייתי פשוט חייב לראות אם זו לא איזה סיריון GTvi ויש לה מדבקה של NOS מאחורה...

לא. סתם סיריון :roll:

פורסם
אהמ.....

 

לא , לא קרה לי :roll:

 

זה בגלל שאין לך סיירון

 

או שהסיכוי שתיסע בכביש ויעבור רכב זהה לשלך הוא אפסי :lol:

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
אהמ.....

 

לא , לא קרה לי :roll:

 

דווקא כן קרה לך, ואפילו לא הצלחת לצמצם. :oops:

עד כמה שאני זוכר זה היה ערס עם סופית ניקל של אגזוז, תקועה באמצע הטמבון.

הצטרפו עוד היום לאגודה לשחרור הטלטל.

"הטלטלים השחורים, יולי 2004".

×
×
  • תוכן חדש...