Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7319 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,

מצאתי פולו קלאסיק שנת 97 למכירה שעומדת בדרישות שלי לקניית רכב אבל יש לי שתי בעיות.

אחת:

אין לרכב ספר טיפולים...האם זה נורא כל כך?

 

שתיים:

לפולו קלאסיק יש שתי מנועי 1600 אחד עם 75 כ"ס ואחד עם 100 כ"ס.

בעל הרכב לא יודע איזה מנוע יש לפולו שלו...יש סימנים כלשהם שאני יכול לזהות את סוג המנוע של האוטו?

 

כמובן שאני ישמח לדעת אם לרכב יש מחלות ידועות כלשהן וממה עלי להיזהר ברכישת הרכב הזה.

 

תודה רבה.

פורסם

ספר טיפולים תמיד מומלץ, אבל אם תשאל את בעל המכונית היכן טיפל ותיגש איתו למוסך, תוכל לקבל מהם (לרוב רק בעל פה) את ההיסטוריה. בקש מבעל הרכב את דגם המנוע ורשום אותו בפורום. כך נוכל לתת לך נתונים על המנוע במכונית.

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

פולו אינו דגם נדיר ויש ממנו בכמויות.

לכן אני הייתי מחפש רכב עם ספר טיפולים מלא או לחילופין מוריד הורדה משמעותית במחיר.

למה לך סתם להכניס ראש בריא למיטה חולה בזמן שיש עשרות אחרות של מכוניות זהות שבאות עם ספר טיפולים מלא?

*יכול להיות שדילגו על טיפולים מחוסר כסף.

*יכול להיות שבכלל לא עשו עד היום טיימינג.

*יכול להיות שיש חלקים באוטו שבכלל לא מתאימים ושבעל האוטו הרכיב אותם בחצר ביחד עם בן דוד של סבתא של חבר שלו, שפעם הוא שאל "מה השעה?" איזה אחד, שאח שלו מכיר מכונאי רכב, ומאז הוא החליט שגם מכונאי בכיר.

 

על כל הטעיות הנ""ל, מי שישלם זה אתה. בהמשך הדרך פתאום ילך מנוע " כולה אחרי 100K ק"מ, כי לא עשו לו טיפולים כבר שנתיים. או שתיקרע לך רצועת טיימינג סתם ככה פתאום.

 

שמע, לא כל יום אתה לוקח איזה 25K ש"ח וקונה בהם משהוא.

על מסך פלזמה אנשים עושים סקר שוק של שנה.

בשביל שואב אבק, אנשים יסעו 138 ק"מ לכל כיוון כי יש איזה אייס שיש בו את הדגם הזה מעודפי יבוא עם פגמים קלים בהנחה של 2.3 אחוז.

ומשום מה ברכבים יש שמקלים ראש ברכישה. אתה מוציא 25K ש"ח (או סכום דומה)?

דאג לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור חסכונות חייך!

רכב בלי ספר טיפולים הוא לא תמורה מלאה.

בברכה,

יניב

נ.ב. לא ידוע לי על מחלות ילדות מיוחדות לדגם הזה.

אני חי עם אחת כזאת מאז שנת 98 ולא היו לי בעיות מעולם.

באופן כללי- ממליץ מאוד.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...