Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7309 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

את הטופס אפשר למלאות חינם בכל חנות אופטיקה שיש שם רופא עיניים שיחתום על הטופס

ואת שאר הבדיקות רופא משפחה ממלא

את הספר לא חייב לקנות מהמורה ואפשר אפילו להוריד את התוכנה שהיא בדיוק כמו בספר

ואפילו עוזרת בקצת שלט צריך לקבל חינם כי המורה מפרסם גם את עצמו בשלט

אז שלא יעבדו עלייך

לגבי מחירים של טסט פנימי ושיעורים זה תלוי במורה ובבצפר שהוא מלמד בו

  • תגובות 42
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לא צריך רופא עיניים - צריך אופטומטריסט

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אתה נס ציוני לא? גם אני......

 

יש לך את אמנון יסעור המפורסם עם הסיאט לאון הכחולה עם המגנזיום הצהוב.....(אני יודע שזה נשמע לא טוב אבל הוא אוהד מכבי)....80 ש"ח שיעור והרוב עוברים אצלו טסט ראשון

 

יש לך גם את דוד שלי שהוא גם נס ציוני והוא מורה לנהיגה, שמו דב כהן , אבל הוא מלמד רק ברמלה....עם אין לך בעיה להגיע לשם.....דבר איתי בה"פ

 

ניב

פורסם

פחחחחח איזה מורה נוכל מה זה השטויות האלה, ספר תיאוריה אתה יכול להביא מחברים או לקנות בסטימצקי, בכלל אצלנו בבית ספר מקבלים את הספר הזה מתנה בכיתה י"א, כל שאר הבדיקות בכלל לא קשורות למורה, גם שלט נהג חדש לא אמור לעלות הרבה בחנויות, אגב, מישהו יודע כמה באמת עולה השלט נהג חדש??



 

 

לדעתי תבדוק טוב טוב עם חברים שלך איך המורה הזה, כי לי הוא נשמע תמע טילים.....

 

פורסם

איזה מין מורה זה?!

 

אני לא שילמתי על השטויות האלו בזמנו.

 

ספר לתאוריה קניתי לבד, שלט נהג חדש קיבלתי מתנה, אפילו על הטסט הפנימי לא שילמתי... את הבדיקת ראייה והבדיקה של רופא המשפחה עשיתי עצמאית.

פורסם

חברים, הפנמתי זאת באותו היום שבו פתחתי את הת'רד, ואני אחליף מורה בימים הקרובים.

 

המון תודה על העזרה :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
בקיצור, לא קיים דבר וכזה והבית ספר פשוט רוצה לעשות קופה? :x
המורה שלך רוצה לעשות קופה על הסכום שהוא דורש לשיעור ומי הוא בכלל שיגיד לך איפה לעשות בדיקות,והמורה שלי נתן לי ספר תיאוריה חינם 85 שקל לשעור ואת השלט נהג חדש קיבלתי עם הרישיון.

 

 

 

 

אביב

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

פורסם

יש המלצות למורי נהיגה בירושלים?

 

ורצוי כאלה שמקצרים הליכים..

כאילו אם הם רואים שאני יודע לנהוג שיעיפו אותי לטסט יותר מוקדם ולא סתם ימשכו עד 28..

תודה מראש..

פורסם
יש המלצות למורי נהיגה בירושלים?

 

ורצוי כאלה שמקצרים הליכים..

כאילו אם הם רואים שאני יודע לנהוג שיעיפו אותי לטסט יותר מוקדם ולא סתם ימשכו עד 28..

תודה מראש..

לך תמצא לך חאפר כדי שיגיש אותך מתחת ל28 כי המינימום שיוכלו להגיש אותך זה על 28 שעורים ולא פחות.

SEAT LEON 1.8 TSI

burn rubber,not your soul

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

עידכון: החלפתי מורה, כמו שהמלצתם 8)

 

לא מצטער על זה!

תודה לכולם! :-)

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 


×
×
  • תוכן חדש...