Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7331 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי!

ברשותי מגבר 4 ערוצים של אוריון (4004).

אני מעוניין לקנות את הקומפוננט של מורל הייבריד אוביישן 6 .

השאלה שלי: האם המגבר שלי ינצל בצורה טובה את הקומפוננט? האם המגבר לא יהיה "חלש מדיי" על ההיבריד?

אם כן, אשמח מכם להמלצות על קומפוננט שיתאים למגבר שלי .....כי הבנתי שמאד מאד חשוב להתאים קומפוננט למגבר......

(התקציב בסביבות ה- 1500 ש"ח).

 

תודה, שי.

פורסם

האוריאון מפיק 75 RMS + - , לא שווה לקנות סט כמו ההיבריד (שעולה 2K + -) ולא לנצל אותו - וזה מה שיקרה.

 

שווה לך אולי לחשוב יותר לכיוון של הדוטק , אולי אפילו בשילוב עם הטויטרים MT-22 .

פורסם

אתה יכול לגשר כל שני ערוצים ולקבל שני ערוצים של כ-202WRMS (אם אני זוכר נכון).

כל סט שנע בין 150-250WRMS, יוכל לעבוד אצלך יפה מאוד בעזרת כיוון נכון, ואי הגעה לקצה היכולת הקיצוני של הווליום.

 

וכן, כן... גם ההיבריד מתאים כאן-זה הכל עניין של כיוון והתקנה.

 

תתחיל לשמוע סטים .

בברכה, שי.

פורסם

שוב, לא ממליץ לגשר ערוצים, העיוות שנוצר, ונוצר, עלול לשרוף את הטוויטרים. להחלטתך.

 

גישור ערוצים, לסאב בלבד.

 

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
שוב, לא ממליץ לגשר ערוצים, העיוות שנוצר, ונוצר, עלול לשרוף את הטוויטרים. להחלטתך.

 

גישור ערוצים, לסאב בלבד.

 

דני

אם מתפשרים בעוצמה, ניצן להביא למצב של חוסר עיוות (יחסי) למרות גישור.

אם מתפרעים בעוצמה אז מן הסתם שיהיה נזק.

אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

גם מגבר ארבעה ערוצים חלש יחסית שעובר הסבה למגבר שני ערוצים חזק, וגם לנצל אותו כמו מגבר שני ערוצים חזק לכל דבר? ל-א נראה לי.

בברכה, שי.

פורסם

אם יש לך H/U מתאים תמיד קיימת האפשרות להפעיל את ה-היבריד בהגברה אקטיבית ותוכל לצפות לתוצאות טובות

"המבקר צריך שיהיה כאבן משחזת: משחיז ואינו חותך" (ר' משה אבן עזרא)

"אם אתה משבח את מה שאינך מבין בו - זה מעשה רע. אם דיברת בגנותו - מעשה רע יותר" (ליאונרדו דה וינצ'י)

Never underestimate the power of human stupidity - Robert A. Heinlein

×
×
  • תוכן חדש...