Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

על איזה ליאון מדובר?

 

4X4 ? 2X4? 180 סוסים 220 סוסים?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

המתן קטנה אני שומע את המודם של בנאי מבצע התקשרות והתשובה שלו לא תגרום לך הפתעה.

 

ניחשת נכון תשובתו תתבסס על מצב החברות הנ"ל באליפות העולם ב- TWCC.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

2 מכוניות שונות בתכלית...

לאלפא מנוע V6 סופר מהיר שטס אלי סל"ד, צליל מנוע ספורטיבי בעליל, גיר קצר וחלק, הגה מצויין, בלמים טובים ושלדה המגיבה יפה לשינויי כיוון פתאומיים - מאד מהנה אך בעלת מוניטין אמינות מפוקפק. אני אישית אוהב פחות את ה-2.5 בגלל הגה עצבני מדי (המהיר במעט מההגה המותקן בגרסת 2 הליטרים) ומצערת אל-חוט הדורשת הסתגלות. מעבר לזה מכונה סופר כיפית ומהנה בעלת ביצועים מצויינים בכל קנה מידה.

הליאון, היא מכונית משפחתית רגילה עם מנוע מוגדש וכיול מתלים מעט נוקשה לטובת זיות גלגול נמוכות והתנהגות המתיימרת להיות ספורטיבית. ההגה שלה חסר תחושה ופידבקף המנוע מושך מצויין ומאד גמיש אך לא ספורטיבי בתחושה, אמינות מצויין למנוע המוכר שנמצא בכל מכוניות VAG.

 

בקיצור- האלפא הרבה יותר מהנה, אפילו די סקסית וייחודית, הליאון טובה, אפורה מהירה ויעילה.

Down shift to drift

פורסם

הייתי בוחר באלפא בלי להניד עפעף. סוף סוף אלפא ידנית.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הליאון, היא מכונית משפחתית רגילה עם מנוע מוגדש וכיול מתלים מעט נוקשה לטובת זיות גלגול נמוכות והתנהגות המתיימרת להיות ספורטיבית. ההגה שלה חסר תחושה ופידבקף המנוע מושך מצויין ומאד גמיש אך לא ספורטיבי בתחושה, אמינות מצויין למנוע המוכר שנמצא בכל מכוניות VAG.

.

נשמע כל כך מוכר, כתבתי את זה לא מזמן באחד התרדים וקיבלתי בראש.

מסכים איתך בכל מילה, הליאון רכב המכוייל יותר משפחתי ופחות ספורטיבי בכל הפרמטרים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

שתי המכוניות עם כושר סחירות נמוך,כאשר הליאון מובילה בשוק חלש ביותר

 

כמעט ואי אפשר למכור אותה,גם מחירים נמוכים משמעותית ממחירון...

לאלפא יש קסם מיוחד,אם יש לך אפשרות קח אותה לפחות יהיה מעניין...ותפטר באותה

הזדמנות מ"הנבלה"

פורסם

תתפלא אבל לאלפא שוק טוב במפתיע!

 

אני יודע :wink:

גם האמינות מפתיעה(וגם את זה אני יודע)...

רכב מגניב עם מנוע יהלום .

הרבה יותר מהנה מהלאון.

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
שתי המכוניות עם כושר סחירות נמוך,כאשר הליאון מובילה בשוק חלש ביותר

נסה לפרסם אלפא 156 ידנית למכירה ותראה מה מצב השוק. :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
מי מהן עדיפה מבחינת כוח, הנאה מנהיגה, אמינות, עלויות צריכת דלק וכו'?

אשמח לקבל פרטים על האלפא.

 

את השאלות של עלויות וצריכת דלק אני מבין,

אבל כל מה שקשור לנהיגה ואופי של האוטו, נסיעה חפוזה אפילו תספק לך יותר בסיס להחלטה מאשר 10 עמודים שלמים בפורום של דעות של אנשים אחרים.

 

חוץ מזה, על ה156 כתבו יותר מ10 עמודים שלמים בפורום...

 

לא נהגתי באף אחת מהנ"ל. נסעתי בשתיהן, ה156 פשוט יפיפיה, נוחה ותענוג כל פעם שאתה נכנס לאוטו (לפחות בשבילי), שומע את המנוע.

בלאון הרגשתי כמו בגולף, עם מנוע חזק יחסית וגמיש, אבל אתה יודע הרבה יותר טוב ממני על הלאון.

Some days your the bug; Some days your the windshield

פורסם

הקטע העצוב עם כל הממליצים ו- 99% מחברי הפורום המכובד (למעט פספרטו) שבהמלצות ובבולשיט הם מעולים אך ביום ההחלטה על קנית רכב לאלפא הם לא יתקרבו ויהיו לכך 1000 סיבות, יקר להחזיק, סחירות נמוכה, ביטוח יקר, לא יודעים לטפל ועוד..... ובסוף כל מביני הפורום נוהגים 205 פואבר, טיגרות בלנואים, ליאנות ואימפרזה אוטומתית.

לצערי את מספר חברי הפורום שמחזיק מכוניות עם אוריאנטציה ספורטיבית וגם משתמש (אין הכוונה להקפות של כיכר סטרומה) בהן ניתן לספור על כף יד אחת עם אצבעות קטועות.

 

תפסיקו לחרטט ללא בסיס זה נראה ונשמע רע !!

הספיקו לנו הסיפורים על המיאטה "על הצד" ב- 160 בשלישי כשבסוף מסתבר שהרכב מסוגל להגיע בשלישי מקסימום ל- 130 ע"פ נתוני יצרן.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
הקטע העצוב עם כל הממליצים ו- 99% מחברי הפורום המכובד (למעט פספרטו) שבהמלצות ובבולשיט הם מעולים אך ביום ההחלטה על קנית רכב לאלפא הם לא יתקרבו ויהיו לכך 1000 סיבות, יקר להחזיק, סחירות נמוכה, ביטוח יקר, לא יודעים לטפל ועוד..... ובסוף כל מביני הפורום נוהגים 205 פואבר, טיגרות בלנואים, ליאנות ואימפרזה אוטומתית.

ומה הקשר לנקודת המוצא הבסיסית של התרד הזה בשאלה מה עדיף ???

פותח התרד שאל מי עדיפה על כל יתרונותיה וחסרונותיה מה הקשר להחלטות חברי הפורום בשטח ?

פורסם

איך תדע יתרונות וחסרונות של רכב אם לא נהגת בו?

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]


×
×
  • תוכן חדש...