Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7326 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 41
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
החלפת בולמים וקפיצים בלאון נותן שיפור אדיר כמו גם החלפת חיישן מערכת ההלדקס לתחליפי שעובד על מומנט ולא רק על החלקה-בדוק

אבל זה עדיין לא הופך אותה למכונת נהיגה אמיתית, נכון?

יש הבדל בין להגיב לבין להמליץ נקודתית על רכב, שההכרות איתו מסתכמת בקריאת כתבה עליו או לחילופין נסיעה במונית מאותו הדגם (40 דקות שלמות! - לא ממציא).

מסכים עם jink לחלוטין.

 

דניאל

MCS 2008

פורסם
מה אם תגובה בנאי ?? נראה לי שמישהו נתן לך בעיטה בהאלקדס :shock:

מר ברשד.

 

ואללה בעיטה משהו ל-ב-נ-י-ם

הרכב בטיפול האלדקס ברגע זה ממש, באמת, טיפול 60K.

שים לב שאני, כמוך, אנחנו בין הבודדים שנסעו על שני הכלים המדוברים.

אם המצב היה כל כך קיצוני, היו מאות אלפות ברחוב ולא היו סיאט לאון כלל ...

לשמחתך\לצערך המצב לא כזה, הסברתי למה בחרתי לאון, למרות שיכולתי לקנות 156 בתוך המשפחה.

שים לב לתגובתו של רובי, תקבל סיבוב אחרי שידרוג המתלים ...

 

ליאור

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

פורסם

מר בנאי ומר ברשד - מקווה שלא טעיתי,



 

אני אחד הקוראים הקבועים פה,

 

 

ונראה לי שאת הדבר הסוגייה הזו אי אפשר להסדיר, כל אחד חושב וחש אחרת, אני לא מכיר אף אחד מכם באופן אישי אבל מכל התגובות שלכם הבנתי שאתם אנשים רציניים שיכולים להמליץ/לא להמליץ על רכבים מסויימים.

אבל כל פעם להתנגח איכשהו באותו אופן נראה קצת לא סביר,

פעם אפילו רציתם לסיים את זה ברייס כפי כזכור לי !

 

שניכם כתבתם את חוות הדעת שלכם, את החסרונות והיתורונות של כל רכב...

והשאר על הקונה וההעדפה האישית שלו,

לפני בדיקת רכב לוקחים את האוטו לנסיעה, ורואים מה מדבר אליך יותר האלפא או הליאון , תנסה לבדוק אם יש איזה מישהו שיכול לתת לך איזה נסיעה קצרה בכל אחד מהרכבים הנ"ל ואתה תחליט .

 

יאללה שיהיה לכולם יהמשך יום נעים

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

"אנשים רציניים"...... אל תחמיא לנו זה פשוט לא אנחנו.

 

"רצינו לסיים ברייס" כתבת...... לא עשינו את זה עד גיל 20 אז אין צ'אנס שנעשה את זה מעבר לגיל 40.

 

אני לא חושב שאנחנו מתנגחים, אני לפחות מצפה למידה מסוימת של אוביקטיביות בהמלצה על רכב שאתה הבעלים שלו.

בשום מקום לא תמצא המלצה גורפת שלי על ה- 172, עיקר טענתי למר בנאי היא שמור על איזון בהמלצה, הליאון כמו הרבה רכבים אחרים לא חף מחסרונות ומן הראוי לציין גם את החסרונות.

 

חוץ מזה, אני חושב שכולנו יכולים לקחת את עצמנו קצת פחות ברצינות :-)

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
"אנשים רציניים"...... אל תחמיא לנו זה פשוט לא אנחנו.

 

"רצינו לסיים ברייס" כתבת...... לא עשינו את זה עד גיל 20 אז אין צ'אנס שנעשה את זה מעבר לגיל 40.

 

טוב אז אתם לא רציניים, אתם סתם ילדים מעצבנים בפורום הזה ;)

 

ובקשר לרייס אז אני ארענן לך את הזיכרון אחרי שחיפשתי מאיפה אני זוכר את זה :biggrin2:

 

 

לינק

 

אני עדיין מחכה למחר אגב ;)

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם

אם קראת את הלינק עד סופו הרי היית אמור לקבל מושג מה היה במטווח (היו שני מטווחים) ומה היה בהאצה מעמידה.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אם קראת את הלינק עד סופו הרי היית אמור לקבל מושג מה היה במטווח (היו שני מטווחים) ומה היה בהאצה מעמידה.

אך כנראה שפיספסתי את הסוף אז :oops:

Every man has his own destiny: the only imperative is to follow it, to accept it, no matter where it leads him

 

Henry Miller

פורסם
מר ברשד.

 

ואללה בעיטה משהו ל-ב-נ-י-ם

הרכב בטיפול האלדקס ברגע זה ממש, באמת, טיפול 60K.

שים לב שאני, כמוך, אנחנו בין הבודדים שנסעו על שני הכלים המדוברים.

אם המצב היה כל כך קיצוני, היו מאות אלפות ברחוב ולא היו סיאט לאון כלל ...

לשמחתך\לצערך המצב לא כזה, הסברתי למה בחרתי לאון, למרות שיכולתי לקנות 156 בתוך המשפחה.

שים לב לתגובתו של רובי, תקבל סיבוב אחרי שידרוג המתלים ...

 

ליאור

אף אחד לא כותב או מביע את דעתו בעניין רכב שמעולם לא נהג בו.

בדיוק כמו שאני לא יכול להעיד על טעמה של לטאה.

Down shift to drift

פורסם
אבל זה עדיין לא הופך אותה למכונת נהיגה אמיתית, נכון?

 

הופך ועוד איך!!!!!!!אם כי הנעה קידמית זה הנעה קידמית.

הלאון נמכרה הפיאט חזרה והפעם לתמיד!.....למה?

 

400 קמ.....40 מעלות בצל....ארבעה אנשים....שלש שעות......10/1ק"מ.....קאפיש!

פורסם

השיפור בליאון אצל רובי היה ניכר ביותר , אני חושב שעדיין הליאון גם אחרי כל השיפורים (שהחלט הורגשו) עדיין לא עונה אצלי על המושג "מכונת נהיגה אמיתית" . אולי אני יותר מידיי תקוע ושקוע בראלי... :roll:

 

 

מה שבטוח זה שהליאון סיפקה יופי של התנהגות במהירויות הגבוהות , הרכב היה מאוד מהיר וסיפק כוח בכל סל"ד! זויות הגלגול במקרה של רובי הושטחו וסיפקו ביטחון. אני נהגתי על אותה ליאון לפני השיפורים אחרי השיפורים ויום לפני מחירתה ששוב היא הוחזרה למצב מקורי! ההבדלים היו עצומים!!!

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...