Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7345 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

סיאט איביזה, פורק לחץ חיצוני.

יתרונות,חסרונות וכו'?

שמעתי שמועות על פורק חצי פנימי חצי חיצוני בלה..בלה..

ממי שיודע אשמח לקבל מידע.

 

דודו

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

פורסם

הבנתי שיש פורקים שעושים בעיות.

היה פעם שירשור גדול במקס טונינג על איזה פורקים כדאי לשים ומאיזה להיזהר.

 

 

אופק.

פורסם

אתה לא יכול להשתמש בפורק חיצוני מכיוון שיש לך מצערת אלקטרונית ושימוש בפורק חיצוני יגרור

 

הדלקת צ'ק אנגין בקצרה מכיון שהמערכת בונה על האויר שחוזר מהפריקה שחוזרת מהפורק ואם תשים פורק חיצוני המערכת תזהה חוסר ותדלק לך הנורה.

קיים פורק חצי חצי בשם JFB הייבריד שמניסיון אינו גורם לתקלה

 

יוני

פורסם

הבנתי שגם לגריידי ול HKS יש פורקים משולבים שיש גם שופר חיצוני וגם מעביר חלק מהאוויר חזרה.

 

אופק.

פורסם

יתרונות?חסרונו? האם נכון שברגע שמתקינים פורק חיצוני ברכב קיימת חובה להרמת הגדישה ע"מ לא לרדת בביצועי המנוע המקוריים?

31.5 ק"גמ ו מ נ ט!!!

156 סוסים אלכוהוליסתים

172 סיבות לחייך:wink:

206XS 110 (רכב ראשון)

  • ספונסר פורום
פורסם

אני לא מבין משהו...

 

למה אתה רוצה להחליף לפורק חיצוני?(BOV)

החלפת טורבו והעלת גדישה בצורה משמעותית שהפורק המקורי לא עומד בה?

אני מניח שזה סתם לצורך סאונד ההתעטשות בכל עזיבת דוושה..בזבוז של כסף לטעמי..אבל הבחירה היא שלך!

בכל מקרה, אין חובה להגברת גדישה במקרה של החלפה לפורק חיצוני,

אבל כמה שכבר אמרו לפני,יש ברכב מצערת ממונעת,וחיישן maf ,במקרה של הרכבת פורק חיצוני האוויר שבורח בשיחרור לחץ יחסר מהמדידה( הפורק המקורי הוא מסוג baypes valve ומשחרר את האוויר אחרי לצינור שבין המצערת לבין הmaf)

ויווצר מצב ריגעי של תערובת עשירה,מה שידליק נורתcel ויכניס את המחשב למצב של limp home mode ,ניתן להרכיב פורק חיצוני,אך פעולה זאת מחייבת הרכבת "צ'יפ" שינוי תוכנת מחשב ניהול המנוע(שגם מעלה את הגדישה ומעלה את ההספק המקורי).

אורן

×
×
  • תוכן חדש...