Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7351 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

joker,

 

מי אתה שתחליט אם הוא רוצה מאחורה 6*9 או לא??

 

אני כבר אמרתי כמה פעמיים שלא כדאי הבן אדם עדיין רוצה!!

אז אני אבקש ממך אם אין לך מה להגיב חוץ מיתגובה טיפשית כמו שכתבת אז עדיף שתשתוק!!!

 

 

 

ליאור

פורסם

טוב חברה, נתחיל בתודה.

 

דבר שני, תפסיקו לריב... בשביל מה זה טוב... שכל אחד ייתן את המצלתו ולא יעביר ביקורת אחד על השני,

זה לא מוסיף דבר. אם מישהו חושב אחרת ממישהו אחר, שייתן את המלצתו הוא. ואני לא מדבר על הת'רד הזה

בלבד.

 

 

 

ועכשיו לעיקר.... בקשר למערכת.

 

לאחר נסיון ברכב של אחי לא לשים רמקולים מסוג 6X9 מאחורה, המוזיקה הייתה טיפה לקוייה

והיה חסר לי הצליל מאחורה. זאת לפחות דעתי האישית ולכן אני חושב שכדאי לי להוסיף סט אחורי.

מה גם שהרכב לא ממש קטן, ולפעמים אני לא לבד ברכב.

 

הרכבתי מערכת בבית לפי הקריטריונים שאני הצבתי, ואני מבקש אם תוכלו לתת לי אישור לגביה,

וגם לשנות משהו אם צריך.

 

מגבר: "רוקפורד" 4004 או "אוריון" 4004

קומפוננט: "רוקפורד" P162S או "מורל" דוקט MK2

אחוריים 6X9: "רוקפורד" FRC3269 או "מורל" פולס

 

בעקרון, העדפה אישית שלי מכל מה שרשמתי למעלה היא המוצרים של "רוקפורד",

שכן המגבר מאחורה של "רוקפורד" Punch.

את כל ה"ערכה" אני יכול לסדר בסכום של 2500 ש"ח פלוס מינוס כולל חייוט והתקנה.

 

 

עכשיו, תורכם לתת תגובה.

 

 

 

 

 

 

טל

בעבר: יאריס TS , פולו GTI , לאון 4 20VT , קליאו ספורט MK1.

היום​: טסים לחו"ל כדי "לנהוג" מדי פעם.

פורסם
טוב חברה, נתחיל בתודה.

 

 

 

 

 

לאחר נסיון ברכב של אחי לא לשים רמקולים מסוג 6X9 מאחורה, המוזיקה הייתה טיפה לקוייה

והיה חסר לי הצליל מאחורה במקרה זה אתה צריך שרוב המוסיקה תגיע מלפנים כשהאחוריים עושים רק השלמה , בשביל זה מומלץ רמקול אחורי עם ציוויון סאונד דומה לקידמי , ולעשות את הפדר רוב קדימה.

הרכבתי מערכת בבית לפי הקריטריונים שאני הצבתי, ואני מבקש אם תוכלו לתת לי אישור לגביה,

וגם לשנות משהו אם צריך.

 

מגבר: "רוקפורד" 4004 או "אוריון" 4004 עזוב את המחיר שאתה מקבל , אבל 1600 למגברים שיש להם רק 50 W זה הרבה כסף. רק בשביל שנבין מגברים פשוטים וחזקים יותר עולים 1K בלבד . אם עולים למחירים האלו יש את ההליקס שהוא מגבר היי אנד אמיתי . אין שום סיבה ללכת על אלו . ומבינהם אם תחליט שאתה חייב אזי האוריון

קומפוננט: "רוקפורד" P162S או "מורל" דוקט MK2 לפי דעתי לך תשמע את הרוקפורד . פשוט לא נראה לי שמישהו יעדיף רוקפורד על דוטק , אבל זה הענין של טעם אישי

אחוריים 6X9: "רוקפורד" FRC3269 או "מורל" פולס כפי שאמרתי , כשאתה בוחר את הקדמי בחרת גם את האחורי . רוקפורד הולך עם רוקפורד ודוטק עם פולס

 

בעקרון, העדפה אישית שלי מכל מה שרשמתי למעלה היא המוצרים של "רוקפורד",

שכן המגבר מאחורה של "רוקפורד" Punch.אין שום סיבה להעדיף בגלל זה את רוקפורד , כבר כמה שנים טובות הדברים שלהם לא שווים במיוחד , והם חיים על התהילה של המגברים של תחילת שנות ה90

את כל ה"ערכה" אני יכול לסדר בסכום של 2500 ש"ח פלוס מינוס כולל חייוט והתקנה.מחיר מעולה

 

עכשיו, תורכם לתת תגובה.

 

טל

בברכה ותתחדש מה שלא תבחר. יהודה

בברכה יהודה

×
×
  • תוכן חדש...