Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7353 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם .

ראשית עליי לומר שהייתי אתמול בפעם הראשונה במפגש והיה נחמד מאוד.

ועכשיו לשאלה: היה מישהו(לא חשוב איזה רכב) עם סאב המוחבר כאשר המגנט שלו מחוץ לתיבה כלומר הפוך.

איזה צליל מפיק הסאב במצב כזה ?

אשמח לקבל תגובה מבעל הרכב.....

אריק

פורסם

אני עשיתי את זה ...

אתה מרגיש טיפה את הבאס יותר חזק כאילו כשאתה שם אותו הפוך אתה מרגיש אותו דבר אבל איך לומר לך כאילו כולם שומעים את הסאב...

פורסם

איזה סאב יש לך שם ?

אנחנו מדברים על תיבה אטומה?

אם מרגשים את הסאב חזק יותר למה לא עושים את זה כולם ?

אריק

פורסם

זה לא שלי ...

התכוונתי שעשיתי את זה פעם..

כן הבאס יותר חזק ולא משנה אם טיבה אטומה או פתוחה

פורסם
אני עשיתי את זה ...

אתה מרגיש טיפה את הבאס יותר חזק כאילו כשאתה שם אותו הפוך אתה מרגיש אותו דבר אבל איך לומר לך כאילו כולם שומעים את הסאב...

you blew me away on that one ;)

ואו.. איזה הסבר מרשים:)

בלי להכנס לטכני יותר מדי..

making a long story short

אין שום הבדל כאשר הסאב נמצא הפוך בתיבה אטומה.

אתה פשוט יכול להשתמש בתיבה פחות גדולה ממה שצויין כיוון שהסאב לא תופס נפח מהתיבה וכך לקבל את אותו האפקט של תיבה קצת יותר גדולה אבל שהסאב מורכב בה כרגיל.

וכידוע

תמיד טוב שיש עוד נפח לתיבה:)

.. the bigger the better :)

הבאס הוא אותו הבאס.

 

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

וואלה אליקו זאת תשובה לעניין!!

דרך אגב אני עוד מנסה להתאושש מהבאסים שלך ....

ישבתי איתך 5 דק ברכב ונדפק לי הראש,שלא תבין אני אוהב באסים אבל אצלך זה כבר ליגה אחרת....

אריק

פורסם

מנצל"ש אם אין בעייה אז ככה לפי מה שאתם אומרים פה זה שאין בעייה אם הסאב מחוץ לתיבה או בתוך.

 

אבל לפי הנתונים של הסאב שלי http://www.cardomain.com/item/ABNAWES12P

 

הוא Free Air Usage: not recommended אז זה אומר שהוא לא מומלץ להיות מחוץ לתיבה?

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

הכוונה היא שהוא לא מותאם לשימוש במגש האחורי.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
הכוונה היא שהוא לא מותאם לשימוש במגש האחורי.

 

איתמר.

אתה יכול להסביר קצת יותר כי לא הבנתי כל-כך.

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם

סאב פרי-אייר זה סאב שאמור לנגן "באוויר החופשי". הסאב בעצם מותקן במגש האחורי ומשתמש בבגאז' כתיבת תהודה.

ברגע שהסאב מותקן בתוך תיבה או הפוך - כן יש לו תיבת תהודה ולמרות שהמגנט בחוץ עדיין יש לו את התיבה והוא לא "פרי-אייר".

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אתה יכול להסביר קצת יותר כי לא הבנתי כל-כך.
כאשר הסאב מותקן על המגש האחורי -במצב הזה בעצם כל נפח תא המטען מדמה "תיבת תהודה" לאלמנט ,מצב זה ניקרא FREE AIR .

 

נ.ב: איתמר הקדים אותי בכמה שניות...

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

סבבה לכם תודה!

עוד שאלה, אם אני יחבר סאב אחד מבחוץ וסאב שני מבפנים(אותם סאבים בדיוק) זה יהייה אותו דבר כמו

2 הסאבים מבחוץ או מבפנים?

"נאה דורש נאה מקיים"

פורסם
סבבה לכם תודה!

עוד שאלה, אם אני יחבר סאב אחד מבחוץ וסאב שני מבפנים(אותם סאבים בדיוק) זה יהייה אותו דבר כמו

2 הסאבים מבחוץ או מבפנים?

שוב,אתה לא ממש ברור.

אם תחבר אלמנט אחד כלפי חוץ והשני כלפי פנים התיבה. באלמנט השני נפח התיבה יהיה נמוך יותר מנפח התיבה עם האלמנט הראשון[המותקן כלפי חוץ] מה שתקבל מאין "ביטול חלקי" בין סאב לסאב היות וכל סאב עובד עם נפח אחר .

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

אתה מדבר על תיבה מסוג isobaric?

בשביל להתקין שני סאבים כמו שציינת תצטרך תיבה יחסית גדולה כדי להפיק את המיטה מהן.

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אני רק בודק את האופציות שיש לי עם 2 הסאבים אני לא בטוח שאני יתקין את שתיהם אבל אם כן והם יהיו מבחוץ אז התיבה שלהם תהייה 120 ליטר.

אגב מזה ISOBaric?

"נאה דורש נאה מקיים"

×
×
  • תוכן חדש...