Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חיפשתי בשבילך הסבר פשוט בלי יותר מדי דברים טכניים.

http://www.the12volt.com/caraudio/boxes2.asp

תראה את ההסבר השני בעמוד הזה.

אני חושב שתבין.

 

אלי.

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

פורסם

אצלי הסאב היה הפוך

אין שום הבדל, מלבד שני דברים שצריך להביא בחשבון:

א. כשהסאב בתוך התיבה בצורה רגילה הוא תופס את הנפח של עצמו (3 ליטר נגיד) ואז כשמוציאים

אותו מהתיבה גדל אוטומטית הנפח של התיבה ב3 ליטר וזה משפיע על הסאב...

ב. צריך להפוך לסאב פאזות (פלוס למינוס ומינוס לפלוס), זה כעיקרון אבל זה חייבים לשמוע

קודם איך יותר טוב, כי יכול להיות שדווקא פלוס לפלוס זה הנכון..

attachment.php?attachmentid=38664

Race Smart

פורסם

הערה שולית אבל חשובה.

כאשר הסאב חשוף לאוויר מלוכלך וכדו' שיכול בזמן מעברו דרך הסליל לפגוע בו או לחליפין להקשות על תנועתו הדבר יכול באופן ישיר לפגוע בתנועת הסאב, הקירור של הסלילים ותפוקה שלו.

הדבר יכול להתרחש בתיבת פורט כאשר לאוויר או ליכלוך יש אפשרות להיכנס לתוך התיבה וגם במיוחד כאשר הסאב מורכב הפוך.

 

זה נכון שזהו פרט שולי ואתם יכולים לתת דוגמא לכל הרמקולים שלא סגורים, אבל זהו השיקול שלכם.

פורסם
אצלי הסאב היה הפוך

אין שום הבדל, מלבד שני דברים שצריך להביא בחשבון:

א. כשהסאב בתוך התיבה בצורה רגילה הוא תופס את הנפח של עצמו (3 ליטר נגיד) ואז כשמוציאים

אותו מהתיבה גדל אוטומטית הנפח של התיבה ב3 ליטר וזה משפיע על הסאב...

ב. צריך להפוך לסאב פאזות (פלוס למינוס ומינוס לפלוס), זה כעיקרון אבל זה חייבים לשמוע

קודם איך יותר טוב, כי יכול להיות שדווקא פלוס לפלוס זה הנכון..

http://www.carsforum.co.il/vb/attachment.php?attachmentid=38664

וואלה יותם לך חכתי,לא העלתי את הפרטים כי לא ידעתי את תרצה להחשף.

בכל אופן כפי שאתה רואה התפתח פה דיון בשאלה שלי אבל טוב שהוספת תגובה "אין חכם כבעל נסיון"

אריק

פורסם
הערה שולית אבל חשובה.

כאשר הסאב חשוף לאוויר מלוכלך וכדו' שיכול בזמן מעברו דרך הסליל לפגוע בו או לחליפין להקשות על תנועתו הדבר יכול באופן ישיר לפגוע בתנועת הסאב, הקירור של הסלילים ותפוקה שלו.

הדבר יכול להתרחש בתיבת פורט כאשר לאוויר או ליכלוך יש אפשרות להיכנס לתוך התיבה וגם במיוחד כאשר הסאב מורכב הפוך.

 

זה נכון שזהו פרט שולי ואתם יכולים לתת דוגמא לכל הרמקולים שלא סגורים, אבל זהו השיקול שלכם.

שמע, אתה מדבר פה על מצב קיצוני.

ברוב מכריע ומאוד גדול של המקרים - לא תהיה שום בעייה.

אתה יכול להסתכל בתאריך של התר'ד של הבנייה, כבר הרבה זמן שהוא מורכב ככה

ואין שום בעייה

בנוסף, עשרות של סאבים שראיתי שמורכבים הפוך, סאבים ששווים הוא גם כמו המחיר של האוטו שלי

ויותר שמורכבים הפוך, כנראה שגם הם לא מודאגים מכך...

כל ציוד שחשוף לתנאים לא בריאים ינזק,

מה עם רמקול שמותקן בדלת שיש בה לחות?

אנחנו מתעסקים כאן עם רכבים, לא בבית שבו אפשר לאטום הרמטית ולעשות מה שרוצים

כאן צריך להתאים דברים לסביבה.

Race Smart

×
×
  • תוכן חדש...