Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7370 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

היום פתחתי את מיכסה המנוע וראיתי את הצינור של הפילטר אוויר לא היה מחובר לפילטר ועכשיו אני מבין למה שנותנים פול גז שומעים מנוע של אוטו ספורט כאילו יש איזה אגזוז לחץ

 

אני חייב לצין שצריכת הדלק עלתה די משעמותי והרעש של המנוע היה ממש מורגש

כל מי ששמע היתלהב מהאוטו כאילו איזה מנוע יש לו

 

סידרתי והרכבתי מחדש את הפילטר לצינר עכשיו השאלה שלי אם ניגרם נזק למנוע ואיך ביכלל יתכן שהצינר היתנתק מהפילטר?

 

עכשיו הרעש חזר לרעש הקודם של המנוע אך אני פוחד שניכנס אבק למנוע...אומנם לא נסענו בו הרבה אך האם יש ממה לחשוש? ומה עושים?

 

ואם כבר מדברים אל פילטרים אז אם אני יחבר פילטר פתוח היה לי שוב את אוטו הרעש? והאם פילטר פתוח מזיק למנוע ומעלה את צריכת הדלק

 

תודה לעוזרים...ליאור

 

עריכה:האוטו הוא דיהוו לגונה 2000 סמק שנת 01 אוטומטית

פורסם

עם לא הרגשת נזק עד עכשיו לא קרה כלום.

לא מומלץ לינסוע בלי פילטר אבל לא סוף העולם.

בקשר לפילטר הפתוח הוא לא ישנה לך כלום חוץ מרעש, משהו דומה למה שהיה לך.

מיכאל.

:twisted:מי שלא גודש לא נוסע :twisted:

פורסם

פילטר פתוח יכול ליגרום נזק למנוע?

וביגלל שנסעתי בלי פילטר איזה שבוע אני יצתרך איזה תוסף דלק אוו איזה ניקי למנוע?

פורסם

אם נסעת במשך השבוע במדבר או על כורכר או במקום מאובק עד מאוד אז זה לא ממש בריא

 

אבל אני לא מאמין שזה המצב אז שטויות.

שום תוסף ושום נעליים.

פורסם

פילטר פתוח כמו שהוא נשמע מאפשר יותר זרימת אוויר למנוע, וסינון רע יותר של הליכלוך.

מלבד רעש יניקה חביב, ותוספת של סוס או 2 (לפילטר טוב כשהכל מכוון כראוי), לא נותן כלום אלא מכניס לכלוך למנוע (לא ברמה קטסטרופלית, אבל מסנן פחות מהפילטר המקורי).

פורסם

רק יש לי שאלה אלייך.....מאיפה התנתק לך? כי על הצינור איפה שהוא מתחבר לפילטר יש כמו חתיכת ברזל כזאת אם אני לא טועה עם בורג על הצינור.......

ולגבי הצריכת דלק....כנראה שהתלהבת קצת מהרעש אז לחצת קצת יותר חח :wink:

פורסם

לצערי, אני לא מסכים עם יתר המלומדים שכבר ענו לך.

 

1. נסיעה בלי פילטר (בטעות או בכוונה, זה ממש לא משנה) היא הרסנית בפוטנציה למנוע, גם אם אתה לא נוסע בכורכר או בכרכור.

 

2. לא חייב להיות נזק ויכול להיות שיצאת מזה נקי, מצד שני, הנזק עוד יכול לקרות.

תחשוב על החול שנכנס למנוע כמו על קריש דם. כרגע יכול להיות שיש לך עשרות גרגרי חול דבוקים לפנים של סעפת היניקה ולכן הם לא משפיעים בכלום על המנוע.

מחר או מחרתיים (או עוד שנתיים) משהוא יגרום להם להשתחרר ואז הם טוחנים לך את הרינגים/צלינדרים וכו' וצריך להחליף מנוע.

הבעיה היא שלא תתחיל לפרק את כל המנוע בגלל שאולי יש שם חול, או לא.

סע לשלום תהנה מהאוטו ותקווה לטוב.

יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

חרטא.

 

לילד אין מה לדאוג,שים את הפילטר וסע לשלום.

 

שום דבר לא יקרה מתוצאה של נסיעה ללא פילטר ליום אחד.

 

יש הרבה אנשים שנוסעים עם קרבורטורים כפולים ללא פילטרים כמעט מהיום שהמנוע יצא מהחברה.

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אם אתה אתם שואלים אותי שאוטו נסע אולי 100 קילומטר ואפילו יותר

 

ואיך הוא היתנתק אני מש לא יודע...פשוט פתחתי את המיכנס מנוע וראיתי שזה היה מנותק

האוטו היה ליפני כמה שבועות בתיקן גיר...אני יודע שזה לא קושר לפילטר אבל בטח במוסך זה ניפתח

פורסם
חרטא.

 

לילד אין מה לדאוג,שים את הפילטר וסע לשלום.

 

שום דבר לא יקרה מתוצאה של נסיעה ללא פילטר ליום אחד.

 

יש הרבה אנשים שנוסעים עם קרבורטורים כפולים ללא פילטרים כמעט מהיום שהמנוע יצא מהחברה.

תודה רבה על העצה הפנטסטית, אחיטופל.

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

×
×
  • תוכן חדש...