Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7378 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבל לשלוח בדואר. חבילה כזאת תהיה מאוד יקרה. אין לך אפשרות להביא אותם במזוודה?

 

כמו כן שים לב שאם אתה מביא פנסים קדמיים הם לא יהיו שימושיים וחוקיים בארץ, עקב מבנה הרפלקטור השונה אשר מיועד למכוניות בעלות הגה ימני (ככה נוסעים בתאילנד).

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

6% + מע"מ על הערך הכולל (ז"א גם על המשלוח)

 

סטארלט, אתה יכול בבקשה להסביר את ההבדל בין פנסי חזית לרכבים עם הגה ימני לאלו עם הגה שמאלי? לא ממש הבנתי...

פורסם
6% + מע"מ על הערך הכולל (ז"א גם על המשלוח)

 

סטארלט, אתה יכול בבקשה להסביר את ההבדל בין פנסי חזית לרכבים עם הגה ימני לאלו עם הגה שלי? לא ממש הבנתי...

כל האחוזים האלה זה מהערך שהפנסים עולים כאן בארץ? או מהערך שנקנו בתאילנד?

 

האם הפנסים האלה (הרכב) יעבור את הבדיקה השנתית(טסט) בארץ?

פורסם

מהערך שנקנו בתאילנד...

 

לגבי טסט, אני הזמנתי פנסים אחוריים לרכב שלי ועברתי בלי בעיה. לגבי קדמיים - לא יודע לענות לך...

פורסם

אם שמתם לב פעם במכשיר כיוון אורות ניתן לראות כי האלומה היוצאת מן הפנס היא לא ישרה, חצי ממנה נמצא בשיפוע וחצי ממנה ישר. ברפלקטור של פנס ברכב בעל הגה ימני השיפוע הזה נמצא בדיוק בצד השני.

אולי עמית יוכל להסביר את זה קצת יותר טוב ומה הבעייה החוקית עם זה...

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם
אם שמתם לב פעם במכשיר כיוון אורות ניתן לראות כי האלומה היוצאת מן הפנס היא לא ישרה, חצי ממנה נמצא בשיפוע וחצי ממנה ישר. ברפלקטור של פנס ברכב בעל הגה ימני השיפוע הזה נמצא בדיוק בצד השני.

איתמר.

אותו חלק משופע של אלומת האור הוא החלק המאיר את שול הדרך הימני. פנס המיועד לשוק בו נוהגים בצד שמאל של הכביש (אנגליה, תאילנד, יפן, הודו, אוסטרליה, ניו זילנד וכיו"ב) מאיר בתאורת שול לצד שמאל. פנס כזה בארץ, יסנוור את התנועה הבאה ממול.

חג שמח,

אורן

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

×
×
  • תוכן חדש...