Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7389 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים יש לי בעיה כזאת.

יש לי סאב סרוין וגה עכיוש לפני כמה ימים נסעתי באוטו ופתאום הסאב הפסיק לעבוד וחזר לאחר כמה שניות

וככה כמה ימים.כאשר אתמול הוא הפסיק לעבוד בכלל.

מה שהכי מוזר ששמתי לב שכאשר אני נוסע במברנה הוא מתחיל לעבוד ויש רעש כיאילו משהו נישבר ביפנים.

מישהו מוכר עם הבעיה ויכול לעזור לי???

hu:pioneer 4650

Component:morel dotech mkII

פורסם

יכול להיות שאחד החיבורים רופף, תבדוק חיבורים חיצוניים של המגבר/סאב, ואם לא יעזור תבדוק חיבורים של הסאב בפנים (בתיבה) יכול להיות שבגלל קפיצות, באמפים, התנתק אחד החיבורים.

פורסם

מה!?!? תפסיקו לקשקש... זאת בעיה בסאב,

aviv1583 , תקרא בבקשה את ה FAQ ,ובכלל את דפי הפורום תקרא לפני שאתה מוציא הנחות שגויות לחלוטין.

הסיכוי שזה במגבר הגיע למתחת לאחוז אחד ברגע שהוא אמר שבנגיעה בממברנה הסאב עובד.

 

בכל אופן , התקלה היא סאב, כאשר יתכן שהוא לקראת סוף ימיו וחלק מהסליל נשרף.

או! אפשרות שניה (שקיימת אצלי בתופעה, ובכלל אצל סאבים מתוצרת KICKER)

זה החיבור + וה - שהמגבר מתחבר אליו בסאב (אתה יודע שני הצ'ופצ'יקים שמחברים לשם את המגבר.... )

בכל אופן יתכן שהכבל שמחבר ביניהם לסליל שבתוך הסאב (ראה שני חוטים קטנים יוצאים מהחיבורים הללו אל פנים הסאב. יתכן שהם נחרכו (נשרפו) יתכן מהמון סיבות אבל תבדוק גם אותם ותיגע בהם בעדינות שהסאב מחובר למגבר ותראה אם יש שינוי.

ככה או ככה אתה בשלב שצריך להביא את הסאב למישהו מקצועי ושיכול לפרק אותו כמו שצריך ולבדוק את הסיבה לבעיה שלך.

פורסם

לפי מה שאני מבין ממה שאתה אומר

אתה לוחץ על התוף והוא חוזר לעבוד?

 

תפתח את הסאב, יש פלוס ומינוס מחוברים לתוף

כנראה הם רופפים

:wink:
פורסם

החיבורים בסאב באמת היו רופפים נגעתי בשני החוטים גם בשחור וגם בין אלה שמחוברים ל+ וה- של היציאה לחיבור המגבר.

הסאב התחיל לעבוד כמו קודם אני חושב שצריך להלחים את החוטים השחורים וחיזקתי את החיבורים

תודה רבה לכולם.

hu:pioneer 4650

Component:morel dotech mkII

פורסם

הייתה לי כבר תופעה כזאת בסאב הישן שלי

 

1. תבדוק אם שתי כבלים שבאים מסליל הם התנתקו בגלל שנשרפו ולא נקראו .

2. אם הם שחורים בקצה אז הם נשרפו בגלל שהמגבר מקצר .

3. תבדוק אם הכבלים +- שמחוברים מהסאב למגבר לא מקצרים.

אחרת הבעיה הזאת תחזור ויכול לגרום לשרפת סליל.

 

בהצלחה!!!!

לא בוכים על חלב שנשפך :fist:

×
×
  • תוכן חדש...