Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7384 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?  

116 הצבעות

  1. 1. מהי המכונית המועדפת עליכם מבין הבאות?

    • מאזדה 5
    • סיאט אלתיאה/טולדו
    • סיטרואן פיקאסו
    • פולקסווגן גולף פלוס
    • פיאט מולטיפלה
    • פיז'ו 307 SW
    • רנו סניק/גרנד סניק


פוסטים מומלצים

פורסם

קישור לסקר הקודם – משפחתיות/קומפקטיות

 

לפני כשנה וחצי נערכו כאן סקרי הקבוצות שהתבססו על החלוקה הקלאסית למכוניות קטנות, משפחתיות, מנהלים, סאלון, פאר וכדומה. כעת, לאחר התחדשות של מתמודדות רבות, הרשו לי להציג את סקרי הקבוצות 2.

 

המשימה מאוד פשוטה – הצביעו עבור המכונית שאתם מעדיפים מבין המתמודדות.

 

ברור כי אינכם מכירים חלק מהמתמודדות כאן כיוון שלא נהגתם עליהן או התעמקתם בנתוניהן, אבל הסקר הזה נועד לכולם, לא רק לאלו שנהגו במכוניות. אתם יכולים לבחור לפי מראה עיניים, לפי יכולת טכנולוגית, לפי כוח מנוע – מה שבא לכם. אם תרצו, אתם מוזמנים לפרט את הסיבות לבחירה שלכם. הבחירה מוגבלת למכונית אחת לכל גולש.

 

והפעם: סקר לאנשי המשפחה! הסקר הזה הוא בנושא טעון ביותר ורב אמוציות - מיניואנים קומפקטיים! מי תזכה לאמון הרב ביותר של הקהל? האם זו המאזדה 5 הפופולרית בקרב בתי ישראל? האם סיאט אלתיאה/טולדו בעלות העיצוב המרשים? האם הפיקאסו הייחודי והאיכותי? האם תהיה זו הגולף פלוס שתביא את איכויותיה של הגולף למדרגה גבוהה יותר (תרתי משמע)? האם המולטיפלה של פיאט תוכל להתגבר על השינוי הדרמטי בעיצוב ולקבל יותר קולות אצל הקהל השמרן? האם ה-307 SW תנסוק לאחר מתיחת הפנים (יותר נכון, פעירת הפנים)? ואולי יהיה זה דווקא הסניק החכם ומלא פתרונות האיחסון? המתח בשיאו! הדרמה בעיצומה! וכן - אני יודע שלעשות פרומו לסקר כזה זאת שטות גמורה, אבל היי, תזרמו איתי :-P:wink:

ד"א, מספר מתמודדות הושמטו כי הן משעממות.

 

יאללה, הצביעו והשפיעו.

 

מאזדה 5

mazda5.jpg

 

סיאט אלתיאה/טולדו

altea.jpg

toledo.jpg

 

סיטרואן פיקאסו

picasso.jpg

 

פולקסווגן גולף פלוס

golfplus.jpg

 

פיאט מולטיפלה

multipla.jpg

 

פיז'ו 307 SW

307sw.jpg

 

רנו סניק/גרנד סניק

scenic.jpg

 

 

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

המאזדה 5 נראת פשוט מושלמת למשפחה.

 

 

 

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

האם זה סקר של מכוניות שמגיעות לארץ או גם כאלה שיש גם בחו"ל?

אני הצבעתי למאזדה 5.

יש הבדל בין האלתיה ולטולדו הטולדו יותר גדולה ולשתיהן לא הייתי קורא מיניואנים קומפקטים.

לפי דעתי צמפיון צריכים להביא את הטוראן שהוא מתחרה טוב מול הגרנד סניק והמאזדה 5.

פורסם
יש הבדל בין האלתיה ולטולדו הטולדו יותר גדולה ולשתיהן לא הייתי קורא מיניואנים קומפקטים.

 

ההגדרה של מיניואן קומפקטי היא מאוד רעועה. אם סניק הוא מיניואן קומפקטי, למה האלתיאה לא? למה הגולף פלוס כן?

 

וההבדל בין האלתיאה לטולדו מסתכם בבגאז'. הבסיס זהה לחלוטין. הטולדו גדולה יותר אך ורק במימד האורך - בזכות תא המטען כמובן.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

אם לא היה את הטולדו, הייתי בוחר את האלתיאה...אבל הטולדו פשוט מכוערתתת, אז היא הרסה לי את הבחירה!

 

בחרתי את ה307 SW, אני מאוד אוהב את העיצוב שלה, ועוד הגג זכוכית שלה :).

התלבטתי בינה למאזדה.

פורסם

רק אני חובב הסניק?

נו מילא....

 

אני חושב שזה אחלה רכב למשפחה ממוצעת. מאובזר ומרווח, ונראה לא רק בכלל.

!AWDSOME

פורסם

לפי דעתי ה307 לא שייכת לקטגוריית "מיני ואן" אלא יותר בכיוון סטיישן...

פורסם

הסניק מציעה סביבת תא נוסעים מושלמת למשפחה עם ילדים. הפיקאסו גם, אך הגיל המתקדם עושה את שלו.

 

יניב

You can always count on Americans to do the right thing - after they've tried everything else.

W. Churchill

פורסם

פעם ראשונה שהתגובה הראשונית היא "למי אכפת?"



אבל אם כבר אז שיהיה הסניק.. או יותר נכון הגראנד סניק.. היחידה עם 7 מושבים?

 

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

בחרתי מאזדה 5.

 

עיצוב יפה מאוד שמקנה יופי והנאה גם למיניוואן (ע"ע MPV - גם יפה מאוד בעיניי).

 

הגולף לדעתי לא צריכה להקרא בכלל מיניוואן, בגודל של הגולף הרגילה (לפי התמונות).

 

הסיטרואן פיקאסו וה-307SW פשוט מיושנות מדי.

 

הסיאט אלתיאה/טולדו שתיהן פשוט מוזרות מדי (אולי עניין של זמן עד שנתרגל).

 

הרנו סניק נראית לי פשוט קטנה מדי גם כן.

 

למולטיפלה יש יתרון מוזרות כבר כמה שנים, לא הייתי בוחר בחיים.

פורסם

מאזדה 5- מיניוואן יפה (שיתכער בהדרגה עם הצפת אקזמפלרים) שנותן תמורה מלאה לכסף, אבל אני לא ממש אוהב רכבים יפנים (שמיועדים למשפחה).

 

סיאט אלתיאה- עיצוב לא פחות ממדהים, אבל כנראה שהם לא ירדו לפרטים אם מכונית כל חדשה הפסידה במבחן השוואתי לסיטרואן פיקאסו- מכונית שיצאה ב-1998 אם אני לא טועה.

 

סיטרואן פיקאסו- תמיד הייתה לי חיבה לסיטרואן, אבל באמת הגיע הזמן לעידכון.

 

פולקסווגן גולף פלוס- חוסר תמורה מוחלט לכסף.

 

פיאט מולטיפלה- נראית לי מכונית מאוד יחודית, אבל אני טיפלה "שמרן" לכן לא בחרתי בה.

 

פיז'ו 307 SW- פשוט יפייפיה ויש לה גג שקוף :-P, אבל היא פשוט סטיישן שהוסיפו לה 2 מושבים לילדים פיצים.

 

רנו סניק- הבחירה שלי, חוץ מהעיצוב אהבתי ה-כ-ל.

פורסם

הסקר בעייתי קצת, משום שהוא משווה בין מכוניות שונות בהגדרות שלהן.

 

השיקול המוביל ברכישת מיניואן קומפקטי הוא השימושיות וההתאמה לצרכים. לכן אין טעם להשוות מכוניות עם 5 מושבים למכוניות בעלות 6 או 7. מספר המושבים הוא אחד השיקולים העיקריים ברכישת רכב כזה.

לכן, הסקר צריך לכלול את המאזדה, הפיאט, הפז'ו והגראנד סניק. כל השאר פשוט לא רלוואנטיות.

הבחירה שלי לפני שנה היתה מאזדה 5, ואחרי 18,500 ק"מ לא מצאתי סיבה להצטער עליה...

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

×
×
  • תוכן חדש...