Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7398 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי אז ככה

כעקרון אני רוצה לבנות מערכת בערך עד 2000 ש"ח

הכוללת: רמקול קדמי , רמקול אחורי , ומגבר

החלקים יבואו עם הזמן תלוי בכסף

אז כרגע יש לי 500 ש"ח

והבנתי שאני צריך להתחיל עם במה קדמית...

או שאתם אומרים משהו אחר?

אוקיי אז השירים שאני שומע מלאים באס

טרקים , פסיי , ראפ וכו

אז אני רוצה רמקול שיוצא לי באס

יורכב על יונדאי אלנטרה שנת 2001

תודה לעוזרים!

פורסם

אין דבר כזה רמקול בודד למכירה אתה יכול לקנות שני רמקולים ביחד..

אבל השאלה אתה רוצה רמקולים קדמיים או קומפוננט קדמיים?

פורסם

חחח זה כבר אתם מבינים באמת מה אני צריך אחי...

אני אמרתי מה שאני רוצה..

רמקולים בעלי באס..

כי זה רוב מה שאני שומע..

בעתיד אני יגביר את הרמקולים..

פורסם
רמקולים קדמיים לא נותנים באס יותר מידי...

 

אבל כמו ששאלת ב-500 ש"ח רק מורל דוטק

היכן קונים קומפוננטים של דוטק ב - 500 ש"ח?

 

שלו.

ליום יום: יונדאי סונטה 1998 3000 סמ"ק V6

 

אסקורט MK1 בהמתנה לשיפוץ ?

 

פיג'ו 504SR אוטומטית 1983.

פורסם
רמקולים קדמיים לא נותנים באס יותר מידי...

 

אבל כמו ששאלת ב-500 ש"ח רק מורל דוטק

כן, איפה באמת קונים מורל דוקט ב 500 ש"ח!?

אולי לפני שעונים תשובה כדאי לבדוק מה שאלו ואם לא ממש יודעים אז לא חייבים לענות!!

אריק

פורסם
רמקולים קדמיים לא נותנים באס יותר מידי...

 

אבל כמו ששאלת ב-500 ש"ח רק מורל דוטק

התכוונת למורל פולס ודאי... בכל מקרה, בהחלט נראה שהוא המומלץ ביותר במחיר, ולפי התגובות והביקורות גם נותן תמורה טובה יחסית למחירו.
×
×
  • תוכן חדש...