Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

141 קמ"ש בכביש של 90


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7401 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בדרך הביתה מהצבא (מילואים)על כביש 5 (3 נתיבים, גדר הפרדה) לזר אותי שוטר על 141 קמ"ש (136 קמ"ש בדו"ח) וזימן אותי לקצין על מנת להחליט אם אקבל שלילה מנהלתית. (בלי קשר למשפט שזומנתי אליו בעוד 3 חודשים).

לא מספיק שאני עושה מילואים כמו כלב אני צריך עכשיו ללכת למשטרה לפני שאני חוזר לבסיס.

האם יש אפשרות לבטל את המשפט, בהנחה שלא היו לי עבירות מעולם (8 שנות נהיגה)?

האם הקצין יתן לי שלילה מנהלתית (זאת בעוד שאני צריך לחזור לבסיס באותו יום ואני צריך את הרכב)?

תודה,

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

הדיון בשלילה מנהלתית לא נועד להעניש אותך, אלא למנוע ממך לסכן את הציבור.

היות והעבירה לא חמורה בצורה יוצאת דופן, ואין לך עבר של עבירות קודמות, אין יסוד סביר להניח שהנהיגה שלך מסוכנת.

אי לכך, אין עילה לשלול לך את הרשיון מנהלתית.

את כל זה ואת העובדה שאתה במילואים תציין בפני הקצין, ורוב הסיכויים שלא תקבל את השלילה.

אם לא עובד, עו"ד.

 

חוצמזה, 141 קמ"ש? משיגנע.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

הקפד לא להודות בשום צורה בפני הקצין גם אם תישאל שאלות ממולכדות.

 

מה לא להגיד:

"מצטער"

"מעידה חד פעמית"

"לא יחזור"

"נסעתי רק 120" (או כל מספר אחר)

 

 

מה כן אפשר להגיד:

"עבר נקי - רשיון 8 שנים ואין עבירות"

"צריך את הרשיון למילואים ולעבודה אח"כ"

 

 

 

גם במידה שכן תישלל ניתן להיעזר בעו"ד להגשת בקשה לביטול השלילה המנהלתית.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

לא שמתי לב שאני במהירות כזו. ועוד היו רכבים שעקפו אותי.

בכל מקרה, מה שמעניין אותי כרגע זה רק השלילה המנהלתית מכיון שאני באמצע מילואים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
שלום לכולם.

בדרך הביתה מהצבא (מילואים)על כביש 5 (3 נתיבים, גדר הפרדה)

תודה,

1. איפה בדיוק השוטר "לזר" אותך ? באיזה קטע ? באיזה שעה ?

2. סתם ככה, נסעת בנתיב הימני ? מה קורה אם אתה נוסע בשמאלי, איך בדיוק הוא "קורא" לך ?

יאאלה, איך בא לי ג'חנון עכשיו...

פורסם

אני מאמין שלא יבטלו לך את השלילה המנהלתית למרות שזו עבירה ראשונה שלך בשמונה שנות נהיגה.

אחרי הכל, זה 51 קמ"ש מעל המותר והמשטרה רואה זאת בצורה חמורה, אפילו אם הכביש היה פתוח ולא מרגישים את המהירות במצב הזה.

בלי עורך דין אני מאמין שאתה תיהיה בשלילה מנהלתית בכל מקרה. השאלה היא אם זה שווה לך את העלות הכספית הלא זולה הזו (2000 ש"ח ויותר).

מה שאתה יכול לעשות זה לקחת סיכון, ללכת לקצין בלי עורך דין ולדבר איתו יפה ולהסביר את המצב.

אם תצליח - יופי. אם לא תצליח, רק אז תיקח עורך דין. עורך דין יכול להחזיר לך את הרישוין לאחר שהתחילה השלילה המנהלתית.

Back to the original - NC again.

פורסם

על עבירה זהה לשלך (נתפסתי בכביש 40 ליד אחוזם) התחננתי ולא קיבלתי שלילה מנהלתית בטענה שאני עובד במכירות ואפוטר אם אהיה ללא רשיון נהיגה, היה לי עבר נקי.

 

במשפט דיברתי עם התובע והסכמתי להודות ב 130 תמורת זה שהוא יבקש ללא שלילה בפועל. הוטל עלי קנס 1000 ש"ח + שלילה על תנאי לשנה בבית המשפט באשקלון.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
לא שמתי לב שאני במהירות כזו. ועוד היו רכבים שעקפו אותי.

בכל מקרה, מה שמעניין אותי כרגע זה רק השלילה המנהלתית מכיון שאני באמצע מילואים.

השלילה המנהלתית היא חלק יחסית קטן של העניין.

כמו שכבר כתבתי לך - ניתן לקצר אותה ע"י הגשת בקשה מתאימה באמצעות עו"ד, לקראת אמצע התקופה (כלומר אחרי שבוע-שבועיים), וגם להשיג יתרון טקטי בתיק (אפשרות לעיין בחומר התביעה ואולי להגיע להסדר אטרקטיבי)

 

"לא שמתי לב למהירות" זה עוד דבר לא להגיד. זו הודאה שאתה לא יודע באיזו מהירות אתה נוסע.

"היו רכבים שעקפו אותי" אפשר להגיד, זה לא מעלה ולא מוריד.

 

לא ברור לי למה עניין המילואים משפיע על השיקולים שלך בהתנהלות מול הקצין. מה קשור?

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם

פעם מישהו אמר שאפשר ליטעון שהשוטר קיבע את היד שלו, דבר שאסור (לכאורה)...

האם מישהו יכול לאשר את זה?

אם כן, אתה יכול לזמן אותו למישפט וליטעון את זה במישפט...

או... לעשות את מה שד"ר ניטש' אמר ולקוות לטוב... בעיקרון התובע מעוניין ב"ליסגור את התיק וזהו", יכול להיות שהוא יסתפק באזהרה או בקנס ללא נקודות... תלוי אם אישתו "נתנה" לו באותו חודש או לא... ;)

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

קנס ללא נקודות (הודאה במהירות 115 נניח) לדעתי לא יתנו לו - אלא אם הוא יעלה על בעיה רצינית בראיות של התביעה.

 

סעיף בינוני (8 נקודות) של 130 קמ"ש נניח - לזה יש בהחלט סיכוי, אבל את המו"מ הזה יש לנהל מול הקצין של התביעה המשטרתית, ולא הקצין של השלילות המנהלתיות!

 

בכל מקרה כל המו"מ לעסקת טיעון הוא אוף-דה-רקורד, כלומר אם לא מגיעים להסכם אתה יכול לטעון לזכאותך ולנהל משפט הוכחות ולא תהיה ראיה שלכאורה הודית.

לעומת זאת בדיון בפני הקצין של השלילה כל מה שאתה אומר נרשם! ויכול לשמש כנגדך.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
השלילה המנהלתית היא חלק יחסית קטן של העניין.

כמו שכבר כתבתי לך - ניתן לקצר אותה ע"י הגשת בקשה מתאימה באמצעות עו"ד, לקראת אמצע התקופה (כלומר אחרי שבוע-שבועיים), וגם להשיג יתרון טקטי בתיק (אפשרות לעיין בחומר התביעה ואולי להגיע להסדר אטרקטיבי)

לא נכון וזאת מתוך ניסיון. נתפסתי על 145 קמ"ש ואחר 3 ימים שללו את הרישיון. באותו היום העברתי את השלילה לעו"ד. 6 ימים לאחר מכן הוחזר לי הרישיון וכל הפרשה הסתיימה עם 1000 ש"ח קנס + 3 חודשים שלילה על תנאי. אבל זה כמובן בעזרת עו"ד.

Veni Vidi Vici

פורסם

זה הזמן גם לרדת על הרכב של עצמך :

 

"נראה לך שפיג'ו 306 יכולה להגיע למהירויות כאלה בלי להתפרק?"

 

זה עבד פעם בשבילי (עם ה306) , יצאתי בלי שנרשמה מלה על נייר הדו"ח.

 

הם גם ככה לא יודעים שזאת גרסה "מתובלת"

:-D

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא ברור לי למה עניין המילואים משפיע על השיקולים שלך בהתנהלות מול הקצין. מה קשור?

מכיון שאני נוסע היום לבסיס ואם הוא ישלול לי מנהלתית אני אהיה תקוע עם הרכב בבסיס _שזה בשטחים) בלי יכולת להגיע הביתה בסופם. לכן זה יותר מעניין אותי כרגע. לגבי המשפט, אני אקח עורך דין. אם הקצין לא יתחשב בי אני אעביר את העסק לעורך דין באותו היום

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

מציע כבר עכשיו לדבר עם עו"ד. אם תקבל שלילה מנהלתית, צריך להעביר אותה אליו על מנת שיגיש בקשה לביטול כמה שיותר מהר. אצלי זה לקח 6 ימים אבל העו"ד היה יקר.

Veni Vidi Vici

×
×
  • תוכן חדש...