Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7407 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי סאב 10אינץ' tsw304c 300RMS בתיבה פתוחה יחסית גדולה, המגבר הוא וולקנו pb-800 ונותן לסאב משהו כמו 200+-RMS ב4אום וחתכתי ב80HZ LPF וGAIN על חצי משהו כזה ,הרדיודיסק הוא kenwood mp-628 כשאני מעלה עד 30 אני שומע את הסאב חזק באוטו אבל כשאני עומד בחוץ ליד הבאגז' אני שומע רק את הדלת של הבאגז' (זזזזז) אבל באס אין ויש לי ברדיודיסק פונקציה של sub-level מ -15 ל +15 ואני שים על 0 מה זה הפונקציה הזאת מגביר את הbass boast או מגביר כאלה מהגיין? ואיך אפשר לשפר את הבאס ליותר חזק ? אם אני מביא סאב 12אינץ באותם נתונים הוא יהיה יותר חזק בגלל הקוטר שלו?אגב המכונית היא מזאדה לאנטיס 98 4דלתות.

 

תודה מראש,

פורסם

בדרך כלל אני שומע רכבים עם סאבים מבחוץ ויש להם ציוד פשוט מאצלי אבל אצלי אם אתה עומד מחוץ לאוטו רחוק מטר אתה לא מרגיש שיש במכונית סאב רק שומע זז, אבל הבעיה נפתרה היום המגבר בכלל לא היה עם כיונים טובים חבר שלי כיון לי הגיין היה על רבע עכשיו חצי ועכשיו הוא דופק טוב אבל אני עדיין רוצה לדעת מה הפונקציה sublevel עושה אני יודע שהיא מעלה את הבאס אבל איך?

והbass boast האם ממולץ להדליק אותו?

ואיך יודעים ברמקולים אם זה +או -?

חוץ מלראות א אם הם נכנסים או יוצאים(המברנה) אני מכיר מישהו הוא בודק על בטרייה של הפלאפון שלו

פורסם

אני לא מבין מה אתה מחפש כאן שירדישו תסאב שלך מרחוק? לי יש קומפ C12 שמקבל 150RMS ומרגישים אותו ...ולחבר שלי יש פיוניר לא אותו דגם כמו שלך ולא מרגישים אותו בכלל מחוץ לאוטו...ועוד אצלי הוא בתיבה אטומה...והמסקנה? פיוניר לא עומדים בהצהרות...קיקר ניראה לי קצת מורידים את הקיבולת האמיתית בנתונים...

Guest תמיר .א.
פורסם

אין לי מושג מאיפה להתחיל כדי לתקן את השטויות שGKS רשם....

 

תמיר

פורסם

חחחחחחחחחחחח

 

הייתי חייב לערוך וטיפה לתקן את העוול הנורא :wink:

 

א. פיונר כן עומדים בהצהרות, מאיפה לעז' אתה אומר שלא? אני חושב אולי שההגברה שלו לא מתאימה לסאב.. חשבת על האפשרות ?

ב. קיקר מוערך בפחות ממה שהוא שווה ? (ד"א זה נקרא under rated).. ממש לא!

 

:lol:

מחפש מגבר 2 ערוצים, 100W ומעלה מבית איכותי בלבד.

להצעות שלחו לה"פ.

פורסם
אין לי מושג מאיפה להתחיל כדי לתקן את השטויות שGKS רשם....

 

תמיר

אשקרה... :-P
×
×
  • תוכן חדש...