Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

The Drift King Keiichi Tsuchiya


Serginio
שימו לב! השרשור הזה בן 6611 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מלך של ה"דריפטינג" קיוצ'י סוצ'יה

 

Keiichi Tsuchiya התחיל להשתתף במרוצים מגיל צעיר, כמו רוב הנהגים הגדולים.

איך שהוא למד נהיגה, הוא התחילי לעשות נישואים עם בלימות על הצד או בלימות בעזרת בלם יד.

החלקות על הצד ומשחק עם ההגה היה בתור תענוג, הוא היה שולט ברכב מחליק בצורה מושלמת.

בניגוד להרבה נהגים אחרים, הוא לא הלך לבית ספר לנהגי מרוץ ולא היה לו משפחה עשירה, שיכלה לפתח את היכולות אל שלו.

היה לו רק אתגר אחד והוא נהיגה.

 

שסוצ'יה היה עובר בכבישים שבהרים, הוא התחיל להרגיש יכולת להעמיד את הרכב במהירות הגבוה ביותר שרכב יכול. זה היה אופן הכי בטוחתי ומעניין ללמוד לנהוג, זה מה שהוא הבטיח לעצמו, ברגע שהוא היה לומד כבישים בהרים באזור של ביתו. בין לבין ה - KPGC10 Skyline היה במצבים קריטי ליפני נפילה לתהום או לפני הר. כמויות שלג גדלות נתנו לו יכולת לנהוג גם במצבים לא סטנדרטים, שהיכולת לנהוג שלו רק הייתה גודלת וגודלת. כמה שיותר סוצ'יה נהג במשטחים שונים ככה הוא הרגיש יותר ויותר בטוח בסיבובים. הוא התחיל להיכנס להחלקה, לא בגלל שזו הייתה דרך הכי קצרה לעבור את הסיבוב אלא בגלל שזאת הייתה דרך הכי מרתקת .

 

 

 

קבלת תואר "מלך דריפטינג"

 

 

 

החלקה זאת לא הדרך הכי מהירה לעבור את הסיבוב, כל נהג מרוצים יגיד לכם את זה. זה זה, איפה שסוצ'יה היה מוכר כ- Dori Kin או "מלך דריפטינג". בתחרויות "דריפתינג", היה נקבע מנצח לפי סוג ומקצועיות הכי גבוה. בזמן אחרון תחרויות "דריפטינג" היו נשפתות במסלולים, שהיו מאובזרים בהרבה סיבובים וקרנות, בשביל להקשות על הנהגים.

 

 

 

נחזור לשנת 1977, מתי ש קיוצ'י סוצ'יה התחיל הקריירת החלומות שלו, שהיה שולט בהרבה מכוניות בליגות שונות ביפן. מרוצים של הכרבים האלה עם כוח מוגבר היה קשה, אבל עוד הפעם נתנו ניסיון רב.

 

בזמן מאוחר יותר קיוצ'י סוצ'יה נבחר לנהל את ADVAN, שנעשה לאידי AE86/1984 Corolla GT-S.

 

 

 

במשך כמה זמן הוא החליק את האוטו בירידות מההר ועדיין נשאר במקום הראשון בתחרות. הצורת נהיגה הזאת, שעשתה אותו "מלך דריפטינג" , אפשר להגיד שהוא היה הראשון שהתחיל עם כל זה, ראשון שהביא לעולם את ה " דריפטינג". והוא אראה שסוג נהיגה שלו השפיע על מוניטין שלו. הוא כבר נהג מרוצים, אבל עדיין יש לו את הרצון למרוצי הרים לא חוקיים, זה גם מאוד מעלה לו את מוניטין

 

אחרי שמישהו צילם אותו עושה "דריפטינג" בהרים, נלקח לו הרישיון נהיגה!

 

זה שם אותו במצב קשה ולא נעם בתור נהג מרוצים מקצועי. לא פלא שזה התחיל לעבוד לטובתו, קמות מעריצים שלו רק התחילה לגדול ולגדול. אתם יכולים להגיד שהוא מורד, הבנאדם השגיע משום מקום ונהיה "מלך דריפטינג". הרכב הישן שלו שאיתו הוא גדל התחרה וניצח, Toyota AE86, עדיין איתו!

 

 

 

היסטוריה Keiichi Tsuchiya

 

נולד בינואר 1956.

 

1977 – התחיל להתחרות במרוצי Fuji Freshman

 

1977-1984 – נבחר להתחרות ב All Japan Touring Car championship

 

1984- מספר מרוצים Fuji Freshman (Toyota AE86) = 6 נצחונות

 

1985 – תחרות All Japan Touring Car(Toyota AE86) = מקום ראשון בדרגה שלישית

 

1986- תחרות Corolla Sprinter-2 = מרום ראשון

 

1987 – תחרות All Japan Touring Car(Honda Civic)-1 = מקום ראשון

 

1988 – גביע Toyota = מקום ראשון, All Japan Touring Car(BMW M30)=מקום 3 בדרגה2, מרוץ Macau Guia(BMW M3) מקום 4

 

1989 – תחרות All Japan מקום 3, All Japan Touring Car(Ford Sierra Cosworth) מקום ראשון!

 

1990- All Japan Touring Car(Ford Sierra Cosworth), Macau Guia(Ford Sierra Cosworth), New Zealand Touring Car(Toyota)

 

1991 – תחרות All Japan F3(Ralt-Mugen) מקום 10

 

1992- תחרות All Japan Touring Car(Nissan Skyline GT-R) מקום 5

 

1993 – מחרות All Japan Touring Car(Taisan Nissan Skyline GT-R)- מקום ראשון, מרוץ של 12 שעות Japan Endurance(Honda Prelude)- מקום 2

 

1994 – מחרות All Japan GT(Porsche 911T)- מקום ראשון, All Japan Touring Car(Honda Civic) מקום ראשון , Suzuka 1000км (Porsche 911T)- מקום ראשון, מרוץ של 24 שעות Le Mans(Honda NSX) מקום 18

 

1995- תחרות All Japan GT(Porsche911TRSR), תחרות All Japan Touring Car(Honda Civic), מרוץ Suzuka 1000км (Honda NSX)- מקום 5, מרוץ של 12 שעות Tokachi(Honda NSX)- מקום ראשון, מרוץ של 24 שעות Le Mans(Honda NSX)- מקום 1

 

1996 – תחרות All Japan GT(Honda NSX)- מקום 13, מרוץ NASCAR Thunder Special, מרוץ של 24 שעות Le mans(Honda NSX)- מקום 3

 

1997 - מרוץ All Japan GT(Porsche 911/Dodge Viper), מרוץ Fuji InterTec(Toyota Chaser), Suzuka 1000км (Lark McLaren F1 GTR)- מקום 3, מרוץ NASCAR Thunder Special, מרוץ של 24 שעות Le Mans(Lark McLaren F1 GTR)- הורחק מהמרוץ

 

1998 – תחרות All Japan Touring Car(Toyota Chaser)- מקום 7, תחרות All Japan GT(Toyota Supra)- מקום 8, מרוץ של 24 שעות Le Mans(Toyota GT-One)- מקום 9 , מרוץ NASCAR בקאליפורניה.

 

1999 – תחרות Japan Touring Car(Advan Altezza Touring car).

 

2000-2001 – הצטרף לקבוצה ARTA racing בNSX למרוץ All Japan GT

 

 

 

 

 

 

 

Keiichi Tsuchiya נהיגה ב"דריפטינג": "קל למחשבה, קשה לביצוע".

POWERD BY C....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תריץ חיפוש בגוגל

 

היפנים פשוט עושים אומנות מההחלקה הצידית

לא שזה לא קיים בארופה כן , אבל ביפן הביאו את זה לרמה אחת למעלה

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תלוי באיזה רמות קובי.

 

דיפרנציאלים מן הסתם.

הרבה מהם משנים גם את הפרונט לפי מה שהבנתי כדי להגיע לזוויות היגוי גדולות יותר.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קובי אני אחפש לך לינקים למאמרים טכניים אבל ביינתים:

 

לרוב בשביל לשנות קאמברים בגלגל קדמי, הם משתמשים ב"קאמבר פלייט"

 

לדוגמא:

Cusco-camber-plate.jpg

(CAMBER PLATE)

שזה מאפשר לתת להם קאמבר שלילי וקאמבר חייובי עד כמה שהם צריכים

 

בקשר לאחורה

 

ברגע שאתה מנמיך את האוטו יש לו נטעיה לפתוח קאמבר גדול מאחורה, שזה בעצם מה שם צריכים כדי להחליק עם התחת יותר, אבל לפעמים הקמבר נפתח יותר מידי (כמה שיותר מנמיכים ככה יותר נפתח הקאמבר) אז משתמשים ב"קאמבר ארמס" כדי שיהיה לך אופציה לשחק יותר עם הקמבר

לדוגמא:

arms.jpg

(CAMBER ARM)

 

יש עוד כמה טיפים שהתחת ימשיך לטייל כמו הקשחת קויילאוברים מאוד מאחורה וברמה ביינונית מקדימה, רמת קפיצים הרבה יותר קשים מזה של קוייל אובר רגיל וכו'

 

בסרט "דריפט בייבל" סוצ'יה משתמש ב S14 תחת הסאט אפ שלו, כולל NISMO LSD, וכו'

 

אגב לסוצ'יה יש סדנא משלו שנקראת KEI OFFICE

keioffice_logo.gif

שגם משמה יצוא כמה יצורים לא רעים בכלל שמסוגלים לנסוע שעה על הצד

לדוגמא:

DSC_0431.jpg

 

אגב המתחרה הכי גדולה של HKS S15, שגם אוהבת לנסוע על הצד (נהג הבית של HKS הוא טאנאגוצ'י Taniguchi )

 

taniguchi-brandshatch.jpg

 

הנה עוד לינק לתמונה של HKS S15 פשוט התמונה גדולה מידי

http://www.nagoya.nta.go.jp/keijiban/taxnet/kekka_5/data/data11/0284.jpg

 

את האמת שגם RS-R S15 נכנסת לתומונה אבל היא כבר פחות מעניינת

s152.jpg

 

תהנו

 

סרג'

POWERD BY C....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-P

 

 

רק שאלה אחרונה לגבי הנעילות הדיפרנצייל? באיזה סוגים הם משתמשים? וכמה אחוז נעילה?

 

תודה על האינפורמציה!!!!!!!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש המון סוגים של דפראנציאלים שונים לדריפטינג

 

 

גם הדפראנציאל וויסקוזי (מקורי של S14) מושלם לדריפטים

 

בעיקר משתמשים ב 2WAY..

 

קצת יותר נעול מ 50%

 

יש גם דפראנציאלים מושלמים מבית CUSCO, KAZAMA, NISMO, שלכל אחד מהם יש סוג של "דריפט ספאק"

 

כמובן שגם KEI OFFICE מיצרים 2WAY דפראמציל... והוא בין המושלמים לדריפטים

 

מקווה שההסבר שלי היה די מובן :)

POWERD BY C....

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ואם בכלל מישהו רוצה לראות למה הזקן היפני המשוגע הזה מסוגל עוד, מוזמן להוריד

 

את סרטי הBEST MOTORING שבהם הוא "משחק" עם עוד חברים שלו, עדיף את הHOT VERSION

 

הקטלוג לשרותכם פה: :razz:WWW.BESTMOTORINGVIDEO.COM

 

פשוט להעתיק למיול ולהוריד.

 

 

מומלץ.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6611 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...