Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7406 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

בהמשך לבעיית החשמל אצלי ברכב, גם אתמול לא הצלחנו לעלות על הבעיה.

 

תיאור התקלה:

לאחר זמן ממושך לא קבוע (יכול להיות 24 שעות ויכול להיות גם 72 שעות) המצבר (שהוא חדש לחלוטין) מתפרק לחלוטין.

 

בדיקת טעינה הראתה שהאלטרנטור תקין, וכמוהו גם המצבר תקין.

 

במהלך בדיקה עם צבת ראינו שצריכת הזרם במצב סוויץ ON היא 12-13 אמפר שזה הרבה (רכב נורמלי צורך כ-7 אמפר)

לעומת זאת, במצבי הסוויץ השונים (OFF ו-ACC) צריכת הזרם תקינה.

 

מלבד האזעקה, שכרגע היא החשודה העיקרית בכל הנושא (והיא תיבדק ביום שישי) יש למישהו עוד כיוון או רעיון?

אילו צרכנים נכנסים לעבודה במצב הסוויץ הנ"ל שיכולים להביא לכזאת צריכה? (משאבת הדלק למשל מצטרפת במצב הזה, מה עוד?)

 

תודה

אמיר.

פורסם
באיזו אזעקה מדובר? האם יש לך נעילה מרכזית שמחוברת לאזעקה? אימובילייזר?

לא מכיר את הדגם, קיבלתי אותה עם הרכב.

יש נעילה מרכזית(מחוברת לאזעקה), יש מרימי חלונות קדמיים, אין אימובלייזר.

 

אחת ההשערות שלי הוא שלאחר דריכת האזעקה מרימי החלונות ממשיכים לעבוד וממשיכים בדחיפת החלונות כלפי מעלה למרות שהם כבר סגורים.

פורסם

שבדקת עם אמפר-מטר צבת ,היית מנתק את האזעקה עם מפתח ובודק,ואם המצב תקין אז עלית על הבעייה

 

 

חג שמח לכולם רן

opel astra,כבר מרגישים יותר טוב

פורסם
כתבת שזליגת הזרם תקינה אך לא כתבת כמה זרם הזליגה?.

בברכה - רפי לין :-)

צודק רפי,

זליגת הזרם אם אני זוכר נכון היא בין 0.7-1 אמפר.(מנוע כבוי)

 

אולי מדובר במערכת סטריאו. יש מגבר באוטו? איך הוא נדלק? דיבורית? מתי היא מטעינה את הטלפון?

ברכב מותקנת מערכת סטריאו שכוללת 2 מגברים וסאב.

ה-HU מחובר ישירות למצבר ולא עובר דרך הסוויץ.

המערכת נבדקה, גם במצב כבוי וגם תחת עומס על המגברים והסאב- נמצא תקין!

 

אין דיבורית. הרכב מניע ללא קושי (כשהמצבר לא פרוק כמובן).

 

שבדקת עם אמפר-מטר צבת ,היית מנתק את האזעקה עם מפתח ובודק,ואם המצב תקין אז עלית על הבעייה

 

גם זה נבדק.

ניתוק וחיבור האזעקה לא הוריד את צריכת הזרם של כ-12 אמפר במצב סוויץ ON.

ע"מ לבדוק את האזעקה (אם היא הגורם) אני צריך לנטרל אותה למספר ימים ולא להניע את האוטו וזה ידרוש ממני למצוא זמן מתאים.

 

יש למישהו רעיון איזה סוג של קצר חשמלי מזדמן יכול "לשתות" במהרה מצבר של 60 אמפר/שעה ?

(המצבר לדעתי, ברגע הבעיה, ממש מתרוקן בדקות/שעות ספורות)

 

תודה.

פורסם

לי הייתה בעייה דומה של זילגה בלתי נראית!

במוסך אצל החשמלאים הכל תמיד היה בסדר.

מה שהתברר כגורם לבעייה היה איזה מנגנון רקוב מתחת למכסה המנוע שכנראה היה אמור לתפקד איך שהוא כנעילת מכסה מנוע נגד גנבים, היה שם קצר ממש קטן ובלתי נראה בתוך המעגלים הרקובים הללו...

 

יקוללו סוכניות הביטוח שמחיבות כל מני "עזרים" "מונעי" גניבה למנהם!!!

 

בהצלחה

נדב

הפרוייקט הקטן(גדול) שלי למכירה, מכונית מרוץ ישראלית(לחצו כאן)

פורסם

זליגת זרם של 0.7-1 אמפר זה הרבה ולדוגמא צריכת זרם של 0.7A ביממה תהיה

0.7X24= 16.8A כלומר כעבור 3 ימים 16.8X3= 50.4A וכמובן שהמצבר פרוק.

יש לאתר מה גורם לזליגת הזרם הגבוהה.

בברכה - רפי לין :-)

פורסם

תודה נדב.. אני באמת תכננתי לחפש "עלוקות" למינהם.

 

 

רפי, ממה שהבנתי זוהי צריכה תקינה.

לקחת בחשבון שיש לא מעט צרכנים שמקבלים מתח קבוע מהמצבר! סביבה של 0.7 נשמעת הגיונית.

מחשב מנוע, שעון תצוגה, אזעקה! ושאר ירקות-הגיוני שיצרכו כמות זהה של זרם.

 

:?

אמיר.

×
×
  • תוכן חדש...