Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8412 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כל החברות מציעות את אותו השירות פחות או יותר.

כאשר מדובר ב ADSL:

הכי חשוב לא לעשות חבילה שבה הספק נותן בחינם מודם פנימי או USB !!!

הם לא אמינים, לא יציבים ויכולים לגרום להתנתקיות שמפורשות בדרך כלל כניתוק בגלל הספק עצמו.

להזמין קו מבזק ישירות עם מודם כרטיס רשת (סמסונג) ולקנות את החבילה האטרקטיבית ביותר מאחת הספקיות הגדולות.

פורסם

אחרי שכולם בילבלו ת'שכל בנושא :wink:

 

אני שעובד בתחום, ועברתי על כל רשימת הספקים (התנסתי עם כולם).

 

המצב הוא כזה...

 

- 012 קווי זהב שתיים הכי פחות בעיות, מהירות גבוהה וקבועה לאורך כל הזמן שהייתי מחובר אליהם.

- נטוויז'ן הבאים בתור וכמעט שווים ל-012 (כרגע אני מחובר אליהם).

- ברק השתפרו פלאים מהימים הראשונים שלהם, והם במקום השלישי.

- בזק בנלאומי גם טובים (אבל לי יש בעיה עם זה שהם שייכים לבזק...).

- אינטרנט זהב, מסתלבטים על הלקוחות שלהם חופשי, כל מיני הגבלות משונות בפס הרחב, עד שמתקשרים אליהם ושוטפים אותם קצת (אם לא שוטפים אותם הם יכחישו הכל, בעצם בכל מקרה הם יכחישו הכל, אבל אחרי הצעקות משום מה היה שיפור גדול...).

- כל שאר החברות הקטנות (חשוב לציין שמאקוונט הייתי מתרחק כמו ממחלה!).

 

 

ואם נרד לפרטים כמו ש- volcane ציין, לא לגעת בשום מודם ADSL שהוא פנימי או USB רק מודם שמתחבר לכרטיס רשת, המודם של ALCATEL שבזק חילקה היה הכי טוב (היה אפשר לשדרג אותו לרואטר), אבל המודם של סמסונג שעכשיו בסטוק גם עושה עבודה מצויינת... אם ברשותו כמה מחשבים אז הייתי ממליץ לו לקנות לבד מודם שהוא גם רואטר (במקרה והוא ירצה לשתף את האינטרנט).

Finger's gonna kill me.

פורסם
המודם של ALCATEL שבזק חילקה היה הכי טוב (היה אפשר לשדרג אותו לרואטר), אבל המודם של סמסונג שעכשיו בסטוק גם עושה עבודה מצויינת...

 

וגם אותו אפשר לשדרג לראוטר.

http://www.fresh.co.il/dcforum/Networking/3433.html

 

רק קיבלתי אותו, אני עדיין לא מעודכן... לפני זה היה לי את האלקטל, אבל היתה בו בעיה ובזק לא רצו להחליף לי אותו שוב לאלקטל (בגלל השידרוג "הלא חוקי"), אבל טוב לשמוע שהאופציה קיימת גם בסמסונג, כבר חשבתי לקנות ראוטר נפרד...

Finger's gonna kill me.

×
×
  • תוכן חדש...