Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7415 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם,ברשותי דילמה מציקה...

יש לי 4 רמקולים ברכבי של 300 וואט אז ברצוני לקנות מגבר של 1200 וואט וראיתי שתיים:

lanzer vibe 431 1200w

או

lanzer htg434 1200w

המחיר שווה המפרט גם שווה ניראה אותו דבר,ברצוני לדעת איזה עדיף לי לקנות,ומה ההבדל בין שניהם,וכמובן שהצעות אחרות של מגברים יתקבלו בברכה(:

רק חשוב שיהיו 1200 וואט עם 150-200-250 וואט אראמאס וכמובן בטווח מחירים של 1000-2000

פורסם

אני חושב שסוויפט התכוון לכתוב "טיפה" מוגזמות... גם מגבר של 50 אר אמ אס לערוץ יעשה לך עבודה יפה עם הרמקולים "300" וואט שלך... אם הבנת למה אני מתכוון... תבדוק את הRMS שלהם אתה תגלה שהם אולי במקרה הכי טוב 80 RMS - ככה שמגבר 50 כפול 4 יעשה עבודה מצויינת!

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תמיר או סוויפט אורן בדקו ומצאו שהלנזר והפייל זה אותו דבר (ושניהם חברה מאוד רציניים ופשר לסמוך על מה שהם אומרים ) , אז תבדוק את המחיר של הפייל ,נראה שהוא יותר זול ויתן לך תמורה עדיפה למחיר . בהצלחה יהודה

בברכה יהודה

Guest תמיר .א.
פורסם

יש לך את המגבר הזה בזול :

PLA4350.jpg

http://www.hanizoz.co.il/store/viewItem.asp?idProduct=4671

 

1100 שקלים,

ההספק המוצהר ב14.4V 1KHZ

75W X4 ב4 אום.

115W X4 ב2 אום.

230W X2 ב4 אום גישור.

 

יש את זה:

 

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=546&CatCode=87img_1104412_Detail_Modell_col_0.jpg

עולה כ1490 שקלים.

Mac Audio Z4200 ההספק ב14.4V 1KHZ

110W X4 ב4 אום.

142W X4 ב2 אום.

285W X2 ב4 אום גישור.

 

יש את הJBL 75.4

67782230.jpg

עולה כ1450,

ההספקים כמו הMAC AUDIO Z4200 (למעלה).

http://www.cheaper.co.il/product.asp?productid=874&CatCode=87

 

אילו לדעתי מגברים שהכי מצדיקים את המחיר שלהם,

את המאק אהודיו אפשר להוריד בעוד 100-200 שקלים.

 

תמיר

פורסם

לתמיר , אני חושב שאם מגיעים ל"סטרטוספירה" של 1400 ש"ח אזי המגבר היותר טוב הוא הסאונדסטרים ega4220 הוא RMS @ 4 ohm 110 x 4

- RMS @ 2 ohm 220 x 4

- RMS @ 4 ohm 440 x 2 בגישור

כך שהוא יותר טוב מכל אלו ששמת לפני כן

בברכה ושבת שלום יהודה.

בברכה יהודה

Guest תמיר .א.
פורסם

אם הנתונים שלו נכונים, והם לא מפורטים ממש אז קשה לקבל מהם היגיון, שים לב שההספק הוא פי 2 כאשר ההתנגדות היא פי 2 פחות, מצב זה קורה רק בתאוריה, אז הוא אמור להיות הכי חזק מבחינה כסף-הספק.

 

קשה לקבל מגבר קטן כזה מיימדים שהוא CLASS AB פשוט עם הספק כללי של 880WRMS למגבר כזה קטן,

 

 

תמיר

×
×
  • תוכן חדש...