Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי גולף ג"נריישן שנת 2001 , לצערי לא קיבלתי אותו עם ספר הרכב , ולכן אני לא יודע מה אומרות

כל מיני נוריות שנדלקות , ומה המשמעות שלהם .

אם אפשר לקבל עזרה אשמח מאוד , או מידע היכן ניתן להשיג ספר רכב לדברים כאלה .

פורסם

בתור שלב ראשון תשאל במוסך המרכזי שליד מקום מגוריך אם הם יכולים לעזור לך למצוא ספר לרכב.

 

דבר נוסף אתה יכול לקבל הרבה אינפורמציה ברשת. תריץ חיפוש דרך גוגל ואני מאמין שתמצא שם

מידע שיעזור לך.

Alpine 9855R / Amp - Alpine Mrp-f600

Comp -Hertz Hi Energy / Sub - Image Dynamics IDQ

פורסם

ועוד מעט דוד יבוא ויתן לך לינק עם הסבר על כל הנוריות... :-P

הנוריות דולקות במהלך הנסיעה או רק בזמן ההתנעה?

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

בדקתי אחי , אין כלום באינטרנט , הרצתי חיפוש ב-google לא מצאתי .

ברור שאני יכול ללכת למוסך , אבל כפי שאתה יודע פה בארץ עוד יגידו לי שהלך ראש מנוע .

נדלקת לי הנורה של החום מנוע , כשאני מניע את האוטו , אז זה לא התחממות , ונדלקת לי עוד נורה

ואני לא יודע מה זה אומר .

פורסם

אם תוכל לצלם לנו

אז נוכל לעזור יותר

פרט לזה שאם אתה מבקש מצ'מפיון ספר רכב הם יכולים לשלוח לך הבייתה בחינם

אחרי הכל "אתה בעליה הגאה של פולסוואגן חדשה" (ספר רכב עמוד 1)

:)

 

אני מכיר את הפאנל של גולך 2001 ג'

אני אשמח לעזור רק תתאר את הנורות

סובארו XV 2016 - כוכבים בעניים

פורסם

הנורה הראשונה , היא של החום מנוע והיא נדלקת בצבע אדום , אתה שומע 3 צפצופים , ואז הצפצופים

 

מפסיקים והנורה דולקת למשך כ-5 דקות ואז נעלמת .

 

הנורה השנייה נדלקת בכתום והיא נראית כמו תמרור של עבודה בדרכים , והיא לא נכבית .

 

היא נדלקה לי פעמיים , פעם אחת סתם ככה כשהנעתי את האוטו .

 

ופעם שנייה אתמול כשעשיתי תחרות רייסים עם איזה טויוטה קורולה מסריחה .

פורסם
הנורה הראשונה , היא של החום מנוע והיא נדלקת בצבע אדום , אתה שומע 3 צפצופים , ואז הצפצופים מפסיקים והנורה דולקת למשך כ-5 דקות ואז נעלמת .

ההתראה הזאת היא שמפלס נוזל הקירור שלך נמוך. הוסף נוזל קירור והמופע האורקולי יפסק.

הנורה השנייה נדלקת בכתום והיא נראית כמו תמרור של עבודה בדרכים, והיא לא נכבית .היא נדלקה לי פעמיים, פעם אחת סתם ככה כשהנעתי את האוטו.

ופעם שנייה אתמול כשעשיתי תחרות רייסים עם איזה טויוטה קורולה מסריחה .

אתה מדבר על המנורה של תוכנית היצוב האלקטרונית (ESP). אם תלחץ על הכפתור שנושא את האותיות הללו (נמצא במרכז הקונסולה שלך משמאל לכפתור איתות החירום) הנורה תכבה, המערכת תנטר את התנהגות הרכב ותתקן בשעת הצורך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

קודם כל תודה רבה אחי , אתה פשוט תותח ....

 

דבר שני נוזל קירור שווה לקנות ולשים לבד ???

 

והנורה הכתומה זה בטוח ה- ESP , ומה זה אומר ??

פורסם
קודם כל תודה רבה אחי , אתה פשוט תותח .... (1)

דבר שני נוזל קירור שווה לקנות ולשים לבד ??? (2)

והנורה הכתומה זה בטוח ה- ESP , ומה זה אומר ??(3)

  1. אין בעד מה, רק עשה לי טובה: השם הוא אלעד, לא אחי :wink:
  2. השתמש רק בנוזל שמומלץ ע"י היצרן ומהל אותו במים רכים (לא מזוקקים!!!) עפ"י היחס המתאים, בד"כ כתוב על הבקבוק מה הוא אותו היחס. אין מניעה שתוסיף בעצמך, רק דאג להשיג קודם את הנוזל (בטוח תמצא בחנות אביזרי רכב).
  3. כן, אני בטוח שמדובר ב-ESP. קרא את מה שכתבתי בהודעה הקודמת שלי בקשר למערכת. פירוט נוסף תוכל למצוא באתר של פולקסווגן, תחת הלשונית "טכנולוגיות" בסרגל העליון.

בהצלחה.

 

נ.ב.: ההודעה ה-100 שלי :)

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם
בדיוק הגענו לרמזור שהתפצל , אז לא הספקתי לתת לא בראש , אבל תכלס אין מה להשוות את הגולף,

 

עם הטויוטה .

חבל. :twisted:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

×
×
  • תוכן חדש...