Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7429 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מי שנוסע מדיי יום באיילון דרום בטח שם לב לבחור לא צעיר שיושב בדשא שמקשר בין מחלף כלשהו לבין איילון עם דגליי ישראל ומנופף בהם לעיתים.

הוא נמצא איפה שהו בין מחלף רוקח למחלף השלום.

 

כיף לראות אותו:)

אבל למישהו יש מושג מה הולך שם?

Back to the original - NC again.

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הוא היה פעם יושב ביציאה מתחנת רכבת של האוני' ומנופף בדגלים... משעשע מאוד.. היה מפחיד לי את האמאמא כשהייתי נוסעת לבית הספר...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אתה מדבר על איילון דרום, מחלף ההלכה. אני חולף על פניו בכל בוקר..

 

בכל מקרה, לא חושב שמדובר באותו הבחור מהאוניברסיטה. להוא היה פטיש לרכבות....

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

הוא היה מנופף בדגלים ובבובות של דובים - היה נורא מציק לראות אותו כל בוקר בדרך מהרכבת...

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

גם לנו הירושלמים יש אחד כזה מהזמן האחרון... רק שהוא קצת פחות סימפטי..



הוא פשוט עומד באותו מקום בכל בוקר ומנופף אצבע אמצעית כלפי האוטובוסים העוברים.

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

שמע, צא מנקודת הנחה שאתה לא יודע מה עבר על הבחור. אולי איזה אוטובוס דרס את אמא שלו והוא נשאר ממורמר ועצבני כל חייו?

Twincharger Stratified Injection

פורסם
שמע, צא מנקודת הנחה שאתה לא יודע מה עבר על הבחור. אולי איזה אוטובוס דרס את אמא שלו והוא נשאר ממורמר ועצבני כל חייו?
בהחלט ייתכן. ובגלל זה אני לא שופט אותו.

אין לי ספק שהחיים שלו לא קלים. זה לא משנה את העובדה שזה מה שהוא עושה..

אולי גם לבחור עם הדגלים והבובות יש בעיה דומה?..

 

 

עמוס

It's time to kick ass and chew bubble gum, and I'm all outta gum..

פורסם

 

 

המתרגל: "לא לשכוח שאת הטמפרטורה בנוסחא יש לכתוב במעלות קלווין, ולא במעלות צלזיוס".

סטודנטית: "לא אמרנו שמעלות תמיד צריך להציג ברדיאנים?"

מבוא להנדסת חומרים, טכניון.

 

 

אהבתי !!! :-D

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE

פורסם

עובד מע"צ בגימלאות ?

 

 

הוא נסע איתי באוטובוס איזה יום בדרך מת"א (כן, אפילו לראלי אין חנייה בת"א).

זה היה יום שהיה צפוי בו גשם.

הוא לא מחוסר דיור ככל הנראה. לכל מי שדאג.

 

 

דניאל.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
אולי איזה אוטובוס דרס את אמא שלו והוא נשאר ממורמר ועצבני כל חייו?
משיחה קצרה איתו - הוא לא ממורמר, לא עצבני, ומאושר יותר מרובנו.

כשאני עובר שם אני מצפצף, והוא תמיד עושה סלטה באויר ומנופף לשלום.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לא זוכר את שמו..

 

אפשר לראות אותו הרבה פעמים גם רץ ומשתולל תוך כדי ניפוף בדגלי ישראל מעט לפני תחנת האוניברסיטה, במעלה ההר מימין.

וכמו שבן רשם, ניתן גם לראות אותו עושה סלטות ופליק פלאקים מעט אחרי המחלף על המדשאה הקטנה.

בנוסף, הוא נוהג להסתובב ו"לעשות שמח" גם בתחנות הרכבת בת"א למינהם.

עובדי הרכבת מכירים אותו היטב, משועשעים מהשטויות שלו והוא נוסע חופשי הלוך וחזור כל היום בין 4 התחנות בת"א :shock:

אמיר.

פורסם
אני מצפצף, והוא תמיד עושה סלטה באויר ומנופף לשלום.

 

יופי , עכשיו כולם יצפרו עד שימאס לו לעשות סלטות ויתחיל לזרוק חרא על נהגים.

 

 

 

 

....

GOT סחוג?


×
×
  • תוכן חדש...