Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
והוא נוסע חופשי הלוך וחזור כל היום בין 4 התחנות בת"א :shock:

לא כזה להיט. מילא נסיעות בין כל הארץ וכאלה.. היה יכול להיות יותר שווה ולהיות כמוהו, אבל בין התחנות בתל אביב בלבד זה מעפן. 5 שקל נסיעה גם ככה.

I Ride Because I Really Like Dessert

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אנשים לא מבינים אותי בכלל, אני בדשא כי אני מובטל.

אני מנופף בדגלים כי אני אוהב את המדינה.

אני עושה שלום לחברי הפורום, כי ככה בא לי.

 

ואם תמשיכו להתלונן אני אזרוק לכם חיתולים על הרכב.

haters will hate

פורסם
לא כזה להיט. מילא נסיעות בין כל הארץ וכאלה.. היה יכול להיות יותר שווה ולהיות כמוהו, אבל בין התחנות בתל אביב בלבד זה מעפן. 5 שקל נסיעה גם ככה.
כנראה לא הבנת מה רציתי לומר...

 

הכוונה היא לא להגיד "איזה כיף לו הוא לא משלם ברכבות ונוסע חינם בתל-אביב" אלא הכוונה ל"כמה משועמם צריך להיות כדי לעלות על רכבת ,לרדת ממנה אחרי 50 שניות, ולעלות על אחת אחרת לעוד 40 שניות וחוזר חלילה או בכלל להסתובב בקו הזה"...

 

יש מבין?

פורסם
כנראה לא הבנת מה רציתי לומר...

 

הכוונה היא לא להגיד "איזה כיף לו הוא לא משלם ברכבות ונוסע חינם בתל-אביב" אלא הכוונה ל"כמה משועמם צריך להיות כדי לעלות על רכבת ,לרדת ממנה אחרי 50 שניות, ולעלות על אחת אחרת לעוד 40 שניות וחוזר חלילה או בכלל להסתובב בקו הזה"...

 

יש מבין?

:lol:

 

מסכים איתך

I Ride Because I Really Like Dessert

פורסם

הוא בסך הכל בחור חביב עם פיגור קל וזה הכייף שלו בחיים .

 

הוא מתהלך עם בובת אריה וצעיפים של חצי מהקבוצות בארץ ביחד עם דגל ישראל ענק...

 

זה מה שגורם לו אושר . שיהנה .

 

נותנים לו לנסוע חופשי כי הוא בסך הכל "לא בסדר בראש" וממש לא מזיק אלא ההפך בדיוק .

 

אז בחייאת , עזבו שאלות או לנסות להבין למה ואיך ואם שווה לו לנסוע חופשי . הוא מוגבל בראש . אז לקחת לו כסף על נסיעה קטנה ששוויה 5 ש"ח ? יאללה , סגרו עניין ומספיק ם הת'רד הזה .

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

זה מה שגורם לו אושר . שיהנה .

בוא'נה, המנייאק המטורלל אוכל לי חמש דקות מהחיים כל פעם שהוא ואני באיילון ביחד בגלל העיכוב שההצגה שלו גורמת לתנועה. אני בעד חיסול ממוקד.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

יאשה, גם אתה מקבל נסיעות ברכבת חינם? :roll:

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

בתור אחד שיודע על מי אתם מדברים (הייתי קב"ט אבטחה בתחבורה ציבורית, ומקושר ברכבת), קוראים לכבודו אהרון, הבחור הומלס חביב ולא מזיק, אכן נוהג להסתובב הרבה באיזור הרכבות (המון באיזור רכבת מרכז-מסוף 2000), סה"כ בחור חביב עם שריטה קלה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

מי שבזמן הבלוגים בנענע היה נמצא, ומכיר את "אפי הנמר" ... הריי שמדובר באהרון (והוא לא הומלס)

 

הוא מאוד נחמד, אוהד קבוצת כדורגל בנשמה... ומאוד מאוד חמוד ומחייך תמיד!

פורסם
בתור אחד שיודע על מי אתם מדברים (הייתי קב"ט אבטחה בתחבורה ציבורית, ומקושר ברכבת), קוראים לכבודו אהרון, הבחור הומלס חביב ולא מזיק, אכן נוהג להסתובב הרבה באיזור הרכבות (המון באיזור רכבת מרכז-מסוף 2000), סה"כ בחור חביב עם שריטה קלה.

אז לדעתי צריך לעבור לידו, לצפור ולצעוק אהרון אהרון (כמו בדידי הררי, אולי זה משם?!) אולי הוא יהיה מבסוט..

פורסם

אפי הנמר הוא סה"כ אוהב של בני הרצליה (לפחות פעם הוא היה כשהייתי יותר צעיר) היה לו שריטה די גדולה ולפני כמה זמן ראיתי אותו נוסע באופניים עם 3 גלגלים עם מלא פרסומות עליהם ובגדים של קבוצת כדורגל אחרת לא זוכר כ"כ איזה כי זה הספורט שבערך הכי פחות מעניין אותי, אחרי כדורסל.

 

אבי.

פורסם

אפי כלכך שרוף על בני הרצליה כבר שנים...

 

שהייתי משחק בנוער לפני מליון שנה הוא היה בא לכל משחק ואפילו לפני זה לקטסל.

 

הבחור מחובר למגפון קבוע.

 

אין זה כפר בלי שוטה הכפר!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...