Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7440 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

יצא לי לראות ברשתות קנה ובנה מתזי קיטור\מים בלחץ\גרניק או איך שלא קוראים לזה. רציתי לדעת האם למישהו מחברי הפורום יש מכשיר כזה ויכול להמליץ עליו.

 

תודה.

קו---------------------------------------

פורסם

כי אני בדיוק ממנגלת במרפסת - אני יודעת רק לשים אוכל בכלים - ניקיון זה לא בשבילי

יש אנשים שמוציאים ממך את המיטב, אנשים נפלאים ונדירים. אני קוראת לו אהובי - אסף.

פורסם

אם נתיחס לשאלה המקורית:

 

לי יש בבית קיטורית מתוצרת KARCHER גרמניה (לא זוכר עכשיו איזה דגם ואין לי כוח עכשיו לרדת למחסן ולבדוק), והביקורת שלי היא אמביוולנטית.

מצד אחד מדובר באחלה של מכשיר, יש לו עוצמה לא נורמלית (עד כמה שקיטורית לשימושים ביתיים יכולה להיות עוצמתית) ומגוון רחב של פיות לשימושים וישומים שונים.

מצד שני, מדובר במכשיר בעלות לא זולה (מתקרב לאלפיים ש"ח) ובשימוש הראשון שעשינו איתו בבית גילינו שבעצם אין כל כך מה לעשות איתו...

אז נכון,

הוא יכול לנקות פיח ושומנים במנוע של הרכב

הוא יכול לנקות חלונות

אפשר להבריק איתו את המקלחת

א-ב-ל! (ווי... אני מרגיש כמו חלי גונזלס :mm_blush: )

כמה אתה כבר מנקה פיח ושומנים במנוע?

למה להוציא מהמחסן מכשיר מסורבל, לחכות עד שיהיה לחץ מתאים ולהתעסק עם חלקים שונים כשאפשר לקחת שפריצר ומטלית ולנקות את החלונות?

למה להתעסק עם כזה מכשיר כשאפשר לקחת חומר ניקוי פשוט וזול ולעבור קצת על המקלחת?

האם באמת שווה לך לשים על חפץ כל כך לא שימושי כמעט שתי אלפיות?

אם זה היה תלוי בי, הייתי מחזיר את הקיטורית לחנות ביום בו קנינו אותה, אבל אבא שלי החליט שהדבר הזה נשאר אצלנו, ומאז כל פעם שאני רוצה לנקות קצת את הג'אנטים, אני הולך למחסן, מוריד מהקופסה שלו את האבק, משתמש ומחזיר לאכסון לטווח ארוך.

AUTOBIANCHI A112 JUNIOR '84 | FIAT BRAVO SENSATION '11 | RENAULT CLIO ESTATE '14

 

לא תמצא רוטס HR במחיר זול יותר.

פורסם

שים לב שיש גם מכונות כאלה עוצמתיות עם חיבור תלת פאזה, כזה דבר יכול לקרוע לך את העור והוא מתאים רק לכלים כבדים, במכוניות רגילות עלולים להיכנס מים לתא הנוסעים מהלחץ של המים.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

שכחתי רק לציין שישנם מכשירים קטנים שנותנים יופי של לחץ לניקוי של הרצפה למשל וגם של מכוניות אבל בלחץ חלש יותר והם כבר מתחברים לחשמל רגיל.

 

אני ממליץ לך לחפש כאלה מכשירים בחנויות שמוכרות ציוד גינון, יכול להיות ששם זה יהיה זול יותר.

המכשירים הקטנים שיתאימו לרכב הפרטי הם בגודל של מדפסת ביתית פחות או יותר, יש כאלה עם אפשרות של מילוי סבון ויש כאלה שזה מים בלבד.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

טוב שלא הגזמתם...:wink: אפשר לחשוב אני הולך לשטוף מטוסים...:-)

 

 

אני לא מחפש משהו תעשייתי... אלא משהו קטן עם לחץ סביר לעבודות קטנות...

 

התקציב הוא משהו בסביבות ה500 ש"ח...

 

 

בקשר לאמבטיה... היא מפיבר... ומשום מה היא לא מסדתרת עם חומרים כימיים. סליחה אמא.

תודה

קו---------------------------------------

פורסם
טוב שלא הגזמתם...:wink: אפשר לחשוב אני הולך לשטוף מטוסים...:-)

 

 

אני לא מחפש משהו תעשייתי... אלא משהו קטן עם לחץ סביר לעבודות קטנות...

 

 

התקציב הוא משהו בסביבות ה500 ש"ח...

 

 

בקשר לאמבטיה... היא מפיבר... ומשום מה היא לא מסדתרת עם חומרים כימיים. סליחה אמא.

 

 

 

תודה

ב-500 שקל אתה שוכר מכשיר כזה לכמה ימים.

 

 

המחירים, כמו שציינו לפני מדברים על מספר אלפים שווים.

 

הקיטורית שלנו יש בבית עלתה בזמנו 4.5 אלף זוזים.

מיותר לחלוטין אם אתה שואל אותי, אבל האפקט של הקיטור מאוד מרשים

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...