Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסבר לתוצאות בדיקה קומפרסיה


שושו
שימו לב! השרשור הזה בן 6125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מישהו יכול לתת לי הסבר לתוצאות של בדיקת הקומפרסיה הנ"ל :

 

COMPRESSION COMPARISON:

ATTENTION: ALLOCATION NOT POSSIBLE

MAX = 34

MIN = 34

DIFF = 0

ATTENTION: NO CYLINDER ALLOCATION

ENGINE REVOLUTIONS: 355 RPM

BATTERY CONDITION

PEAK 440 AMP

START 90.25

END 90.5

LOAD DORATION 5.436 SEC

 

תודה מראש שושו .

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

התוצאות שאתה מביא כאן הן תוצאות של בדיקה חשמלית שמראות שהמנוע תקין לחלוטין.

 

ATTENTION: ALLOCATION NOT POSSIBLE

MAX = 34

MIN = 34

DIFF = 0

כל הצילינדרים מעמיסים באופן זהה, ומכאן שהדחיסה אחידה בכולם. בדרך כלל אבדן דחיסה אינו אחיד ואז מופיעים ההפרשים.

 

ATTENTION: NO CYLINDER ALLOCATION אין זיהוי של צילינדר מס' 1

ENGINE REVOLUTIONS: 355 RPM מהירות הסיבוב של המנוע בזמן הבדיקה

 

BATTERY CONDITION

PEAK 440 AMP כושר התנעה נורמלי למצבר מצוי בקיבול 55-60 אמפר שעה במצב תקין

START 90.25 תצרוכת זרם של המתנע, נורמלית למנוע בנזין 4 צילינרים 1.6 עד 2.5 ליטר

END 90.5 תצרוכת זרם כנ"ל

LOAD DORATION 5.436 SEC זמן הפעלת העומס בבדיקה

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שלום רב

יש צורך לדעת מה סוג הרכב עלמנת שיהיה ניתן לדעת אים הלחץ תקין לסוג הרכב

לדוגמא אים ראש המנוע מושחז ("נמוך") הלחץ יעלה

בברכה זיסו יוסי

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זיסו,

הלחץ יעלה אך השיוויון בנתונים ישמר ויעיד על מנוע תקין.

החשיבות בנתונים אלו הם ההפרש ולא הכמות.

כמות התוצאה תושפע גם מעובי חוטי החשמל(של המצבר והמתנע).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • שנה מאוחר יותר...

שלום רב לכם,

יש לי מיצובישי סופר לנסר 93, 1600

יש לי בעיה עם הגיר.. קורה לי שהוא לא עובר משני לשלישי ומשלישי לרביעי...

עשיתי לרכב דיאגנוזה ממוחשבת והקודים של התקלות שהופיעו לי הם:

48- DCCSV SHORT

34- W.O.I. SWITCH SHORT

54- 4TH NOT SYNCROMESH

52- 2TH NOT SYNCROMESH

 

אמרו לי שאני צריך לבצע שיפוץ גיר בעלות 3800 שקל

יש לי תחושה חזקה שזה לא נכון ואין צורך לבצע שיפוץ גיר כי זה לא קורה תמיד, אלה כל תחילת נסיעה ומדי פעם באמצע נסיעה.

 

אשמח מאוד אם תעזורו לי בכל דרך אפשרית, בין אם זה לייעץ ובין (וגם) אם תפנו אותי לאתר כולשהו ששם אני אוכל למצוא את כל המידע הנדרש.

 

תודה מראש

פבל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6125 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...