Jump to content

pakoro

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי pakoro

  1. שלום רב לכם, יש לי מיצובישי סופר לנסר 93, 1600 יש לי בעיה עם הגיר.. קורה לי שהוא לא עובר משני לשלישי ומשלישי לרביעי... עשיתי לרכב דיאגנוזה ממוחשבת והקודים של התקלות שהופיעו לי הם: 48- DCCSV SHORT 34- W.O.I. SWITCH SHORT 54- 4TH NOT SYNCROMESH 52- 2TH NOT SYNCROMESH אמרו לי שאני צריך לבצע שיפוץ גיר בעלות 3800 שקל יש לי תחושה חזקה שזה לא נכון ואין צורך לבצע שיפוץ גיר כי זה לא קורה תמיד, אלה כל תחילת נסיעה ומדי פעם באמצע נסיעה. אשמח מאוד אם תעזורו לי בכל דרך אפשרית, בין אם זה לייעץ ובין (וגם) אם תפנו אותי לאתר כולשהו ששם אני אוכל למצוא את כל המידע הנדרש. תודה מראש פבל
  2. אז ככה אחי, הייתה לי הדיוק את אותה הבעיה שאתה מתאר... והבעיה היתה שהמסנן שמן גיר נסתם. החלפת מסנן שמן גיר+ שמן גיר חדש+ עבודה.. עלות 350-400 שקל... לאחר תיקון זה הרכב נסה לי חלק.
×
×
  • תוכן חדש...