שלום רב לכם,
יש לי מיצובישי סופר לנסר 93, 1600
יש לי בעיה עם הגיר.. קורה לי שהוא לא עובר משני לשלישי ומשלישי לרביעי...
עשיתי לרכב דיאגנוזה ממוחשבת והקודים של התקלות שהופיעו לי הם:
48- DCCSV SHORT
34- W.O.I. SWITCH SHORT
54- 4TH NOT SYNCROMESH
52- 2TH NOT SYNCROMESH
אמרו לי שאני צריך לבצע שיפוץ גיר בעלות 3800 שקל
יש לי תחושה חזקה שזה לא נכון ואין צורך לבצע שיפוץ גיר כי זה לא קורה תמיד, אלה כל תחילת נסיעה ומדי פעם באמצע נסיעה.
אשמח מאוד אם תעזורו לי בכל דרך אפשרית, בין אם זה לייעץ ובין (וגם) אם תפנו אותי לאתר כולשהו ששם אני אוכל למצוא את כל המידע הנדרש.
תודה מראש
פבל