טכני, אחזקה וטיפולים
כאן אפשר לשאול שאלות טכניות על נורות אזהרה, טיפולים שוטפים ותיקונים, צמיגים וכל דבר אחר שאפשר לשבור ו/או מלכלך כשנוגעים בו, וגם לבקש המלצות לבעלי מקצוע או מוסכים.
הנחיות וכללים מחייבים לכתיבה בפורום הטכני
חברים יקרים, להלן כללי הפורום הטכני, הנגזרים מכללי הפורום הכלליים ומוסיפים עליהם. במידה וכללי הפורום הכלליים אינם זכורים לכן זה הזמן לרעננם. הנחיות הכתיבה בפורום הטכני כתובות בלשון זכר או בלשון רבים, אך הם מתייחסים לגולשים ולגולשות כאחד (וכאחת). הרשימה ערוכה לפי סדר שרירותי.
הגישה לתגובות בפורום מוגבלת. כולם יכולים לפתוח שרשורים חדשים ולהגיב בשרשורים שהם עצמם יפתחו, אך כדי לשמור על רמה גבוהה ומקצועית ככל האפשר של התגובות לשרשורים קיימים - לא כולם יכולים להגיב בשרשורים קיימים.
אם יש לכם משהו שאתם ממש רוצים להגיד וממש חושבים שיעזור, אתם מוזמנים לשלוח את ההודעה לי או לאחד המנהלים האחרים עם קישור לשרשור המדובר והסבר מדוע אתם חושבים שההודעה הזו תורמת לשרשור.
1. אם אתם לא יודעים, אל תכתבו.
2. אם אתם חושבים, תכתבו שאתם חושבים.
3. אי לכך - מנהלי הפורום הטכני הם הסמכות העליונה, הסופית והיחידה לגבי נכונותה של כל הודעה/דעה/אמירה/עצה.
4. בגלל הרגישות הרבה בפורום הטכני, מנהלי הפורום הטכני שומרים לעצמם את הזכות למחוק כל הודעה, להרחיק כל משתמש באופן זמני/לצמיתות, בין אם אותו משתמש הפר את חוקי האתר הכללים ובין אם לא. אם זה קרה לכם, זה כי זה הגיע לכם. אל תבואו להתלונן על זה.
5. חובת שימוש במנוע חיפוש טרם פתיחת שרשור חדש: אין לפרסם נושא חדש מבלי שמיציתם מידע הקיים בשרשורים ישנים ע"י חיפוש בפורום כאן.
6. נושאים אסורים לפרסום ב"טכני": אין לפרסם נושאים שאינם טכניים מתחום הרכב. בכלל זה חוו"ד על בעלי מקצוע ועסקים. לשם כך קיים פורום מיוחד.
6א. נושאים ותגובות אסורים (לשון הרע): אין לפרסם נושאים שכוללים השמצות של עסקים. להרחבה, קראו כאן.
7. כותרת: הכותרת הינה מהותית וכותרת שאינה עונה להגדרה מדויקת תביא למחיקת או נעילת הנושא: הכותרת חייבת להכיל את הפרטים הבאים: סוג הרכב, דגם, שנתון ומהות העניין/בעיה.
8. סימנים אסורים לשימוש: אין להשמש בסימנים לא תקניים כגון '|', אין להשתמש בסימנים מרובים כגון ..., ??? או סימנים לא ברורים אחרים. תו אחד מכל סוג יהיה ברור בהחלט.
9. לעניין שאלות כלליות ועניינים "דחופים" ו"עזרות למינהן": שאלה כללית שלא קשורה לרכב מסויים יש לציין בפשטות "כללי" או "שאלה כללית" בתחילה הכותרת ואת מהות העניין. אין לרשום בכלל ובכותרת בפרט, מלים וביטויים מיותרים כגון "דחוף" "עזרה דחופה בבקשה" וכו', זה ברור. בשביל זה אנחנו כאן.
10. מידע חיוני ונוסף שנכון לציין בשרשור: בהתאם לעניין יש לציין פרטים מדוייקים לשאלה הנשאלת. בשאלות הקשורות לבעיות מכניות ו/או תקלות מנוע, כדאי לציין (בגוף ההודעה) את סוג תיבת ההילוכים, קוד מנוע (מופיע ברישיון הרכב) וכן איזור בארץ במידה והנכם מבקשים הפניה לבעל מקצוע/עסק מסוים.
11. ציטוט הודעות: אם אתה מגיב להודעה שמעליך אין לצטט אותה, ממילא היא עוקבת.
12. כבוד הדדי והתייחסות עניינית לנושא: יש להתייחס בכבוד לחברי הפורום וכן יש להתייחס עניינית לנושא הטכני בלבד. "ציונים" וביקורות לגופו של משתמש ימחקו מיידית ויגררו התראה.
13. מאפייני צ'אט אסורים: "אחי" - איסור מוחלט להשתמש במילה זו בפורום. אם הוא אחיך, דבר איתו בבית. הפורום הינו פורום טכני מכובד ולא צ'אט. מאפייני צ'אט כמו "חחח" וכו, אסורים בתכלית האיסור.
14. עברית ראויה. יש לרשום בעברית ראויה, לרבות סימני פיסוק, סימן שאלה כאשר שואלים שאלה, ונקודה בסוף משפט. בנוסף, קיצורי דרך כמו למשל "תאוטו" (= את האוטו), אסורים.
15. התנהלות מול מנהלים: יש להשמע להוראות המנהלים, גם אם אתם חושבים אחרת. השגות נא לשלוח בה"פ, אל המנהל, בצורה מכובדת. דברו אלינו כמו שאתם רוצים שאנחנו נדבר אליכם.
16. שרשורים כפולים של אותו המשתמש: במידה ופתחתם שרשור בעניין מסוים ואתם רוצים לעדכן - המשיכו בשרשור המקורי. אין לפתוח שרשור נוסף באותו עניין.
17. התניה מהותית להקפצות שרשורים: אין להקפיץ שרשורים בטרם חלפו 24 שעות מרגע פתיחתם, ואין להקפיץ שרשורים ישנים באם המידע החדש אינו מועיל או רלוונטית לנושא השרשור המקורי.
- כל התגובות/עצות/הודעות בפורום הטכני הינם בגדר המלצה ו/או חוות דעת בלבד.
-
השימוש במידע הינו באחריותו הבלעדית של המשתמש.
-
הנהלת קארספורום איננה אחראית לטיב המידע ו/או מהימנותו.
-
הנהלת קארספורום לא תהיה אחראית בשום צורה לכל נזק ישיר ו/או עקיף, סיבתי ו/או תוצאתי שיגרם כתוצאה משימוש במידע שבפורום.
באיחולי גלישה מהנה ומשכילה - צוות מנהלי קארספורום.
173,829 נושאים בפורום הזה
-
הסימפטום - בבלימה, נשמעים רעשים מהקליפר השמאלי קדמי (הימני רחוק מכדי לשמוע, אבל אני מניח שגם שם זה זהה), ממש שומעים "נקישה" של הצמדת הרפידות בכל לחיצה על דוושת הבלימה. למישהו יש מושג מה זה ואם זה בסדר ? עוצמת הבלימה, בכל מקרה, טובה.
הודעה אחרונה מאת tzahico, -
- 1 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
היי ברכבי הגה מעור, בחודש האחרון הזנחתי את הטיפול בו. המצב כרגע הוא כזה שבחלק די קטן מההגה במיקום שבו היד מחיזקה את ההגה נוצר כתם לבן, או יותר דומה ליובש\שיפשוף של העור. ניסיתי להשאיר על ההגה מטלית ספוקה בחומר של ארמרול לעור לכמה שעות אך הוא חידש באופן מעולה את האיזור הלא פגוע ולא תרם לאיזור הפגוע. אשמח לקבל כל רעיון כל שהו בנושא. תודה שי
הודעה אחרונה מאת FerretRacing, -
ווקס לרכב
מאת בועז וולקן-
- אחראי פורום
- 3 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שלום לכולם אני צריך המלצה על מכון שטיפה שיודע לעשות ווקס לאוטו כמו שצריך אל תידאגו זה לא בשבילי אני עושה לבד תודה
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
המשך הסיפור של הרנו קליאו
מאת Guest Anonymous- 0 תגובות
- 1.2 אלף צפיות
שאלה למכירים את הקליאו מי יודע האם לקליאו יש מהירויות למאוור של הרדיאטור כמו בפיגו' למשל ? תודה בועז
-
איציק S.O.S
מאת Aדי-
- אחראי פורום
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
זוכר שלפני כמה מפגשים אמרתי לך שהקליאו שלי עושה רעש מוזר של שריקה מעל 5700סל"ד... הייתי במוסך ("רון" בכ"ס-סוכנות ראשית) ואחרי נסיעה עם המוסכניק הוא אמר לי "...זה אמור להיות כך..." טוב שמח וטוב לב המשכתי לסוע עם הרעש המדובר... היום במקרה נסעתי עם קרוב מוסכניק חובב, והשמעתי לו את הרעש, הוא אמר לי שכנראה זו חדירה של אויר בלחץ גבוה לתוך האוטו וזה מה שעושה את השריקה, עכשיו נזכרתי שהרעש המדובר היה גם על הדיינו של שלומי (אשקלון) ולכן לא יכול להיות שזה חדירה של אויר בלחץ לתוך האוטו, התקשרתי לקרוב והוא אמר לי שיכול להיות שהרעש בא מצינורות הווקום(?!) שיש חור או משהו דומה בהם... מה דעתך? אין לי זמן ללכת למוסך המרכזי בת"א, זה בטח ישרוף יום לי שלם, אבל כנראה אין ברירה…
הודעה אחרונה מאת Aדי, -
-
מצאתי!! מצאתי!!
מאת Boxer- 2 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
אני מרגיש כמו ארכימדס. מצאתי תוסף "Air intake system cleaner" של BG. מה שיפה בזה - זה שהתוסף כל כך נפוץ והולך טוב, שאפילו בעל החנות לא ידע שיש לו את זה (שאלתי!), וחבר חד עין הצליח לאתר את החומר הבלתי מוכר בין מדפיו. קודם אני צריך לקנות (כ- 40 ש"ח), אח"כ לבדוק איך משתמשים... ואח"כ לדווח לפורום על תוצאות. ואח"כ (עוד כ- 1500 ק"מ) אני צריך לבצע 44K מרוכז (70 ש"ח פחית באותו מקום). "איציק! (משיכה באף) דבר איתך אחורי זה!"
הודעה אחרונה מאת David, -
-
- אחראי פורום
- 6 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
חבר'ה מה השמן הכי איכותי שכדאי לשים ברכב? אני כרגע משתמש בesso חצי סינטטי 10W40 וחשבתי לעבור ל5W40. בתודה מראש
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
ישראל" בראש העין) __________________________________________________ שלום לכולם !! שמעו איזה סיפור היה לי עכשיו ! כשקניתי את האוטו גיליתי שיש נזילה ממיכל הדלק ,בגלל חורים שקדחו הבעלים הקודמים בחלק התחתון של במושב האחורי (ניסו להדק את הריפודים @#$^#$^*!!!) בכל מקרה פניתי למוסך מורשה פיג'ו סיטרואן בשםמוסך חוצה ישראל בראש העין הם בקשתי מהם לבדוק מה הוא המחיר של מיכל חדש ונאמר לי שהמחיר הוא לא פחות מ2700 ש"ח !! שאלתי לגבי מיכל מפירוק והם אמרו שהמחיר הוא בערך 1000-1500~ ש"ח כמובן שאני בתור חייל תפרן כמעט קבלתי התקף לב ושאלתי כמה יעלה לתקן את המיכל הקיים . הם תיקנו את המיכל ואטמו את החור , בתמורה לזה שילמתי 400ש"ח מכובדים בטענה שרק העבודה היא משהו כמו 350…
הודעה אחרונה מאת David, -
-
-
- אחראי פורום
- 19 תגובות
- 5.4 אלף צפיות
בגולף שלי יש בעייה של רעשים מכיוון מערכת השסתומים בהתנעה קרה. מכונאי יעץ לי להכניס חומר פלשינג לתוך השמן מנוע, לתת למנוע לעבוד על סרק בסביבות 10 דקות ואז להחליף שמן ופילטר וזה ישפר את המצב. לשמוע לעצתו? ואם כן, באיזה חומר להשתמש? ה-44K גם יכול לעזור בניקוי פיח מהשסתומים, נכון? כאן זה המקום לציין שאין לי שום שמץ של מושג כמה קילומטראז' המנוע הנוכחי עבר (הובא מגולף אחרת שקיבלה את ה-G60 טורבו שהיה באוטו). השבוע אני מעוניין גם לעשות טיפול למנוע. מה אתם אומרים על שמן סינטטי? יש סיכון בלנסות אותו פרט לזה שיכול להיות שהוא יתנדף מהר? תודה, צחי
הודעה אחרונה מאת שי, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
נורית המצבר שלי התחילה לאחרונה להבהב (לפעמים כן, לפעמים לא, וכו'). הבנתי את הפרנציפ, אבל הנחתי שיש לי עוד יום יומיים לעניין והחניתי את המכונית אתמול בבוקר בבסיס - עם אזעקה דלוקה. הבוקר כבר הייתי צריך להניע בדחיפה. אני מעריך שמדובר במגעים - אחרת הנורה לא הייתה מהבהבת אלא דולקת כל הזמן, והשאלה שלי (איציק הו גרייט וואן) היא איפה צריך לבדוק את המגעים, מה לחפש ואיך לטפל בזה, כי אין לי כוח להגיע סתם למוסך ושהם ישדדו אותי על דקה עבודה, שגם ככה הגיע הזמן שאני אדע לעשות בעצמי. בטאמן (-; מזניח פושע...
הודעה אחרונה מאת kompy, -
-
-
- אחראי פורום
- 9 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
בזמן האחרון יש בעיה באוטו הסטרטר תקין אבל מידי פעם הסיוויץ' כאילו לא מפעיל אותו , הסוויץ' נפתחת ונדלק וכל זה אבל אין סטרטר. זה קורה פעם בהמון זמן אבל זה מעצבן! מה הבעיה ? איך אפשר לסדר את זה
הודעה אחרונה מאת שמר, -
-
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
כל כמה זמן נהוג או מקובל להחליף סט חוטי הצתה ?
הודעה אחרונה מאת ishpuz, -
-
ניקוי מזרקים
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
איך מנקים את המזרקים?
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
- 4 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
כפי שהבחנתי אצל קורטני (פורד קורטינה סופר דלוקס שנת 1964) אין טרמוסטט כמובן, יש מעיין מתג כזה מתחת להגה שהוא פותח את המאוורר ידני, לא בדקתי אם הוא גם עובד אוטומטי אבל אפשר להדליק אותו גם ידני אבל זו לא הבעיה . . . . לפי מה שאני יודע הטרמוסטט עוזר גם להתנעות בבקרים קרים, יש אפשרות להוסיף טרמוסטט לרכב שאין לו טרמוסטט ???? בלי טרמוסטט וצ´וק יכול להיות בעיות רציניות בהתנעות קרות . . . .
הודעה אחרונה מאת ariel:-), -
-
- אחראי פורום
- 5 תגובות
- 2.1 אלף צפיות
תודה ענקית לאיציק שאתמול עזר לי (מה זה עזר, עשה לבד כמעט) להחליף בולמי זעזועים וקפיצים קדמיים לוולבו 340. וגם לאביעד, אריאל ואייל שבאו לתמוך מורלית ולשים יד ורגל איפה שצריך.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
רכב לא מתניע
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.8 אלף צפיות
יש לי סטרטר.....ויש לי אורות (כלומר מצבר כנראה לא ריק לגמרי) מה יכולה להיות הבעיה?!
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 10 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
יש לי VW BORA עם תיבה אוטומאטית. בתיבה יש (מלמטנ למעלה) 1 2 3 P R N D נגיד ואני נוסע על בערך 100-120 ואני צריך להאט, אם אני מוריד הילוכים, זה גורם איזה נזק לאיזה מערכת? אם לא, אז אפשר להוריד נגיד ישר לראשון או שלהתחיל מ 3 לעבור ל2 ואז ל 1? ועוד שאלה, נגיד ואני רוצה לחסוך בדלק, ואני שם ניוטרל בירידה, ואז כשנגמרת הירידה אני עדיין במהירות ואני משלב ל D, זה גורם נזק ?
הודעה אחרונה מאת רועי צוקרמן, -
-
- 12 תגובות
- 4.7 אלף צפיות
אצלי ברכב זוית הקאמבר הקידמית היא במקור 1.15- ואני רוצה לשנות ל 1.5- ואת האחוריים ל- 0.5 - במקום 0.1- וזה בשביל אחיזה יותר טובה ממה שיש לי עכשיו בסיבובים.... אגב זה נאמר מבחור שהוא טיפה מבין... ובמיוחד בדגם שלי... וכן אני יודע שזה מוריד מהיציבות בקו ישר... מה שאני רוצה לדעת זה מה ההשלכות ( חוץ מאכילת צמיגים מוגזמת..) והאם יש למישהו דעה שונה ( לא אם זה משתלם ,אלא אם זה נכון...)
הודעה אחרונה מאת Ranster, -
דרושה עזרה
מאת z-man- 2 תגובות
- 1.7 אלף צפיות
מישהו יודע על מישהו שמתעסק במנגנונים של חלונות חשמל משומשים. בחברה דורשים על מנגנון + מנוע לפג'רו 3.5K. נראה לי קצת מוגזם
הודעה אחרונה מאת z-man, -
מחשב מיזוג
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
ברשותי CLIO RSI 1994 1800CC יש לי בעיה עם מחשב המיזוג (נגד) והיא : המאוורר עובד ברמה המקסימלית שלו כל זמן שהסוויטש דלוק (כמובן שגם בזמן הנסיעה). בברור שערכתי ברנו החלק עולה 980 ש"ח לא כולל מע"מ בפירוקים למיניהם החלק לא קיים מסיבה שזו "מחלה של קליאו" לאחר בירורים איתרתי אדם שמשפץ את המחשבים האלה ואחרים בסכום של 450 ש"ח כולל ומורכב ושלושה חודשי אחריות. מה אתה מציע מהי האלטרנטיבה העדיפה האם אתה יכול לייעץ לי אופציה אחרת נ.ב מחשב ה RSI ומחשב הקליאו 1.4 ידני הינו אותו מחשב.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 1.6 אלף צפיות
הנורית אצלי דולקת יותר ויותר (און ואוף כזה). יש לי שמן, אז זו לא בעיה של חוסר שמן, והשמן גם מגיע כמו שצריך לטמפ' עבודה - אז מה זה יכול להיות? ספר הרכב לא מזכיר את הנורה הזו. בטאמן (-; על בעיית נורת המצבר בהזדמנות אחרת.
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מזגן שמאוורר ( HELP)
מאת Guest Anonymous- 2 תגובות
- 1.4 אלף צפיות
טוב: אני יספר את כל ה"זוועה" ואתם תחליטו מה אני רוצה לשאול: חמש בבוקר =עשן ממכסה המנוע+ עקב נוצר קצר ומתגים חשמליים לא פעלו בפנים הרכב האבחנה: שריפה של מדחס מזגן+קלאץ מדחס(?) לאחר שמצאתי מקום שיהיה מוכן לבדוק את הנושא בטויוטה סליקה ובכלל האיבחון היה: שיעלה לי 2600 ש"ח לשים מדחס כזה משופץ+עבודה+גז בעל המקום לא היה מוכן להתחייב לשנה אחריות כי טען ששאר המערכת אצלי משומשת מדיי ודורשת טיפול והדבר יעלה לי פי 3- ובמידה ואני לא יעשה את שאר הטיפול למערכת המיזוג הוא יתן לי אחריות רק לחודשיים שלוש. בקיצור הוא אכן החליף לי רק את המדחס וקלאץ מדחס במחיר שסוכם. והעיר שיש לי נזילת גז מרדיאטור המזגן -כי רואים כתם. כרגע התופעה היא שבתחילת נסיעה ב10 דקות ראשונות המיזוג…
הודעה אחרונה מאת שמר, -
- 5 תגובות
- 2 אלף צפיות
החלטתי ללכת מאחורי הגב של אבא. ולעשות ממה שיש לי (איביזה 1500) אוטו. רציתי לדעת מה אתם חושבים וכמה זה יתרום אם בכלל. (יתרום להתנהגות "ספורטיבית" יותר). דבר ראשון, אני מחליף בולמים ומסדר ציריות. אני חושב גם : 1.להחליף לג'נט "15 צמיג רחב יותר? 2.להחליף בולמים \ לתקן ? 3. מה אפשר לעשות בקשר למנוע? (בואו נגיד להחליף\לשפץ..)? עוד שינויים,תגבות, הערות והארות יתקבלו בהרבה ברכה.! דבר שני הבלם יד שלי מאוד מאוד חלש. מתחתי אותו, והוא עדיין חלש. מה אפשר לעשות בקשר לזה? והאם הבלם יד קשור לבלם הרגל באיזה שהיא צורה או שלשניהם מערכות שונות? כי אם זה קשור אז הבעיה תפתר כאשר אני אחליף בלמים.. אם אתם חושבים שאני חיי בסרט או משהו כזה, אנא העירו אות…
הודעה אחרונה מאת Nakamichi, -
-
- אחראי פורום
- 13 תגובות
- 2.5 אלף צפיות
לאחר מחקרון קטן בנושא הוחלט שגם אני רוצה לבצע אינפוזיה בגרוטאה (האהובה יש לציין) שלי. הייתי מעוניין שתפרט מספר דברים. א. למה הכוונה "צינור וואקום" (אליו אמורה להיתחבר האינפוזיה) ? האם אני מחברה במקביל להספקת הדלק? (דרך איפה?) ב. האם יש לך הצעות כיצד לווסת את האינפוזיה לטפטוף במשך 5-6 דקות? אני חשבתי על אטב כלשהו אשר יתפוס את הצינור במרכזו וע"י כך יקטין את קוטרו הפנימי (וע"י סטופר וצנצנת חישוב זמן הטיפטוף - כמובן לפני החיבור למנוע) ג. מה יש לבצע אחרי האינפוזיה? נסיעה בסלד גבוה? או שרק לסגור את כל העניין ו"סע לשלום"? בתודה, אריאל.
הודעה אחרונה מאת David, -
-
- 9 תגובות
- 2.9 אלף צפיות
טוב, אז ככה, הגולף שלי במהירויות גבוהות (120-130) ממש ממש אבל ממש לא יציבה. נכנסתי היום למוסך ואמרו לי שאני צריך להחליף בולמי זעזועים אחוריים (Koni צהובים). עכשיו נזכרתי שקראתי פעם איפה שהוא שלא צריך להחליף בולמי קוני אלא רק להקשיח אותם עם בורג כיוון. האם זה באמת נכון? ואם כן, איפה ידעו לכוון אותם במקצועיות?
הודעה אחרונה מאת tzahico, -
חלון חשמל קדמי לא עובד ,
מאת Guest Anonymous-
- אחראי פורום
- 1 תגובות
- 3.1 אלף צפיות
מה אפשר לעשות אם בכלל ? וכמה יעלה לי לתקן את הדבר ?
הודעה אחרונה מאת razmel, -
-
ניקוי פייח
מאת Gilad_172- 4 תגובות
- 2.2 אלף צפיות
לסבתא שלי יש BMW 320 שנת 96 עם 37K ק"מ. מאחר והרכב משמש בעיקר לנסיעות קצרות בהמהירות "סבתא" (שזה אומר 50 בשמאלי) אני מניח שהצטבר די הרבה פיח במנוע. האם כחלק מהטיפולים התקופתיים של הרכב במוסך מתבצע ניקוי פייח? אם לא האם כדאי לעשות? איך? הבעייה היא שהרכב לא מעלה טורים בהתחלה, אלא מאיץ לאט (יחסית). האם זה יכול להיות תוצאה של פיח או אולי משהו יותר רציני? בינתיים שמתי תוסף של LM שאני מקווה שיעזור קצת.
הודעה אחרונה מאת Gilad_172, -
-
- אחראי פורום
- 8 תגובות
- 2.4 אלף צפיות
שבוע שעבר שאלתי מאיציק מיכל של K44 (תקבל היום את הכסף ) והכנסתי אותו לתוך מיכל הדלק. מיד ביציאה מחניון האצטדיון הפך הצליל האופייני של האלפא לטרטור מכונת תפירה מהסוג המעצבן ביותר. למחרת גיליתי שהתפרק לי לחלוטין הדוד האחורי, וייחסתי את הרעש לעניין הזה, למרות שביני לבין עצמי היו לי ספקות רציניים. מה שנקרא Wishfull thinking. היום, שבוע אחרי, הלכתי לאגזוזאי רציני כזה, והחלפתי את כל מערכת הפליטה המצ'וקמקת שהייתה באלפא (פרי פלואו עאלק) למערכת מקורית, עם דוד מרכזי ואחורי תואמים לרכב. שאלתו השראשונה של האגזוזן למראה המערכת שהיתה לי: "מי הרכיב לך את זה, אינסטלטור ?" ואני בהחלט יכול להבין למה. עוד אחד מסימני החיפוף והפרטאץ' שהאוטו הזה ספג במשך השנים. צליל הפליטה …
הודעה אחרונה מאת נמרוד_פוקוס, -
-
- 1 תגובות
- 1.9 אלף צפיות
האם נסיעה בסל"ד גבוה גורמת נזק למנוע? שחיקה מוגברת? עוד משהו? חוץ משריפה מוגברת של דלק. האם יש הבדל למנוע אם הוא על סל"ד גבוה כי אני לוחץ על הגז או כי הורדתי הילוך בשביל לבלום?
הודעה אחרונה מאת יובל, -
-
- אחראי פורום
- 0 תגובות
- 3 אלף צפיות
באוטו דיפו מוכרים ערכה מיוחדת שמכילה חתיכת פלסטלינה עם נוזל מתאים לעבודה (כזכור, העבודה עם הפלסטלינה חייבת להתבצע על גבי משטח רטוב). באופן כללי, ההמלצה היא לעבוד עם מים מהולים במעט סבון (אפשר להיסתדר גם בלי הסבון) כך שסביר להניח שמדובר בבקבוק עם מים וקצת סבון... עלות הערכה: כ 140~ ש"ח. לאחרונה נצפתה בסניף "אוטו-דיפו" בצומת ירקונים (הסניף הוא סניף פנימי בתוך "ACE קנה ובנה"). איציק
הודעה אחרונה מאת איציק נ., -
-
מי מחובר 86 משתמשים רשומים, 16 אנונימיים, 614 אורחים (הצג רשימה מלאה)
- א מבית בנשיא
- פליקס
- Opel Astra GSI
- pasparto
- nisim91
- אורח לרגע
- BoazB11
- Renaultrap
- שי פ
- אדום אדום
- cohen motor 377
- פאר האורה
- שחר 1
- rottomer
- לירון .ה.
- ofralon
- DareDevil
- שי 66
- snoop90
- tomerR
- flytomars
- itzik123
- Michazzz
- tribel
- ra.nix
- הטויוטה
- יובל .מ.
- yossil07
- Sqwaden
- TomerLL
- ypz
- סולל הדרך
- Shay m3
- vladclar
- asix
- איציק נ.
- garicho
- Be roo
- ANUTKK
- נהג מירוצים ותיק
- zaf
- shais01
- GrassCube
- itsik170
- רועי84
- natco
- Albetx
- ezuf
- ArikB
- blackpolo
- ch28566
- ybro
- BRAVO_SX
- EliC25
- alonm123
- Michaelr
- יבגניפ
- taranta
- nepet
- beastmodeisr
- sagibd95
- sabres
- אליה
- igor8s
- LimP
- D1winner
- zvigolden
- LEGACY 1.8
- זה עולם מסובך
- topop
- dorsht
- Shay_u
- Erez Taganya
- bigfoot7375nadav
- Coro
- Alloytoy
- ישראל וייסמן
- WideFocus
- Lior_Django
- orankohn
- soulstaker7
- Shay Fishman
- SurfHigh
- Itzik-b
- yoav911gt2
- SlowRide