Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8658 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קודם כל התמקדנו בבעיה של אפשרות שידרוג

ולכן התגובה שלי הייתה בהתאם לזה

 

 

עכשיו אני יודע שיש חברות שעשו שברגע שאתה מוציא את הדק הוא משבית את עצמו באופן אוטומטי

 

יותר פרטים אני לא יודע

 

ורוב הגנבים יעדיפו לגנוב רדיו דיסק של פיוניר לדוגמא

מאשר דבר שנראה כחלק אינטגרלי מהאוטו

פורסם

אתה צודק,

במקרה של הרנו שלי, ברגע שהוצאתי את הדק היה צריך קוד כדי להפעיל אותו.

אמנם אלמנט בטיחותי , אבל עדיין נשארת בעיית האיכות.

 

חבר שלי קנה 307 XSI המגיעה עם דיסק קלריון וצינגר בלאופונט (מוזר קצת השילוב) , איכות המוצרים נוראית, הדק מקביל לדק הזול ביותר של קלריון ומי שרוצה מערכת טובה לא יכול להסתפק בכך.

Leon Cupra 2009

פורסם

חבר שלי קנה 307 XSI המגיעה עם דיסק קלריון וצינגר בלאופונט (מוזר קצת השילוב) , איכות המוצרים נוראית, הדק מקביל לדק הזול ביותר של קלריון ומי שרוצה מערכת טובה לא יכול להסתפק בכך.

 

 

אני מניח שהצ'יינג'ר היה טוב יותר אילו היה מוצר הנמכר בשוק, ולא כזה שמותקן בקונסולה וייחודי ל-307. הייתי מוותר בשמחה על התענוג של צ'יינג'ר נגיש בשביל איכות.

האם היצרנים רשומים איפהשהוא או שיש לפרק ולראות? מעניין אותי לדעת לגבי הקורולה שלי.

פורסם
איך חיברת את המערכת שלך ל6 עם מתאם RCA?

 

לא חיברתי, אני נוסע כרגע עם המקורי, בגלל זה אני מוכר את הציוד.

בעיקרון אפשר לחבר בשילוב מנחתים מ Line Level או אפילו עדיף איזהשהוא Line Driver עם כניסות High Power (ל Audio Control יש את ה HPX).

Leon Cupra 2009

פורסם

הבנתי

 

ואתה לא חושב שזה טעות למכור

 

הרי יכול להיות בשלב מסויים תוכל להרכיב את המערכת אם תקבל או תקנה רכב אחר

פורסם

כמו שכתבתי, אני מתחיל ביבוא של ציוד אודיו לרכב.

כמובן שבמידה ואני אתקין זה יהיה רק ציוד שאני מייבא, מה עוד, שבתור יבואן אני מחוייב לחלק מהחברות להעמיד בשנה הקרובה רכב הדגמה.

Leon Cupra 2009

פורסם
אני מוכן לנדב את רכב ההדגמה!!! :p

 

גם אני !!!!

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

אין בעייה, אני אשמח לקחת כל רכב, רק שימו לב, הוא צריך להיות זמין לכל מתקין שרוצה להדגים ציוד ללקוח פוטנציאלי 8) אם אתם מוכנים , אני מוכן.

Leon Cupra 2009

×
×
  • תוכן חדש...