Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב

רציתי את חוות דעת החברים על המגבר הנ"ל

http://www.b52audio.com/en/productos/amplifiers/zul/zl4140.html

איך המגברים של חברת B52 בכלל

האם יש למישהוא נסיון איתם?

תודה רבה

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

כן לי יש נסיון עם המגבר, מגבר חזק (4*125RMS) מגביר לי בקלות זוג אחוריים (קנווד 280) וסאב והגיין לא עד הסוף, אני אישית מבסוט ממליץ.

פורסם
כן לי יש נסיון עם המגבר, מגבר חזק (4*125RMS) מגביר לי בקלות זוג אחוריים (קנווד 280) וסאב והגיין לא עד הסוף, אני אישית מבסוט ממליץ.

 

זה שהגיין לא עד הסוף לא אומר כלום, זה לא ווליום.

 

וכל הכבוד לך שהוא מגביר 280 של קנווד, לא צריך מגבר מטורף בשביל להגביר אותם.

 

ו"סאב".... איזה סאב ? תפרט במקום לכתוב דברים שאין לך מושג מה הם אומרים.

פורסם

אני צריך שיגביר שתי זוגות קומפוננט 90RMS כל אחד

מאוד חשוב לי האיכות צליל

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

לי היה (עדיין יש והוא תקין לחלוטין וחדש לגמרי) את הzl8020 שלהם שהוא באמת 125 כפול שתיים

סה"כ מגבר מאוד חזק - הרים לי שתי שמיניות של אינוקס בצורה נקיה מאוד ויפה מאוד.

לגבי האיכות צליל שלו אני לא כל כך יכול לאמר משום שהגברתי איתו רק סאבים - אבל הוא נראה לי מספק.

 

החלפתי למגבר ג'יי בי אל מקלאס A שהוא 37 RMS כפול 4 ערוצים ב 4 אוהם - ואתה יודע מה - לא רואה את הB52 ממטר (טוב לא חוכמה, מגבר קלאס A) גם מבחינת עומק הצליל שיוצא רק מהסאבים וגם מבחינת העוצמה - מה למדתי מי זה - שהנתון של הRMS של המגבר לעומת הRMS של הרמקול - לא בהכרך אומר שהמגבר ירים או לא ירים את הרמקולים, זה גם תלוי בתחום התדרים שהמגבר יודע להרים, איך הוא מרים, מה הנצילות שלו, יחס אות לרעש וכו'...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

האמת שרציתי להחליף את ה JBL 50.4 למגבר הזה

אני מבין ממה שרשמת שלא כדאי להחליף....

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

עוד פעם, זה לא מחייב

 

המגבר של הJBL50.4 שונה לחלוטין מהמגבר שנמצא אצלי. יכול להיות שזה שיש לך באמת לא מוציא מהסאב שלך את מה שאתה צריך.

 

הB52 הוא מאוד חזק בלי שום צל של ספק - הוא הרים לי את השמיניות בצורה מאוד נקייה גם על גיין גבוה. הJBL שיש לי כרגע לעומת זאת מסוגל לקרוע להם את הצורה - אבל זה לא בגלל העוצמה - להפך הוא מעוות אותם בגלל שהוא לא חזק מספיק כדי להרים אותם כמו שצריך בגיין גבוה - הקטע הוא שבגיין נמוך הוא מרים אותם למשמע אוזן - יותר חזק מהB52 וגם הצליל יותר נעים, זה מגבר אמנם ישן אבל מסדרה גבוהה של ג'יי בי אל - כשקיבלתי אותו רציתי במקום לעשות עליו טרייד מבלי לשמוע אותו - נכנסתי לאתר שהיו בו ביקורות וניתוח מקיף של המגבר הזה ואז הבנתי מה יש לי בידיים - הרכבתי אותו ואני לא מוכן להחליף אותו.

 

jbl-gtq200

 

ממש קשה להסביר את זה אבל זה מאוד נכון.

 

הB52 יעשה את העבודה משום שהוא פשוט מספיק חזק כדי להרים לך את הסאב.

אם הJBL שלך לא מנצל את הסאב כמו שצריך ובגיין גבוה הוא גם מעוות אותו - אז אתה באמת צריך להחליף מגבר - אתה רוצה ללכת על בטוח תקנה מגבר רק אחרי שהתקנת אותו ושמעת אותו עובד ברכב שלך.

היה לי ביחד עם הB52 (עדיין יש) מגבר של אינפיניטי kappa 52.a והוא היה 50 כפול שתיים RMS מאוד איכותי, אבל חלש... ממש חלש - בקושי הרים לי את הקומפוננט מקדימה כמו שצריך

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם
עוד פעם, זה לא מחייב

 

המגבר של הJBL50.4 שונה לחלוטין מהמגבר שנמצא אצלי. יכול להיות שזה שיש לך באמת לא מוציא מהסאב שלך את מה שאתה צריך.

 

הB52 הוא מאוד חזק בלי שום צל של ספק - הוא הרים לי את השמיניות בצורה מאוד נקייה גם על גיין גבוה. הJBL שיש לי כרגע לעומת זאת מסוגל לקרוע להם את הצורה - אבל זה לא בגלל העוצמה - להפך הוא מעוות אותם בגלל שהוא לא חזק מספיק כדי להרים אותם כמו שצריך בגיין גבוה - הקטע הוא שבגיין נמוך הוא מרים אותם למשמע אוזן - יותר חזק מהB52 וגם הצליל יותר נעים, זה מגבר אמנם ישן אבל מסדרה גבוהה של ג'יי בי אל - כשקיבלתי אותו רציתי במקום לעשות עליו טרייד מבלי לשמוע אותו - נכנסתי לאתר שהיו בו ביקורות וניתוח מקיף של המגבר הזה ואז הבנתי מה יש לי בידיים - הרכבתי אותו ואני לא מוכן להחליף אותו.

 

jbl-gtq200

 

ממש קשה להסביר את זה אבל זה מאוד נכון.

 

הB52 יעשה את העבודה משום שהוא פשוט מספיק חזק כדי להרים לך את הסאב.

אם הJBL שלך לא מנצל את הסאב כמו שצריך ובגיין גבוה הוא גם מעוות אותו - אז אתה באמת צריך להחליף מגבר - אתה רוצה ללכת על בטוח תקנה מגבר רק אחרי שהתקנת אותו ושמעת אותו עובד ברכב שלך.

היה לי ביחד עם הB52 (עדיין יש) מגבר של אינפיניטי kappa 52.a והוא היה 50 כפול שתיים RMS מאוד איכותי, אבל חלש... ממש חלש - בקושי הרים לי את הקומפוננט מקדימה כמו שצריך

הסב שלי מוגבר עם מונובלוק HIFONICS 1205D

אני מדבר על הגברת שתי זוגות של קומפוננט 90 RMS כל אחד

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

לי היה (עדיין יש והוא תקין לחלוטין וחדש לגמרי) את הzl8020 שלהם שהוא באמת 125 כפול שתיים

סה"כ מגבר מאוד חזק - הרים לי שתי שמיניות של אינוקס בצורה נקיה מאוד ויפה מאוד.

לגבי האיכות צליל שלו אני לא כל כך יכול לאמר משום שהגברתי איתו רק סאבים - אבל הוא נראה לי מספק.

 

החלפתי למגבר ג'יי בי אל מקלאס A שהוא 37 RMS כפול 4 ערוצים ב 4 אוהם - ואתה יודע מה - לא רואה את הB52 ממטר (טוב לא חוכמה, מגבר קלאס A) גם מבחינת עומק הצליל שיוצא רק מהסאבים וגם מבחינת העוצמה - מה למדתי מי זה - שהנתון של הRMS של המגבר לעומת הRMS של הרמקול - לא בהכרך אומר שהמגבר ירים או לא ירים את הרמקולים, זה גם תלוי בתחום התדרים שהמגבר יודע להרים, איך הוא מרים, מה הנצילות שלו, יחס אות לרעש וכו'...


אתה לא יכול לדעת אם המגבר באמת 125WRMS לפי האוזניים,

האינוקס 8 זה כמו רמקול שש על תשע אותו הספק, כול מגבר יעיף אותו.

 

בקשר לJBL אני בספק רב אם הוא מסוג CLASS A, ולפי מה שראתי בדף מידע של המגבר אין הזכרה בנוגע לCLASS A והמגבר ממש פשוט ובעל הספק נמוך, דגם נמוך.

 

אין מה להתלהב מהמגבר הוא ממש פשוט.

 

תמיר

פורסם

בסביבות 1200-1500

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

×
×
  • תוכן חדש...