Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6761 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רמקולים קומפוננט 6.5 דוטק 140 RMS

סאב פיניקס גולד אוקטן 250 RMS

ומגבר של לאנזר סדרה VIBE 431 4X150RMS ב4 אום

רדיו דיסק יש כבר מובנה מהאוטו (בי4 שנת 2005)

 

מה דעתכם על המערכת והאם לדעתכם המגבר יוכל לפתוח לי את הסאב והרמקולים בצורה מכובדת מאוד?

Component: Orion p5.2 100 RMS

Sub: Phoniex Gold Octan R12 250 RMS

Amplifier: JBL GTO 75.4 104RMS X 4

פורסם

הייתי מחליף את המגבר למשו יותר רציני מלאנזר

 

150RMS לערוץ ב4 אום הוא יתן לך אולי בלילה כשתישן ותחלום עליו

פורסם

לפי מה שהבנתי רק המגברים של לאנזר מהסדרה VIBERENET לא נותנים הספק אמיתי כמו שהם רושמים

 

והאם לדעתכם הרדיו דיסק המובנה יוכל להסתדר עם כזאת מערכת?

Component: Orion p5.2 100 RMS

Sub: Phoniex Gold Octan R12 250 RMS

Amplifier: JBL GTO 75.4 104RMS X 4

פורסם

מה זה אומר להסתדר ?! לא יהיו לך את כל האפשרויות שיש ברדיו-דיסקים מתקדמים יותר (אקוליזרים , תצוגות וכו..)

אני מכיר מישהו עם פיזו 206 cc וגם הוא חיבור את המגבר JBL וקומפוננט של אינפינטי וסאב 8 אינץ קטן (לא זוכר איזה)

ושמעו לא רע בכלל !

פורסם

אני הייתי מחליף. יהיו חסרות לך כל מיני אופציות כמו אקוולייזרים, פיידר, שליטה בסאב, וכו', וכו,' וכו'...

בכל אופן, אם כן תחליט להחליף, אני מציע לך לבחור באופציה הפחות אסטטית, ולהשאיר את הרדיו דיסק המובנה (בכדי לבלבל את האויב-גנבים), והייתי מתקין רדיו דיסק במקום פחות בולט, למשל: מעל ידית ההילוכים.

בהצלחה, ובברכת חג מצות שמח...

שי.

פורסם
לפי מה שהבנתי רק המגברים של לאנזר מהסדרה VIBERENET לא נותנים הספק אמיתי כמו שהם רושמים

 

והאם לדעתכם הרדיו דיסק המובנה יוכל להסתדר עם כזאת מערכת?

הסדרות הנמוכות של לאנזר לא עומדות בהצהרות... רק (מלבד כמה יוצאי דופן כמובן :) ) סדרת האופטי היקרה עומדת (ואפילו יותר).

 

לגבי המגבר ייתכן ויש כמה מגברים עם מוניטין טוב יותר, לא התנסתי איתו ולכן אני נמנע מלהגיב.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

  • שנתיים מאוחר יותר...
×
×
  • תוכן חדש...