Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום!

אתמול שחזרתי מהבסיס לקחתי ב-8:40 את קו 311 מת"א לאשקלון.

ושמתי את התיק שלי בתא המטען.

ושהגעתי לתחנה מרכזית באשקלון, ראיתי שבטעות לקחו לי את התיק והשאירו תיק אחר שהיה דומה לתיק שלי.

 

על התיק שלי היה מנעול, אבל בפנים היה ציוד בשווי של כ-4000 שקל (תפילין, נגן MP-3, מכונת גילוח).

ובתיק שלו היה רק מדים, בגדים ונעלים.

ולמזלי הקיטבק עם המדים השארתי אותו בבסיס.

 

השארתי את התיק במחלקת אבידות באשקלון ואמרו לי שאם השני שאיבד את התיק יתקשר להודיע שהוא התבלבל, ישלחו אותו לתחנה מרכזית באשקלון ואז יגידו לו שהתיק שלו נמצא באשקלון ועליו להביא את התיק שלי ולקבל את שלו.

 

היה כתוב על השם משה וורק.

ולפי המסלול שלהקו ייתכן שהוא ירד ביבנה או בעד הלום, או בתחנות של אשקלון שלפני התחנה המרכזית.

 

אני אשמח אם מישהו יוכל לייעץ לי מה לעשות, כי אני ממש מיואש, יום ראשון אני צריך לחזור לבסיס וזה קורה לי דוקא ביום הראשון של הגיוס.

ואם גם מישהו שגר ביבנה או באשדוד ומכיר את החייל הזה, או מישהו שמשרת איתו, אנא שימסור לו שהתיק שלו נמצא באשקלון ושאני מבקש שיביא לי את התיק שלי ויקבל את שלו. (אני קרית גתי)

 

תודה

איציק.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

מזל שלא קוראים לו משה כהן.

צלצל ל-144 ובקש את משפחת וורק ביבנה\אשדוד\אשקלון.

כל משפחת וורק שתקבל - שאל אותם אם הם מכירים חייל בשם משה. סיכוי לא רע שתוך כמה טלפונים תגיע לאיזה שהוא קרוב משפחה שלהם (בהנחה שאין 500 משפחת וורק באשקלון).

בהצלחה!

פורסם

זה נכון, זה לא שם משפחה ממש נפוץ, אבל יש עוד כמה עשרות מושבים באיזור הזה והוא יכול לגור בכל אחד מהם..

 

ותמיד יש את האופציה שהוא גר במקום אחד, ונסע לסופ"ש אצל חברה שלו או משהו כזה ואז אתה באמת אבוד...

אני מאמין שהוא יצור קשר עם מחלקת אבדות של אגד כי גם הוא צריך את התיק בדיוק כמוך..

under construction..

פורסם

בהנחה שבכלל לא בטוח שהוא רוצה להחליף חזרה (באו נראה mp3 מול מדי ב'....).

כל שליש (אם הוא רוצה) יכול למצוא בקלות יחידה לפי שם חייל (קצת קומבינות...)תמצא מישהו שמספיק קרוב לשליש שלך (או דרך חברים אם יש לך בעיה עם השליש שלך) ותמצא באיזה יחידה הוא .

צור קשר עם היחידה ,קבל מספר טלפון ,ואז הוא יסנן אותך כי הוא רוצה את הmp3 .

 

בהצלחה.

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אני מחר צריך לקום בבסיס

ובנתיים המצב בטטה.

 

אין שום תשובה מאשקלון, עדין לא באו לבקש את התיק, חיפשתי ב-144 את משפחת וורק, יש רק 4 כאלה ברמלה, אשדוד, שדרות ויישוב ליד זכרון, ולאף אחד מהן אין קרוב משפחה או בן חייל בשם משה.

נסיון בידקה אצל קצין העיר שהריץ את כל שמות החיילים גם לא עזר, אין חייל בשם משה וורק ברישומים.

 

מזל שאת המדים השארתי בתל השומר

 

מבדיקה שעשיתי היום בתיק באשקלון יש כומתה עם סיכה של קורס, ייתכן שהוא עושה קורס בצריפין ועלה בראשל"צ.

פשוט כואב על כל מה שהיה לי בתיק ועוד שזה קרה ביום הראשון של הגיוס :evil:

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אולי משה הוא האח הגדול שלו? אולי דוד שלו? שווה להציק באמת לאיזה שליש או לקצין העיר (טיפה יותר ממש שאתה "הצקת" לו)...

 

ביגלל זה אני בחיים לא הנחתי את התיק שלי בתא המיטען...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם

יכול להיות שהקיטבג משומש ומשה וורק השתחרר לפני 30 שנה?

חוצמזה - האם היו על התיק שלך סימנים מזהים?

 

אל תתיאש - לי זה גם קרה אם כי לא באשמתי (גם כן בשבת הראשונה שלי בבית)

איזה חייל דפקט (רק אחרי זה כשהכרתי אותו הבנתי שהוא היה דפקט) לקח לי את הקיטבג כי הוא התבלבל.

 

בסוף לקחתי את הקיטבג האחרון שנשאר באוטובוס והתקשרתי למספר שהיה רשום עליו...

×
×
  • תוכן חדש...