Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8433 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום בדרכי לאוניברסיטה ראיתי רנו קליאו RSI משופצרת בטירוף.

צבע:סגול.

מונמכת ומוקשחת,גלגלים סופר-רחבים.

הג'אנטים,מגנזיום בצבע לבן.

מושבי ספארקו וכו'.

ללא מדבקות בכלל,חוץ ממדבקת ספרקו בחזית החלון הקדמי.

 

זכור לי שפירסמו אחת כזו לא מזמן בתור ה-RSI הכי יפה בארץ,מישהו יכול להעלות תמונה זו שנית על מנת שאני אוכל לראות אם זו אותה אחת,סתם בשביל הסקרנות.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

שייכת לשעבר לבחור בשם רועי קוריס מחיפה.היום היא נראית חרא בהשוואה למה שהיא היתה פעם.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם
שייכת לשעבר לבחור בשם רועי קוריס מחיפה.היום היא נראית חרא בהשוואה למה שהיא היתה פעם.

 

דווקא נראית בדיוק כמו בתמונות,נקייה לחלוטין ללא מכות.

אולי התכוונת למנוע או משהו אבל חיצונית היא נראית פיצוץ.

 

אגב בתמונות רואים את הקדחים בדיסקים ולמען האמת הקדחים נראים HOME MADE :shock:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

לא באמת יש אחת של חבר שלי כסופה גם כן אם גבות כאלה ומגנזיום מיוחד אם תסתכל בדף הזה תראה RSI הרבה יותר יפות

אהה יש גם את זאת שפורסמה פה לא מזמן צהובה גם לא פחות יפה לפי טעמי

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
לא באמת יש אחת של חבר שלי כסופה גם כן אם גבות כאלה ומגנזיום מיוחד אם תסתכל בדף הזה תראה RSI הרבה יותר יפות

אהה יש גם את זאת שפורסמה פה לא מזמן צהובה גם לא פחות יפה לפי טעמי

 

אה. גבות ומגנזיום מיוחד. זה מה שהושקע באוטו הזה. בוודאי.

 

תגיד לי - אתה הסתכלת ברשימת השיפורים למטה?? ניחוש שלי - לא.

אני לא מכיר את בעליה של ה-RSI הזאת, אבל הוא עשה עבודה מרשימה ובוודאי הרבה יותר מהגבות ו"מגנזיום" שיש לחצי מה-RSI במדינה.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

הגבתי למה שגלעד אמר, נכון בלי ציטוט, ונכון לא קראתי חוץ מזה שראיתי את השם של הבעלים

אבל אני לא חושב שהיא כזאת יפה - חיצונית

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם
הגבתי למה שגלעד אמר, נכון בלי ציטוט, ונכון לא קראתי חוץ מזה שראיתי את השם של הבעלים

אבל אני לא חושב שהיא כזאת יפה - חיצונית

 

זה כבר עניין של טעם אישי. מה שבטוח - הרבה השקעה יש באוטו.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
הגבתי למה שגלעד אמר, נכון בלי ציטוט, ונכון לא קראתי חוץ מזה שראיתי את השם של הבעלים

אבל אני לא חושב שהיא כזאת יפה - חיצונית

 

זה כבר עניין של טעם אישי. מה שבטוח - הרבה השקעה יש באוטו.

 

רוני

אחרי שקראתי היופי בפיתאומיות השתנה כנגד עייני

ההשקעה עצומה :mm_yeah:

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

באמת נראה שהאוטו הושקע.

חבל שאנשים משקיעים ברכבים כאלה ואז הולכים ומוכרים אותם.

הוא לא השקיע הרבה במנוע כמו שהוא השקיע בחיצוניות ובפנים הרכב.

בכל זאת נראית מעולה.

אגב ראיתי כזו קליאו רק לבנה של איזה זר מאיזור הקריות,היו לה לוחיות לבנות עם כיתוב אנגלי,גם הייתה משופצרת בצורה איכותית.

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם
אהם אהם...

 

אני חושב שמן הראוי שיוזכר פה אתר מאוד מעניין:

http://www.clio-rsi.com

שמעתי שהי שייכת לישראלי......

 

אני שמעתי שהמכונית באתר הזה עברה טוטאלוס רציני והולחמה מחדש משלוש RSI שונות. שמעתי גם שהוא לא שיפר כלום בעצמו אלא קנה אותה ככה, וגם שהיא נוסעת ממש חלש. שמעתי גם שהצבע המקורי שלה הוא אדום זרחני ושהבעלים בכלל הומו.

 

:beerchug::wave::lol::lol::lol:

 

(שמעתי גם שמכונית אחרת באתר הזה עברה תאונה קלה והיא כבר לא אצל בעליה יותר :wink: )

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם
אהם אהם...

 

אני חושב שמן הראוי שיוזכר פה אתר מאוד מעניין:

http://www.clio-rsi.com

שמעתי שהי שייכת לישראלי......

 

אני שמעתי שהמכונית באתר הזה עברה טוטאלוס רציני והולחמה מחדש משלוש RSI שונות. שמעתי גם שהוא לא שיפר כלום בעצמו אלא קנה אותה ככה, וגם שהיא נוסעת ממש חלש. שמעתי גם שהצבע המקורי שלה הוא אדום זרחני ושהבעלים בכלל הומו.

 

:beerchug::wave::lol::lol::lol:

 

(שמעתי גם שמכונית אחרת באתר הזה עברה תאונה קלה והיא כבר לא אצל בעליה יותר :wink: )

 

רוני

 

אם כבר העלת את הנושא...

כל הרכבים שנמצאים בגלריה באתר הזה נפגעו בצורה זו או אחרת.... ראו הוזהרתם :twisted:

:lol:

:-)

×
×
  • תוכן חדש...