Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7514 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

כאשר אני מדליק את החימום באוטו יש ריח של שרוף (ריח של חוט חשמל שרוף או משהו חשמלי\אלקטרוני שרוף).

כאשר אני מדליק את המזגן אין בעיה והכל תקין (אני מבין מכך שהמאוורר תקין).

יש למישהו רעיון ממה הריח ואיך מתקנים?

ברצוני להוסיף כי הבעיה חדשה מהימים האחרונים. ניסיתי להדליק את החימום מס' פעמים |(בהזדמנויות שונות)ומיד כאשר התחיל הריח סובבתי את פקד חום\קור למצב שמוציא אויר קר והריח פסק.

 

תודה מראש לכל העונים.

פורסם
שלום לכולם

כאשר אני מדליק את החימום באוטו יש ריח של שרוף (ריח של חוט חשמל שרוף או משהו חשמלי\אלקטרוני שרוף).

כאשר אני מדליק את המזגן אין בעיה והכל תקין (אני מבין מכך שהמאוורר תקין).

יש למישהו רעיון ממה הריח ואיך מתקנים?

ברצוני להוסיף כי הבעיה חדשה מהימים האחרונים. ניסיתי להדליק את החימום מס' פעמים |(בהזדמנויות שונות)ומיד כאשר התחיל הריח סובבתי את פקד חום\קור למצב שמוציא אויר קר והריח פסק.

 

תודה מראש לכל העונים.

1. יכול להיות כי המקרן שורף לכלוכים אשר הצטברו בחורף.

2. אולי יש דליפת מים מהמקרן הפנימי כאשר אתה מפעיל חימום.

3. אני לא מכיר הרבה מכוניות , בייחוד משומשות, אשר איו להם ריח לא נעים בחימום.

4. אם ההשערה 1+2 קיים , הרי בזמן בו אתה מפעיל מזגן, יורדת רמת החום של המקרן וכך גם הסיבה לריח.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
לפי דעתי המפוח שרוף ומוציא ריח של עשן שרוף :wink:
זאהר , כל הכבוד , אף טעות כתיב. המשך כך,(הלוואי ידעתי לכתוב 1/4 ערבית !)

ןלעינייננו, איך אם כך הריח נעלם כאשר אלי41 מפסיק את החימום או מפעיל מזגן, ? דרך אגב, עדיין לא הבנתי באיזה רכב מדובר.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

האם התריס שפותח את תעלת האיוורור לכיוון הרדיאטור הפנימי הוא חשמלי?ז"א כאשר אני מסובב את הכפתור למצב של חום או קור אני מפעיל תריס חשמלי ויתכן שתריס זה הןו הבעיה.

( מה שכתבתי הוא השערה לא מתוך ידע)

פורסם
האם התריס שפותח את תעלת האיוורור לכיוון הרדיאטור הפנימי הוא חשמלי?ז"א כאשר אני מסובב את הכפתור למצב של חום או קור אני מפעיל תריס חשמלי ויתכן שתריס זה הןו הבעיה.

( מה שכתבתי הוא השערה לא מתוך ידע)

לא. אתה פותח ברז מים חמים אשר מזינים מקרן פנימי ובאותה תנועה אתה פותח , מיכנית, תריס הנותן לחום לעבור לתוך הרכב.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

×
×
  • תוכן חדש...