Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7516 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני מעריך שבמהלך היום הוא כנראה ייצור איתך קשר.

:roflmao:

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • תגובות 61
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

וויל - הרשה לי לעניין אותך בצמיגים מסויימים :

קומוהו אקסטה סופרה 712

מחירם זול משמעותית ולפי אתרים בחו"ל וגם חוות דעת של אנשים בארץ הם נותנים תמורה מעולה גם לא ביחס לכסף...זאת אומרת בהחלט הם יכולים להקרא צמיגים ספורטיבים בלי שום בושה....

 

מחירם אגב מאוד זול...אם תרצה דבר איתי בפרטי יכול להיות שאני יכול לקמבן אותך במחיר נאה

פורסם
וויל - הרשה לי לעניין אותך בצמיגים מסויימים :

קומוהו אקסטה סופרה 712

מחירם זול משמעותית ולפי אתרים בחו"ל וגם חוות דעת של אנשים בארץ הם נותנים תמורה מעולה גם לא ביחס לכסף...זאת אומרת בהחלט הם יכולים להקרא צמיגים ספורטיבים בלי שום בושה....

 

מחירם אגב מאוד זול...אם תרצה דבר איתי בפרטי יכול להיות שאני יכול לקמבן אותך במחיר נאה

דווקא ה712 לפי הרשמים בפורמים הרוסיים נשמע כצמיג פושר

 

אפילו לא רציתי להתקין אותו על הפג'טה שלי

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
וויל - הרשה לי לעניין אותך בצמיגים מסויימים :

קומוהו אקסטה סופרה 712

מחירם זול משמעותית ולפי אתרים בחו"ל וגם חוות דעת של אנשים בארץ הם נותנים תמורה מעולה גם לא ביחס לכסף...זאת אומרת בהחלט הם יכולים להקרא צמיגים ספורטיבים בלי שום בושה....

 

מחירם אגב מאוד זול...אם תרצה דבר איתי בפרטי יכול להיות שאני יכול לקמבן אותך במחיר נאה

צמיג עם מקדם שחיקה גבוהה קרי שורד אך פחות אוחז.

מכיוון שאני מבין שהרכב ישמש בעיקר בסופי שבוע כדאי לבכר פרמטרים אחרים על שרידות.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

לפי האתר טיירס קום....

 

הוא מקבל ציונים שלא נופלים מהרבה צמיגים בעלי שם דבר - חוץ מפרמטר אחד....בשלג הוא יצא ממש חרא...בעיייתי :D

פורסם

עזוב אתרים, אני מדבר איתך משימוש בצמיג.

 

ה- 712 שורד חבל על הזמן אבל מאבד אחיזה יחסית מוקדם. סידרת ה- MX של KUMHO זה סיפור אחר.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

במחיר של 1000 שקל לרבעייה, יודע מה ? עזוב את המחיר שאני מקבל....

 

במחיר של 1400\1500 שקל לרבעייה אין שום צמיג שנותן לך יחסית יכולות ספורטיביות....במחיר הזה אולי תקבל צמיג סביר סטייל SP200 וכאלו

פורסם
אם אין לך אפשרות לקנות את ה-F1 קנה את ה-SP9000. אם אפשר להסתמך על הניסיון שלי עם ה-SP8000, הם פחות טובים מה-F1 אבל טובים דיים.
מצטרף להמלצתו .

 

מניסיון עם ה SP8000 אחלה של צמיג !

 

אוחז ומתנתק לינארית יחסית...

 

חיסרון אחד , לא מרעישים בכלל ( וזה חשוב לנהג הלא מיומן שפחות מרגיש את הרכב )

 

אופטימי.
:lol:

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם

גורל - האקסטה סופרה יצאו מיצור, משמע אין סטוק חדש.

ניסיתי להשיג לחבר במידה הזו כבר איזה חודש וחצי חודשיים.

 

פשוט אין

 

מה גם שהוא ממש לא עומד ברמה עם שאר הצמיגים המדוברים.

 

אם היו מציאים לי אותם ב1400 1500 ש"ח , הייתי משלם את העוד 100 ש"ח לצמיג כדי לקבל צמיג איכותי בהרבה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

ליביו אני לא בטוח בכלל שאתה צודק

אצל מי בדקת ?

אני השבוע עשיתי מעט בירורים לקראת החלפה שאני מתעתד לבצע, וראיתי במספר פנצ'ריות מלאי של אסקטה סופרה מהשליש השני של 2005 וזה נחשב טרי (פחות מחצי שנה זה מאוד טרי)

 

ויש משהו במה שאתה אומר ליביו מצד אחד, מצד שני מניסיוני שמדובר ברכישת צמיגים זה מתחיל ב :

אני אשים אלפיה על רבעיה מיצרן טוב וזהו, ואז אתה אומר נוסיף עוד 400 שקל לרבעיה נביא אותה באיזה דגם טוב...ואז אתה אומר בואנה זה רק עוד 100 שקל לצמיג אז נביא אותה כבר כמו שצריך

ותיק תק אתה מוצא את עצמך משלם 2200 שקל לרבעיית צמיגים אחרי שהתחלת עם קו מחשבה של אלפיה

 

תמיד יש יותר טוב ותמיד יש יותר איכותי - איפה הקו ? כל אחד יכול להגיד רק לעצמו !

גם שאתה קונה רכב אז אתה אומר טוב אני אשקיע 40 ואז יש דגם טוב יותר עולה רק 5 מעל ואז אתה אומר רגע נמתח את הגבולות ונקנה שנה שנתיים חדש יותר ופתאום מוצא את עצמך משקיע 60...הבנת את הקו ?

 

אז איפה הקו שלך רק אתה יודע, איפה הקו של וויל רק הוא יודע...לדוגמא אני, לא הייתי שם את הקומוהו דגם 16\18 כי זה צמיג שהוא מבחינתי סוג ז' ויש גבול....אבל וואלה הסופרה לדעתי מספק סחורה ממש ממש טובה ביחס למחיר שלו, אז נכון שהוא לא טויו פרוקסס אבל הוא לא איזה SP2000 או מישלין אנרג'י

פורסם
וויל - הרשה לי לעניין אותך בצמיגים מסויימים :

קומוהו אקסטה סופרה 712

מחירם זול משמעותית ולפי אתרים בחו"ל וגם חוות דעת של אנשים בארץ הם נותנים תמורה מעולה גם לא ביחס לכסף...זאת אומרת בהחלט הם יכולים להקרא צמיגים ספורטיבים בלי שום בושה....

 

מחירם אגב מאוד זול...אם תרצה דבר איתי בפרטי יכול להיות שאני יכול לקמבן אותך במחיר נאה

מצטרף להמלצה!

ה-ZX שלי נועלת רביעיה כזו (מידה זהה לקליאו ספורט) כבר שנה ואני מאוד מרוצה! אחיזה גבוהה על רטוב ועל יבש, על וולקן מקורית לא צריך יותר.

בקשר לקליאו, היא חזקה יותר משמעותית ואולי יש צמיגים מתאימים יותר בשבילה.

בכל אופן, אני מצטרף להמלצה לרכוש רביעיה ולא זוג.

Heaven is where the police are British, the cooks French, the mechanics German, the lovers Italian and it is all organized and run by the Swiss

 

 

Hell is where the chefs are British, The mechanics French, the lovers Swiss, the police German, and it is all organized and run by the Italians

פורסם

1. הרכב הינו הרכב העיקרי והיחיד שלי, אני נפטר מרכב הליסינג (ראו חתימה)

2. אני עושה כ-20K ק"מ בשנה - לכן אשמח לצמיג שיחזיק את ה-60K ק"מ לפני שייגמר.

3. ברור לי שאין רביעיה נורמלית במידות האלו באלף שקל.

4. שמר - אתה איש רע :x

5. ה-SP9000 נשמעים כמו עסקה לא רעה.

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

פורסם
במחיר של 1000 שקל לרבעייה, יודע מה ? עזוב את המחיר שאני מקבל....

 

במחיר של 1400\1500 שקל לרבעייה אין שום צמיג שנותן לך יחסית יכולות ספורטיביות....במחיר הזה אולי תקבל צמיג סביר סטייל SP200 וכאלו

ה-sp2000 הוא יותר מצמיג סביר, עם אותו מקדם שחיקה כמו של ה-9000

מתאים לכל סוגי מזג האוויר

ובכלל הוא צמיג מעולה בשביל המחיר שלו

אני ממליץ עליו גם בגלל מחירו המצויין

וגם בגלל שהוא אוחז יפה את הכביש

(1600 עבור רביעיית 195.50.15 )

A MACHINE , KEPT ALIVE BY HIS LOVE


×
×
  • תוכן חדש...